December 2009 mama's Deel 15!

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    pfff goeiemorgen sorry komt niet veel uit me vandaag....
    ben nog steeds niet lekker, is zo erg dat ik me ziek heb moeten melden op mn werk, maar ja nadeel van werken in belgië dat je dan naar de huisarts MOET gaan en een briefje MOET invullen *iets wat ze in NL niet doen*

tja..... moet dan maar......

2. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Vervelend dre. Heel veel beterschap. Buikgriep toch? Hopelijk knap je snel weer op!

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    tja gaan we maar vanuit.... ben eigenlijk eergisteren ziek geworden nadat ik de avond daarvoor chinese tomatensoep op had...
    eerst die krampen, toen overgeven en sinds dien misselijk, diarree en een naar gevoel in mn buik, bah....

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoi hoi ladies!

@Panos; Hey daar ben je weer :)
    Goed bezig zeg met hardlopen, en leuk ook dat de kat kan en mag blijven.
    Hoe is het met je vriendin?

@Suus; Doe jij ook maar rustig aan zeg, geniet van je dagje!

@Dre; Beterschap meid!

@hier; Gisteren dus bij de Arbo-arts geweest, zal zo even verslag doen in privé gedeelte.
    Luca heeft sinds gisteravond niet meer gespuugd, toch wou hij graag wat eten gisteravond en ik liet het hem maar proberen maar het stukje eten kwam er zo met een flinke golf weer uit :(
    Helemaal in paniek en gelijk benauwd...gusje wat is hij dan in paniek (zag gelijk het ZH weer voor me met die sonde)
    Ik heb hem even lekker gedoucht want na 3x flink te hebben overgegeven rook hij niet al te fris meer, dus met schone frisse nachtkleding in bed gelegd. Ik had nog 1 domperidon zetpil van destijds die buikgriep en gaf hem die voor het slapen.
    Halverwege de nacht toch wakker geworden van de koorts, gloeiend heet en angstig....toch maar een pcm zetpil gegeven en bij ons in bed gelegd waar hij heel onrustig heeft geslapen.
    Vanmorgen had hij goede dorst, brood ging nog niet zo van harte..

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dretjuh, beterschap!!

Iemand zich hier toevallig al georiënteerd op een autostoel vanaf 4 jaar zonder isofix?

Anders geeft de anwb de doorslag :)

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Eigenlijk nog niet in verdiept.
    Vraag me ook af wat 'verplicht' is, ik zie dat er ook zitverhogers zijn..maar vanaf wanneer zijn die echt goed bruikbaar of laat je ze in een complete autostoel?

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Denk dat het wettelijk wel meevalt.
    Veel 'stoelen' bestaan feitelijk uit een verhoger en een hoofdsteun, daartussen iets wat de gordel lekker geleid.
    Vind goede hoofd en neksteun nog wel even erg belangrijk.

Zie al weer dat veel autostoelen goedkoper zijn in duitsland trouwens.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wat adviseert de ANWB?

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suus
    Naar je werk? Niet vergeten dat je niet voor niks zwangerschapsverlof hebt he?

Panos
    Respect voo rhet hardlopen. Wel uitkijken met die knie want anders lig je er ineens weer voor langere tijd uit... Cocoonen hoort er een beetje bij in de herfst/winter hoor... Ik weet nooit hoe snel ik mijn jogging tenue aan moet schieten als ik thuis ben.
    Het wordt idd steeds leuker als je kindjes ouder worden, Ben daarom ook blij dat nr3 redelijk snel achter Lizzy aan komt. Kunnen we lekker groot worden als gezin...
    Borrel in De Kers...hahaha...had het kunnen verzinnen...
    Fijn dat uk2 zijn beentjes oke lijken te gaan... Hoop dat je het volgende keer definitief mag afsluiten.

Dre
    Beterschap! Wist helemaal niet dat je werk had! Wat doe je?
    Als ik het zo hoor denk ik eerder aan een virus dan aan slechte tomatensoep. Als je er zo ziek van bent, was je er waarschijnlijk al wel dezelfde avond/nacht ziek van geworden. Maakt ook niet veel uit...ziek is ziek...

Dees
    Ah, arme Luca weer! Hopen dat hij vandaag zijn eten wel binnen houdt.

RiTi
    Nee, nog geen vooronderzoeken naar grote autostoelen gedaan. Wat raad jij aan?

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Hoe is het met jou? Weekend weer verbouwplannen voor de kinderkamers?

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw hier kwam trouwens vanmiddag de doos Duplo binnen met de TNT, wat een mega grote doos is het zeg :D
    Ik ben heel erg benieuwd naar de reactie van Beau straks :)

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik zag het op FB. Ben jaloers want jij hebt de dierentuin met de pinguins en nog een paar beesten die wij niet hebben. Wij zouden nog in staat zijn nog een dierentuin bij te kopen voor die pokke pinguins...

