December 2009 mama's Deel 15!

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Panos: jeetje overal zit het dan joh, pff dat is mega zwaar... zoiets gun je helemaal niemand!!! :( Ik weet alles van deze rotziekte...

@RiTi: oei da's niet zo mooi van je oom... sterker nog da's zwaar kl*te :( Sterkte... voor je oom en je familie ook

@Dees: altijd zo fijn om nieuwe plantjes in huis te hebben :)

@Hier: kids weer super lief!
    Freddy zn oma was niet zo best, had een gebroken heup en word woensdag geopereerd, maar mag eigenlijk geen operatie meer hebben ivm een zwak hard.
    Is veel veel duimen dus woensdag of ze t uberhaupt gaat redden allemaal

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Zag idd al mooie bos foto's op FB
    Bedankt voor de uitleg over Dalton/Montessori, lekker duidelijk zo!

Panos
    Balen van je vriendin...Snap dat je toch blijft hopen...

Dre
    Jee meid, alsof je nog niet genoeg ellende hebt meegemaakt afgelopen jaar...

RiTi
    Poeh, jij ook al een familielid zo ziek...wat is het toch een vreselijke ziekte... Sterkte ermee. Heb zelf mijn lievelingsoom ook ruim 10 jaar zien vechten, niet te doen...

Verder morgen uitje met het werk. Zit alleen een speurtochtspel van 3 uur bij... Zolang lopen en op mijn benen staan is denk ik niet echt grappig voor me. Ben benieuwd hoe ver ik kom...

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    goedemorgen. Maandag 7uur worden we in't ziekenhuis verwacht. Half uur later operatie... Wat zouden jullie doen met jullie andere kind? We willen Lianne er zo goed mogelijk bij betrekken dus gaan haar meenemen tot Yoeri en ik naar de ok gaan. Dan gaan Lianne en papa naar huis en't verdere maandag programma draaien. Als Yoeri dan op de afdeling is ga ik bellen en komen ze denk ik op bezoek. Band Lianne en Yoeri is best sterk al en denk dat't voor Yoeri fijn is als hij ziet dat Lianne rustig is. 'T zonder luier avontuur gaat best goed trouwens. 2tot3 ongelukjes per dag en Gister op tijd geroepen en flinke plas op de wc. Wel stiekem dat ze na't dutje nog in pyama wil rond lopen en dan nog de slaap luier aan heeft en snel daar in poept. Grapjasje. Hihi

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    panos sterkte met je vriendin he. Oh en die school van de intake is dat die hier in de wijk? Wij gaan eind november naar beide scholen naar de voorlichtingsavond. Ben benieuwd. Overigens volgende week ben ik de hele week thuis dus ik kan je boek klaarleggen?

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    collo Succes met je uitje!! REST Hoi!! Sorry lukt nu ff niet om voor iedereen te posten...

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen,

Joyce, weet niet wat ik precies zou doen, maar jullie kunnen er op deze manier erg flexibel mee om gaan. Als het voor Lianne te heftig is is papa er voor haar.

Hier is Maura wat ziekjes, verkoudheid met alles er op en er aan. We gaan dus niet uitgebreid naar Utrecht naar het speelpark maar blijven een beetje in de buurt.

Heb gelukkig goed geslapen ondanks het slechte nieuws van mijn oom gisteren. Heel onwerkelijk, kwartje moet steeds weer opnieuw vallen.

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

@riti: wat heftig zeg voor je oom, heel veel sterkte!

@joyce: doe het waar jullie je goed bij voelen!

@collo: succes met de tocht! Ik zou maar heel goed aan mezelf denken ;)

@dre: het is erg dat jij zoveel van 'die stomme ziekte' weet eigenlijk....
    Wat betreft het verhaal van Freddy's oma, dat klinkt precies als ons paps horrorverhaal...:( duim maar extra hard!

@hier: vanmiddag op de koffie bij Dees, gezellig! en verder niks ;)
    Magnetronfunctie is ineens kapot van onze inbouw...iemand een wijs advies? laten maken of nieuwe combi kopen?

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees/suus: Veel plezier vanmiddag!

@joyce: Ik zou doen wat voor jullie goed voelt. Ik denk zelf dat ik uk1 thuis zou houden, maar dat is persoonlijk. Vooral omdat je zelf waarschijnlijk gespannen bent en juist die spanning legt een negatieve associatie met ziekenhuis/arts. Wel spannend dat het volgende week al gaat gebeuren! Yoeri moet daarna een week in bed blijven toch?

@collo: Veel plezier vandaag! Hopelijk valt het lopen mee. Miss kan je fietsje regelen?

@joyce2: Nope, bij jullie in de wijk is dalton, wij gaan nu praten bij een montessori school in ehv woensel. Vind die dalton school heel onvriendlijke in het eerste contact. Ze reageren amper op mail, willen liever geen persoonlijke welkomstgesprekken. Je moet maar naar de massale voorlichtingsavonden en alleen als het echt niet anders kan 'mag' je een individueel gesprek. En weet ook wel dat dat niet alles zegt over het onderwijs en het klimaat in de klas, maar vind het enorm onvriendelijk en gesloten overkomen. OOk heel massaal, terwijl bij Dalton het individu juist belangrijk is... Raar dat ze niks willen weten over de kinderen die naar hun school komen. Die montessori school in Woensel die nodigt expliciet uk1 ook uit voor het gesprek (nemen we niet mee overigens). Ze willen graag weten watvoor kind uk1 is en zijn erg benieuwd naar ons. Geeft toch een warmer en welkom gevoel....

@scholen: Mijn gouden tip voor de schoolkeuze is trouwens de nieuwsbrieven op de site lezen. Dan krijg je een goed beeld van hoe de plannen in de praktijk worden gebracht. Staan er alleen zakelijke items in over luizencontrole, halen/brengen, of is er aandacht voor projecten en uitvoeringen van de kinderen....

9. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Ik moet voor de verandering eens iets positiefs kwijt over het slaapgedrage van onze kids... Ze slapen de laatste maand echt super!! Nooit meer voor 8en wakker (en ik dus ook niet :))! Heeeeeerlijk! Word langzaam weer mens. Weet dat dit een fase is en dat het dadelijk wel weer een tijd half 7 zal zijn. Kan er daarom extra van genieten nu!

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Nabrander: Uk2 slaapt dus al die tijd in zijn campingbed midden in de kamer. Rete onhandig, maar ik verander er niks maar aan :)

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Snotterende Maura wil lekker op zichzelf een beetje boekjes lezen en muziek luisteren, prima.
    Maak ondertussen een van haar lievelingskostjes voor vanavond, lasagne en zit verder ook lekker te lezen (knus!).

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: KLinkt heerlijk relaxed. Maura beetje ok ondanks dr verkoudheid? Hier is uk1 druk aan het kokkerellen (van wie ze het heeft :)), ligt uk2 te tukken en zit moeders in haar ochtendjas achter de laptop. Same old dus :)

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina