December 2009 mama's Deel 15!

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen allen.
    Kindjes waren pas om 7 uur wakker, heerlijk. Net ontbeten en zo even douchen en aankleden. Dan naar de Action, gisteren niet aan toe gekomen. Rond half 12 komt mn moeder en dan gaan we de Biestenmerk over. Hele winkelstraat vol met kraampjes, even de kermis over. Gezellig :)

Collo
    Nog veel last gehad vannacht?

Dees
    Boerenblond gaan we heen :) Cabaret in het drents
    Beetje zoals dit Drenthe Plat - Veur 't Eerst In't Vliegtuug - YouTube
    Zijn we paar jaar geleden ook heen geweest. Gut wat hebben we gelachen. Ga altijd met mn moeder heen haha.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Luuz; Leuk! Alvast veel plezier!

@RiTi; Daarom ben ik eigenlijk wel blij met het pleintje hier, lekker veilig en kan zo vaak mogelijk rondjes fietsen :)
    Helm is wel erg veilig, zelf vind ik ze ook niet al te leuk.

@Collo; Beetje geslapen?

@hier; Vanavond weer voor het eerst werken, straks ff bellen wat de bedoeling is aangezien ik tot 20u en dan pas weer een client heb om 20.45.....grrrr there we go again

Luca begint trouwens al lekker te kletsen, die gaat ineens hard en maakt al lekkere 3 woord zinnetjes.
    Nu zegt ie ook ineens "plietzie-auto" bij het zien van de toet toet politie auto van v-tech.
    Gisteren in de auto op weg naar huis, "dag bus" toen we de bus voorbij reden...
    En de favoriet is toch wel "mama!!, waar ben je nou?" En dan ook echt in die volledige zin :)
    Gisteren tijdens het avondeten werd wel erg duidelijk dat Luca volgens mij links gaat handelen, ff afwachten wat de voorkeur gaat worden omdat hij zo af en toe ook rechts handelt

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Luuz, leuk! Ook gezellig dat je met je moeder gaat.

Dees,knap van Luca! Fijn als ze zichzelf een beetje kunnen duidelijk maken zo.
    Rondje door de buurt kan hier zonder oversteken, dat is wel erg leuk voor dr.
    Speelpleintje hier kan ze ook goed rondfietsen, maar raakt ze snel op uitgekeken. Ze kent de fiets natuurlijk ook echt als vervoermiddel dus ze wil graag ergens naar toe, en ik eigenlijk ook wel ( zo saai op den duur).

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Heb je Maura d'r haar echt kortgewiekt?
    Ben wel erg benieuwd nu!
    Hier zijn we nog helemaal niet wezen fietsen dus dan is het nog wel te doen, maar is het idd niet leuk meer dan duiken we denk ik hier de fietspaden op naar de overige wijken.
    Die zijn ook wel lekker veilig.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Nee joh. Er is wel flink wat af, maar het wad nog nooit geknipt dus het was erg ongelijk. Heb het bijgeknipt, valt nauwelijks op door de krullen maar schrok van wat er op de vloer lag.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw haha, ik schrok al :D

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ze had enorm lange plukken aan de achterkant, die zijn er af sommigen een cm of 5 dat was wel even spannend hihi.

Afgelopen weekend een oude fles wijn open getrokken die te ver bleek dus ik ga straks boeuf bourguinon maken, het is er goed weer voor.

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Luuz
    Nee, voordeel is wel dat ik snachts echt als een blok slaap. Hoef er zelfs nog maar 1 keer uit om te plassen...ongekend. Hoop dat dat zo blijft want voelt goed om zo vast te slapen.

Dees
    Wow, goed zeg dat Luca al zo praat... Lizzy is niet zon rappe wat dat betreft...
    Ik heb ergens gelezen dat links of rechtshandigheid nog tot het vierde jaar ofzo kan veranderen. Ferdy is ook links dus ben benieuwd of een van de kids dat ook gaan oppikken.

Fietsen
    Hier gelukkig een heel park naast de deur en een autovrije straat dus de eerste meters moeten hier wel redelijk veilig gaan...

RiTi
    Oeh, Boeuf B....heerlijk!

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Het is echt weer zo'n herfstdag, veel kook plezier.

@Collo; J. is ook links dus het zou me ook niks verbazen dat Luca het ook oppakt.
    Het kan idd nog veranderen, Beau probeerde gisteren ook links te eten maar dat werd niks, Beau zei ook dat hij dat moeilijk vond :D

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    pakkeeeetje, pakketje joehoe

Track & Trace zegt dat er twee komen....uh kwamen

popelpopel

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    En en en? Heb je ze al?

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    jaaaaaaaa
    popeldepopel is huppeldepuppel

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Er is vast wel iemand die wil weten wat.

Grote duplo bouwplaten, eindelijk!

En een mega ecobestelling met o.a. de kindernagellak en hele fijne bijenwascoblokjes.

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    En hele stoere rvs meeneemdingen, drinkbeker voor Maura, isolatiebeker, snackdoosjes en broodtrommels. Samen met mijn die gezellige zakjes zijn we er helemaal klaar voor.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Leuk leuk!
    Wat betreft die Duplo bouwplaten, bedoel je die grote groene platen (vierkant)?

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    ja die!

Kwam er steeds niet van ze te kopen.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Die zijn best duur, handig nu met die korting!

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Tientje nu geloof ik, Dennis heeft ze besteld, gelijk twee....anders kunnen ze niet samen spelen;).

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Luuz: veel plezier!! Lijkt me erg leuk!

@RiTi: haha kunnen ze samen spelen :D Leuk die bestelling!

@Dees: owww wat schattig dat Luca begint te kletsten :D klinkt altijd zo lief he

@Riti2: zie je inderdaad niet met zo'n krullenbos, hoe vond ze de knipbeurt?

@Hier: gister nog goed ziek geweest :(
    Rond 12 uur gisteren begonnen de buikkrampen die werden steeds erger en rond 6 uur lag ik thuis te creperen van de pijn met tranen in mn ogen, rond 7 uur kwam alles eruit, van boven en van onder... éénmaal van boven eruit en het was zo over.
    Nu alleen nog buikpijn, t zit nog steeds niet lekker....
    *en dan nog thuis t huishouden bijhouden en 3 uur elders werken... was niet gemakkelijk*

fredje had eerst les toen examen (bouw vca, iets belachelijk moeilijks) daarna vergadering en is nu pas onderweg naar huis...
    Kids hebben lief gespeeld, goed gegeten, op school erg goed gedaan... kan dr niks over zeggen hihi

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha dames
    Hier weer een druk dagje gehad en moet zo nog aan de bak om alle kleertjes uit te zoeken voor de rommelmarkt. Even mooi opvouwen en shirt bij shirt en broek bij broek leggen etc. Wil eigenlijk voor een euro per stuk van het meeste af zien te komen... redelijke prijs? Kan natuurlijk in de loop van de dag nog zakken naar 50 cent. Heb wel een apart rek met aantal echt duren merkkleertjes waar ik net iets meer voor wil hebben.

Riti
    Bouwplaten hebben wij ook maar eens gehaald laatsts. Vind ze eigenlijk belachelijk duur, maar het speelt wel een stuk fijner.

Deel Deze Pagina