Volgens mij is dat nog steeds leuk. Kan zij ondertussen de onderdelen knutselen? Roze papier, roze krulstaart, een big tekenen zoiets?
Even klein teken van leven vanuit hier. Gisteren druk dagje gehad, onverwachts hele dag moeten oppassen op de dochter van onze oude buurvrouw..*zucht* Mannen en afspraken maken?! Daarnaast van 7.30-15.30 gewerkt en mijn vriendin begeleid in haar naderende bevalling. Vannacht is het mooie wereldwondertje geboren! Vanmorgen met het gezin weer wezen zwemmen, heerlijk Straks weer werken van 16-23u..
@ Dees; Wel fijn dat jullie haar uit de brand hebben kunnen helpen door een dag op te passen, al was het dus niet zo handig gecommuniceerd. Toen jij werkte stond Jeroen er alleen voor met 3 kids? Gefeliciteerd met de geboorte van het kindje van je vriendin, is dat die uit de buurt waar je ook veel spullen aan kwijt kon? Leuk dat jullie vriendinnen geworden zijn. Bevalling goed gegaan? @ hier; hut bouwen op het grote bed, kussengevecht en boekjes lezen onder de dekens - wat je al niet kan bedenken om een zieke papa heen . Morgen gaan we in ieder geval lekker zwemmen! Dennis voelt zich rot maar wil ook erg graag naar buiten, dus hij haalt brood en een nieuwe lading pijnstilling.
HIer net nog even langs de Ikea gereden. Even extra kliederschorten gehaald. Daarna via de mini-wok terug naar huis en hier lekker onze nasi/bami opgegeten. Mini wok zit alleen in Tilburg maar hebben echt bij verre de lekkerste wok maaltijden. Niks fancy's maar vers, veel en de lekkerste sauzen... Het enige dat ik mis aan Tilburg... Verder net met de dames onder de douche geweest, die liggen lekker op 1 oor nu.
Ben ik al ontzwangerd?! zit titanic te kijken en bij het zien van de oude vrouw krijg ik een brok in mn keel zucht
*zet puppyogen op* Aaaaaah tooooeeee.. Gooi eens wat door als ze klaar zijn.. *niest nog een keer, muffins zijn een goed medicijn*
Oja, die wil ik ook nog zien haha, maar vergeet het steeds. zo eens kijken of de film in het assortiment zit van de videotheek van KPN
Ola! Kom even snel aanwaaien, maar ga zo lekker naar bed! Zag net dat er nog meer op bezoek komen vrijdag...superleuk!! Met mij gaat het heel goed. Loop sinds donderdag al niet meer met krukken thuis en het hele weekend buiten ook al niet. Wel nog rustig aan, maar de pijn is nagenoeg weg als ik het op m'n gemak doe. Ben zo blijijijijijijij! Hoop dat alles goed is met jullie. Trusten!
@RiTi; J. stond er idd alleen voor met 3 kids..zij is 9 maar heeft echt nog wel een handleiding nodig. Ohw en eten dat ze kan!! My Lord wat heb ik mezelf op zitten vreten zeg...tis dat het maar sporadisch is maar anders.. Vriendin is idd die meid waar we voorheen gewoond hebben, soort van buurvrouw Zij heeft idd veel spullen over kunnen nemen. Bevalling is goed gegaan, iets uitgescheurd, kindje maakt het goed...wel 2x de navelstreng om zijn nekje gehad. @Chicken; Wat heerlijk dat je je zo goed voelt! kraamvisite ga ik niet redden, vrijdag is mijn werkdag..was er graag bij geweest. @hier; Moe van de afgelopen dagen en weekend, merk wel weer dat leven en dood echt vlak bij elkaar liggen deze week. Vrijdag vond ik een overleden client..en vanmiddag overleed nummer 2. Niet leuk maar maakt het werk wel boeiend, veel geregeld voornamelijk.
