Hey! @collo: heb ff een paar uurtjes kantoor gedaan.... In de week na het overlijden van ons pap hebben ze een behoorlijke achterstand opgelopen in productie en levering en dit kan ik op zich gewoon nog goed doen natuurlijk... Maar nu is het weer even klaar hoor Dees leuk die dierentuin! Maud krijgt hem waarschijnlijk ook! Hij is bij intertoys nu 50 euro geloof ik! Ik ga lekker slapen! Deze nacht hopelijk wat langer dan afgelopen nacht! OF bevallen dat is ook OK!
@suus: En? Kunnen we je al feliciteren? Spannend weer!! @dees: Gaaf die dierentuin! Staat hier ook de verlanglijst. @dre: Heel veel beterschap!!! Voel je je al iets beter? En fijn dat je zo snel aan de slag kon in Belgie!! Heb je het er naar je zin? @collo: Schiet het een beetje op met klussen? Jaja, in de kers . Waar anders he? Vriend en ik zijn samen een dagje vrij om wat leuks te doen vandaag. Helaas voel ik me net vandaag behoorlijk grieperig.... Verder vanavond nog feestje (met kids) in Den Haag. Tenminste als ik me tegen die tijd nog een beetje ok voel... Zieke vriendin krijgt vandaag de uitslag van de scan. Dan weet ze dus of de chemo's aanslaan. Erg spannend!!
@Panos; Staat er wat leuks op de planning om te gaan doen samen? Spannend idd wat de uitslag van de scan is! @hier; Luca heeft gelukkig rustig geslapen in zijn eigen bedje, al vond ik 7u vanmorgen wel vroeg...
Joyce, dank je, dan heet hij waarschijnlijk net even anders? Waar ik met de 2011-2012 test op uit kom is de romer kid plus SICT, de Cybex solution X2 en de maxi cosi rodi xp (wie verzint die namen??). Maar ook en aantal anderen ontlopen elkaar niet zo veel, zeker niet wb veiligheid maar dan scoren ze bijvoorbeeld wat minder op reinigen of schadelijke stoffen (neemt de anwb allemaal mee in simpele + en -, fijn). Als de gordel goed zit en de hoofdsteun zit op de goede hoogte is het volgens mij al gauw een best goede stoel.
Gordel en hoofdsteun lijken mij ook de voornaamste punten die goed moeten functioneren. Maar toch snap ik die zitverhogers niet..
Dees, wat snap je er niet aan? Mijn buurmeisje zat toen ze 7 was op zo'n losse verhoger,dan komt de gordel mooi uit. Zelfde dus, maar zonder hoofdsteun. Kan/mag ook.
Vanaf wanneer je zo'n zitverhoger mag gebruiken, omdat je dus ook nog veel van die complete hoge stoelen ziet. Ik ben dus even de weg kwijt zeg maar, welke keus ga je maken om voor welke optie te kiezen.
Dees, kan/mag beide. Net wat je fijn vindt en hoe hij zit. Kan me zo voorstellen dat het ook een beetje de verhouding van alles is, de verhoger, het kind en de auto. Als de riem niet over de buik zit en niet te dicht langs de hals is het goed. Net wat je fijn vindt dus. (financieel nog al een verschil)
@RiTi; Ach ja, ik wacht de tijd nog wel even af. Beide zitten voorlopig denk ik nog wel in de Tobi. Luca is idd weer helemaal opgeknapt, gisteren al eigenlijk. Leuke spam weer van Maura, maura in haar nopjes
Dees, nou lekker laten zitten dan voorlopig, kan nog zo een jaartje duren als je mazzel hebt. Zadel omhoog zetten van de loopfiets staat ook nog op mijn lijstje, ze is af en toe niet bij te houden met dat gegroei.
@ riti: dan heet hij gewoon fero @ hier: sorry ben lang niet geweest.. druk op het werk! niet normaal.. en dan dus 29 oktober yoeri naar het ziekenhuis.. spannend! Yoeri begint nu stapjes te doen aan het handje en is een echt mama's kindje.. ook dansen doetie nu.. zoo schattig allemaal! alleen ja, wel dus bij het naar bed gaan paniek!!!! tot mama er weer is.. en dan weer paniek! maar goed, hij slaapt verder prima! Lianne is echt lekker wijs hihi.. en vandaag wilde ze geen luier aan. ben heel benieuwd! ff volhouden denk ik dan komt het vast goed
@RiTi; Jaartje toch wel hè, ze groeien nu niet zo heel hard meer. @Joyce; Wat leuk zeg dat Yoeri al stapjes aan de hand begint te maken 29okt. dat is ook alweer bijna zeg, ben je er klaar voor? Qua luier zou ik idd volhouden, hier was het vrij snel al geen luier meer overdag aan toen hij dag na dag bleef aangeven dat hij de luier niet om wou hebben. Beau is overdag helemaal zindelijk, voor de nacht nog wel zo'n luierbroekje.