December 2009 mama's Deel 15!

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ dees: oh en nee.. ik ben er niet klaar voor.. begin er steeds vaker over na te denken... ben blij als het voorbij is..

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau had een enkele keer een ongelukje, nu helemaal niet meer.
    Hoe dichterbij het komt hoe moeilijker het wordt voor je wat betreft die OK, ik duim voor jullie!

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    en misschien heel suf hoor.. maar kost het niet heel veel tijd 's ochtends?

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Joyce; Wat zou veel tijd moeten kosten, ben je ff kwijt denk ik :)

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wat heerlijk zeg dat zachte weer. Vanmorgen naar de kinderboerderij geweest en net lekker gefietst en naar de speeltuin.

Van mij mag het zo blijven!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ik moest wel ff wennen, vond het ook beetje drukkend benauwd, of lag dat nou aan mij.
    Ik ben vanmiddag ook een stuk wezen fietsen richting vleuten, de brug over de snelweg gepakt en daar ff stil blijven staan zodat de heren al de voorbij razende vrachtwagens en auto's konden bekijken, was leuk.
    Op de terugweg nog bij een speltuintje geweest maar dat was voor korte duur, Luca gleed van een boomstam met daarboven een koord af en viel in een drassig grasveld...gevolg dat hij doorweekt was van de modder :)
    Zijn koppie van achter onder de modder, shirt, vest, romper en broek waren door en door nat :( Oops!
    Dus als een speer naar huis gefietst en Luca gelijk thuis in bad gestopt.

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Jammer dat je speeltuinbezoekje zo abrupt eindigt dan he? Wilde laatst met de dames in de plassen gaan springen en het eerste wat Lizzy doet is voorover in een behoorlijk diepe plas vallen...mutske...

Joyce
    Poeh, snap dat je er tegenop ziet hoor! Hoe is het vandaag met het plassen Lianne gegaan? Hier nog regelmatig ongelukjes hoor. Wordt er af en toe hek van want ik heb het idee dat ze het zelf niet zo erg vind. Ze zegt gewoon "Kan gebeuren he mama?" Tja, wat zeg je dan...

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Hahaha die Lizzy :D
    Vond het idd wel jammer, het was er zo leuk en waren zo leuk van start gegaan maar dan hoeft er maar iets te gebeuren :)

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, lekker tochtje! Pech van Luca, zal je altijd zien.

Ik blijf er dus in he, die auto.

Ze kunnen er gelukkig zelf ook om lachen, maar het schiet iedere keer door mijn hoofd en dan ga ik weer :D.

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zo, Ferdy en schoonvader vandaag weer verder met de kamer van Amy. Hoop dat ze meters maken want begin ongeduldig te raken.
    Morgen de rommelmarkt op. Hoop zo dat ik een beetje verkoop he?

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Was idd een lekker tochtje :D
    Vertel over die auto, je maakt me nieuwsgierig...of heb ik wat gemist hier.

@Collo; Snap dat je ongeduldig wordt, in je hoofd is het al zo goed als klaar maar in werkelijkheid moet er nog veel gebeuren.
    Succes hoor!
    Ik hoop dat je ook flink verkoopt, maar dat denk ik wel :D

@hier; Had ik jullie al verteld dat wij maandagmorgen op de toekomstige basisschool van Beau gaan kijken. Ik heb er zin in!

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, Leuk, welke school? Zo leuk om er rond te mogen snuffelen en je voor te stellen hoe je kind er rond loopt.
    Dat van die auto schreef ik donderdag in de club, vond het toen nog wat prive/recent voor ze.

Collo; oh lekker opschieten vandaag, leuk! Verkoop zal morgen vast goed gaan!

Net met Maura op de loopfiets het dorp in gegaan, gaat echt super. Vind het zelf soms fijn even haar stuur te pakken met oversteken maar kan net zo goed gewoon naast haar lopen. Ze werd wel moe op het eind, en dat is mooi want ze gaat op tijd een slaapje doen. Vanmiddag naar vrienden in Amersfoort, morgen naar andere vrienden hier in dr stad. Lekker uithuizig weekendje.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Daltonschool in Duivenkamp, zit me alleen nu af te vragen wat we eigenlijk allemaal willen weten over de school etc.
    Ik denk dat ik maar iets van een klein lijstje ga maken.
    Ah, had de post ff gemist...maar wat een blunder zeg...wow!

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, lijstje maken is wel handig. Zou ook wat ''Dalton' vragen toevoegen, zodat je goed weet waarom je voor dit type onderwijs kiest. Juist ook even in gaan op misstanden en problemen in het verleden (google), kijken wat de huiduge status daar van is. Je kan ook vragen naar dingen als pestbeleid en gegevens over de doorstroom naar de middelbare school.
    Maar vooral sfeer proeven en 'snuffelen', je gevoel zegt veel natuurlijk.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Sorry, ben alweer gelijk weg ook :) Lag nog heeeerlijk te slapen. sinds gisteren (kreeg foto's van man tijdens het werken:D) kan ze dus ook optrekken tot staan aan de tafel en dus ook aan Lenn zn keukentje. Maar ja, die is daar niet voor bedoeld natuurlijk, dus werd vanmorgen wakker van een bons en een gekrijs. Was madam met keukentje en al omgevallen. Dus de eerste bloedneus van de dag is alweer een feit;) Muppie.

Zo even ontbijten en douchen. Dan door het huis met een doek en vanmiddag uit eten. Vanavond misschien nog twee uurtjes werken. Morgen dagje vrij, dinsdag en woensdag weer werken. Ben al moe als ik eraan denk :D

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hos hos hos wij gaan naar het bos!

Luuz, rustig aan vandaag!

Nog meer bosgangers vandaag?

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ik zal er vandaag en vanvond eens voor zitten, gisteravond niet van gekomen.
    Thanx voor de tips.

@Luuz; Tut maakt ook al brokken, zo zeg :D
    Je hebt het druk zo te lezen, neem je ook even tijd voor jezelf!

@hier; Drama nacht gehad met Luca, don't ask..
    Beau en papa liggen nog op bed, Beau heeft vannacht voor het eerst zonder luier geslapen en heeft het droog gehouden.
    Ik had hem gisteravond/vannacht toen wij naar bed gingen wakker gemaakt en gevraagd of hij moest plassen maar hij wou niet...oké dan niet, ik kan je ook niet naar de wc sleuren in je slaap.
    Maar hij heeft het helemaal goed gedaan, top zeg!

Luca begon vanmorgen alweer gelijk lekker te kletsen, ik kom met hem beneden op de arm en het eerste wat hij zegt toen ik de woonkamer binnen stapte "broodje eten".
    Leuk hoor :)

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Veel plezier in het bos!

Dees
    Wat leuk dat hij zo aan het kletsen is :). Wat knap hé van Beau! Haha zie ik Lenn nog niet doen.

Elise ligt met een vol buikje op bed, man is met Lenn koffie drinken bij iemand en neemt gelijk een gebakken visje mee terug. Ik duik er dus nog even in :D

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Luuz; Je hebt groot gelijk, pak nog ff die rust :)
    Lenn nog helemaal niet bezig met naar de wc gaan, of wel?

@RiTi; Have fun in het bos!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Hoe was de uitslag van de scan bij je vriendin, is de chemo aangeslagen?

Deel Deze Pagina