Ja, as zaterdag komt mijn schoonvader weer en dan gaan ze boven aan de slag. Heb mijn hoop erop gezet dat er volgende week behangen kan worden in Amy's nieuwe kamer. Dan kan ik de vloerbedekking ook bestellen.

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    #4913 RiTi, 18 okt 2012
    Laatst bewerkt: 18 okt 2012
    Collo, oeh leuk, ben benieuwd.

Dees, Leuk! hihi same as Collo, hier ook geen pinguins (geloof dat wij tijgers hebben), en die zijn leuk!

Hier: 'jij kan niet heksen he mama'

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hoi! Uurtje eerder klaar dan gepland, maar goed, niet erg. Toiletten zijn afgelopen 1.5 week flink verbouwd. ALLES is nieuw. Alleen het houten trapje moet nog een nieuw likje verf hebben, maar dat gebeurd volgende week op een zondagochtend.
    Nieuwe tegels, nieuwe urinoirs, nieuwe toiletpotten, spotjes opgehangen, nieuwe omlijsting van de deuren, nieuwe vloertegels etc. Is echt onwijs mooi geworden. De toiletten zitten zeg maar in de hal tussen het eetcafé en de ierse pub en die tussendeur gaat op vrijdag en zaterdagavond op slot, zodat de lui uit de pub naar boven moeten naar het toilet. De mensen in het café kunnen gewoon naar het nieuwe toilet.
    Zooo gaaf geworden :) Duurde wat langer dan gepland, maar tis een stuk vooruit gegaan. Nieuwe rookmelders erin, rvs prullenbakken en wcrolhouders. Alles is of niet brandbaar of van brandvertragend spul gemaakt. Ideaal.

Kindjes op bed, boel opgeruimd, pootjes omhoog en lekker niks meer doen :D

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: hier de kinderstoelen van Maxi Cosi, vanaf 4 jaar inderdaad. Zitten hartstikke goed.

@Collo: ik werk nu in belgië in de thuiszorg... naja klinkt chiquer dan het is... tis gewoon poetsen of koken bij de mensen thuis maar ook bejaarden helpen, dus of een boodschapje doen, of gezelschap houden... beetje van alles... tis vast werk, vast loon per maand, word best goed betaald, contract voor onbepaalde duur dus ik hoef niet te klagen wat dat betrefd

@Luuz: flink opgeschoten dus op je werk! Lekker he als alles nieuw en fris is :)

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Is toch hartstikke leuk werk? Lekker afwisselend lijkt me en ook wel leuk dat je nog een beetje sociaal bezig bent.

Roel
    Lekker zon fris toilet!Nu maar hopen dat er niet nog zon wacko de tent in de hens komt steken...

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dre
    Super dat je een baan hebt! Maakt toch niet uit wat je doet. Zolang er geld binnenkomt en het is prima te doen; top toch :)

Tjonge, het beest blijft blaffen ;) eerst dacht ik dat ze moest plassen dus achter het huis gelaten.. schiet naar de schuttingdeur en begint me toch te grommen.. ineens draait ze zich om en wandelt zo naar binnen :( Paar minuten later weer blaffen.. halsband omgedaan (onderbuikgevoel) en naar buiten gedaan. Brgint weer te blaffen en ineens twee personen die wegrennen.. nu zitten er hier altijd lui rottigheid uit te halen, niks ernstigs, alleen vervelend. Maar nu net begon ze dus weer te blaffen. En dat doet ze dus nooit.
    Ja vorig jaar, hebben we beide nauwelijks geslapen van het geblaf. Hadden ze paar deuren verderop ingebroken. Net even rondje door de steeg gemaakt met dr. Wel een briefje op zak dat de kinderen boven liggen te slapen. Je weet maar nooit immers. Al zullen ze niet snel iets doen met killerhond naast me. Als ik zeg pak, dan pakt ze. Maar ja, wat het dan is?

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @hier; Gossie wat hebben de heren zich vanavond leuk vermaakt met die Duplo dierentuin :D
    Dus jullie hebben die pinguïns niet, ze zijn zooo leuk :D

Sorry dames, heb ff wat werk te verrichten :D

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oja, ik lag er dus om kw voor 9 al in he. Steunzool zat niet goed, mn rechtervoet brandt erover en enorme hoofdpijn:( maar ja, kan nu niet slapen he door een blaffende hond. Morgen eerst werken, dan met mn ma op tjak, voorstelling duurt tot 23.00uur en is 40 minuten rijden. Zaterdag om 8.30 uur openen op de zaak, iets met de tros op het plein. Je kan dus bumba ontmoeten dus zal kneiterdruk worden. Hartstikke leuk en gezellig. Zondag uit eten en na die tijd nog even aan het werk, ook ivm de tros op het plein, maar zondag met muziek en artiesten die na die tijd bij ons komen eten (crew, mensen vd opbouw etc). Dus.. daar gaat mn laatste rustige avond :(

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Luuz; Dan is het maar te hopen dat je zo lekker in slaap valt...
    Goed aan jezelf denken meid.

Deel Deze Pagina