Chicken wat goed zeg!! Wow! Zo doorgaan meid, doe rustig aan.. Hoe is het met de mannen? Hoe doet Rafi het? Milan een beetje lief voor zn broertje? Dees Jeetje, lijkt me schrikken om een overleden iemand te vinden Nog gefeliciteerd met de kleine van je vriendin. Des te meer besef je hoe dicht het op elkaar ligt Nou Lenn is blijkbaar ergens vannacht bij me komen liggen. Niks van gemerkt.. Elise werd om half 6 wakker, die zat met haar beentje vast tussen de spijlen van het ledikant. Heb al een paar nachten een slaapzak geprobeerd, maar geen succes. Ze slaapt heel onrustig en word elke 4 uur wakker. Dan maar zonder.. Lenn wilde graag kleien, mag niet helpen Dus zit nu met een pak zakdoeken op de bank de receptenapp van C1000 en Appie door te spitten. Heb een aantal snelle stamppotten gevonden, ideaal voor op werkdagen.. Straks alleen het hoognodige aan boodschappen nog even in huis halen, weekmenu maken (is nu ik werk misschien toch handig) en dan morgenmiddag de rest halen op de markt. Beetje de was doen, keuken is al schoon (had kop thee omgegooid dus kon dan net zo goed alles even doen) Boven even stofzuigen en woonkamer doek erdoor. Vind het wel prima, ben lang niet fit
Goedemorgen! @Roeltje; Niet fit? Van de onrustige nachten of ziek aan het worden? @Dre; Heel veel succes en sterkte vandaag bij het afscheid van je oma!
Dre oja tis maandag vandaag sterkte vandaag meid! Dees nee gebroken nachten zijn het probleem niet. ze is nu weer 2x zonder slaapzak naar bed gegaan en slaapt gewoon door dan.. lenn wordt hooguit 5 minuutjes wakker en komt dan bij me liggen.. maar ben sinds gisteren verkouden en het wordt elk uur erger..beetje slapjes en de zakdoekjes vliegen er door op het moment. maarja.. Zou graaaag even een paar uur slapen maar helaas zit dat er niet in.. gaat gewoon door allemaal..
@Roeltje; Ahh vandaar, hier ook het begin van verkoudheid. Beetje vreemde hoest in de ochtend, beide kids hoesten ook al. Het zal wel weer in de lucht hangen vrees ik.. Het wordt tijd voor mooi weer en lekkere temperaturen.
Goedemorgen! @dre: heel veel sterkte vandaag meid! Hopelijk is het een mooi afscheid...Het zonnetje is in ieder geval gaan schijnen voor je oma...Knuffel! @Dees: wat leuk een beebje erbij! Is dat meisje van 9 nu dus grote zus, of begrijp ik 'm verkeerd? @roeltje: snotterze meid, hier ook twee snotkinderen en mama heeft af en toe een niesje, ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben @chicken: fijn dat het zo goed gaat!!! He he eindelijk, dat werd ook wel tijd! De aanhouder wint @collo: hihi, die poes werkt inderdaad goed @hier: gisteren gezwommen in cp, vandaag ff bloedprikken en een vriendin op de koffie, verder lekker aanrommelen met de kids, er liggen nog heel veel klusjes op mij te wachten....
Lenn hoest ook nog steeds, snottert wat. Elise is ook enorm verkouden. Die gaat straks dus lekker in bad. Had voor Lenn spul die ik in badje kon doen om de boel lekker los te maken, maar volgens mij heb ik dat niet meer.. Even zoeken, anders morgen even halen. Was is inmiddels klaar, dus die zo even ophangen. Lekker gedouched.. Boven staan de ramen lekker open op onze kamer, dekbed hangt uit het raam (gisteren verschoond dus eigenlijk niet nodig, maar ruikt zo lekker) Elise slaapt nog steeds..Is om 6 uur na de fles weer naar bed gegaan Lenn nog even aankleden en dan aan de knutsel
@suus; ook al zo lekker gezwommen Wij willen proberen dit wel elke week vol te houden, zo heerlijk en beide heren vinden het super. @Roeltje; haha, hier ook alles tegen elkaar open staan boven. Wat ga je zo straks knutselen? @hier; Wc's gesopt, was gevouwen en 1 was draait alweer. Bedden van de kids verschoond. Gebeld met transport bedrijf van Energie/Gas...bleek dus alle post een maand te zijn verstuurd nog naar het oude adres..rekeningen en aanmaningen liggen nu hier...net dus ff gebeld dat ik niet van plan te gaan betalen voor hun fout. Zij hebben het adres niet aangepast. Het gaat om 15,- maar dit is niet onze fout geweest. Verder straks nog even boodschappen doen, om 13u een scholing tot 15u. Om 15.30 weer werken tot 18.30.