December 2009 mama's Deel 15!

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Suus
    heerlijk gezwommen dus.. haha hopelijk ontspring je de dans, maar schijnt een hardnekkig virus te zijn die flink rond gaat..

Dees
    Op zich is 15 euro geen geld, maar gaat om het principe toch?
    Weet nog niet wat we gaan knutselen, als ze beide op bed liggen maar eens even googlen.

Zo even boodschappen doen. Denk dat ik een lekkere omelet klaar ga maken straks, maarja, even eieren halen:D

Nog even spammen:D

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hihi roel ik zag 'm net op FB je foto! Dat smoeltje van Elise, geweldig!! mooi hoor! :D

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; hihihi dat tandloze bekkie :D
    Gaat mij idd om het principe, laat ze eerst maar eens uitzoeken waar de fout ligt!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees/Suus

Boodschapjes zijn binnen, inmiddels gegeten. Elise krijgt nog een miniflesje en dan kunnen ze beide lekker richting bed.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    soooow ben al helemaal afgedraaid hahaha
    Vanmorgen lekker gezwommen met Maura, lekker op tijd een flinke fietstocht in de zon (tegen de wind, en blíjven zingen he hihi).
    Kreeg haar moeilijk mee naar huis zo'n lol had ze.

Op de terugweg iets te lomp een hobbeltje bochtje door waardoor haar appel overboord ging, zo de plomp in. Nu wist ik al wel dat het eten van een peuter een serieuze zaak kan zijn.... maar in dit geval....echt zielig (al was ze al wel over de helft). Gelukkig nog krentenbollen, fruitsticks en knijpzakjes die veel goed maakten maar gussie wat was ze geschrokken en verdrietig. Met het naar bed gaan had ze het er nog steeds over (nee niet de glijbaan of de kikkers, die arme appel).

Bij thuiskomst super bericht, Maura is verzekerd van een plek op de vrije School voor 2013/2014! Blij,blij. De loting komt te vervallen want ze hebben de afgelopen jaren hard gewerkt aan het mogelijk maken van een tweede stroming en die gaat er komend jaar al komen.
    We hebben ook nog twee alternatieve inschrijvingen elders, die kunnen blijven staan maar dit was de moeilijkste.

nu even bijlezen :)

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; sterkte vandaag!

@ Chicken; wat goed zeg! Rustig aan blijven doen, en geniet van het 'los' lopen!

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; wat een heerlijke spam!

Oh nee wat een rotweer wordt het de rest van de week, bah.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wat een rust hier vandaag, waar is iedereen?!

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Heb heerlijk met mezelf zitten kletsen ;).

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Enerverend dagje vandaag.
    Ben inmiddels lekker rozig van een lange warme douche en klaar voor de bank, ik geloof zelfs mèt echtgenoot deze keer :p.
    Lekker game of thrones en Rachel Khoo kijken (laatste is een tip als je van eten en leuke jurkjes houdt, om 2130 BBC2).

11. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Aloha! Ik val hier weer in na een druk dagje. Niet veel gemist geloof ik :)

@riti: Wow! Heb je eindelijk weer aanspraak thuis? Van ons moest je het ook niet hebben vandaag ;)....

@dre: Hoe is het geweest gisteren en vandaag? Hopelijk hebben jullie op een mooie manier afscheid kunnen nemen van je oma! Hoe zijn de kids eronder?

@roel: Mooie spam!!

Hier slaat de ab goed aan! Uk2 slaapt een stuk beter dan de weken hiervoor. Duidelijk last van zn ooronsteking gehad. Arm kereltje. Afgesproken met huisarts dat als het weer terug komt we naar de KNO arts gaan.

@riti2: Lees net de Maura een plekje op de vrije school heeft. Wat onwijs leuk!! Wij hebben ook naar die in EHV gekeken, maar die is echt aan de andere kant (zeker 20/25 minuten met de auto..). Wie weet na onze verhuizing :)

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Hoe is het nu met Dennis?
    Ook wezen zwemmen in breukelen?

@hier; wederom een stuk van mijn tand af, auw!
    Donderdag heb ik een afspraak staan...brrrr vind het maar eng aangezien ik nog nooit eerder wat aan mijn tanden heb moeten ondergaan.

Morgenavond gaan we op kraamvisite, ben erg benieuwd naar het kleine prulleke!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @scholen; Ohw ja! Ik zou nog gaan informeren bij andere scholen, heb gelijk even de site erbij gepakt maar die spreekt me nog niet zo aan. Werkt wat onhandig.
    16 mei hebben we iig al een afspraak staan voor een open dag.

@Panos; Gusje dus toch een oorontsteking geweest, wat zal hij er een last van hebben gehad. Gelukkig hebben we een AB-kuur.
    Beau is er ook al ff 'vrij' van *klopt dit heftig af*!

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha dames,
    Hier een dagje gewerkt en voor de verandering wat tv gekeken... Maak er ook een niet te lange avond van denk ik. Ben in een spannende Stephen King bezig die me roept...
    Ondertussen is Ferdy zich enorm zenuwachtig aan het maken voor as woensdag de kaakchirug,....ach gut. Heeft nog nooit iets in het zh gemoeten dus knijpt hem echt, mijn stoere man.

Morgen nog helemaal niks in de planning...eens kijken wat we kunnen doen. Misschien wat gekleurd papier scoren?

Dacht de helft van de kleertjes verkocht te hebben...wil de koper het ineens voor dat bedrag incl verzendkosten hebben... Dat vind ik nog niet het ergste, maar niet eens de moeite nemen om een fatsoenlijk mailtje te sturen. Heb nu in totaal 2 mailtjes van haar gehad met nog geen 10 woorden in totaal... Dan gaat de prijs ineens omhoog. Dan geef ik het liever weg aan iemand hier van zp die het kan gebruiken.

Verder vandaag toch weer wat oud bloed dus baal weer als een stekker... Morgen beter hoop ik...

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Hoop dat je vandaag een mooi afscheid hebt gehad van je oma.

School
    Hier binnenkort Amy ook gaan aanmelden. Ben ik de enige bij wie dat heel raar aanvoelt? Moet ik mijn baby naar school sturen...? Natuurlijk is ze geen baby meer, maar zo voelt het wel een beetje.
    HIer trouwens de keuze voor een openbare NUTS school (whats in a name). Staat goed aangeschreven maar is wel behoorlijk prestatie gericht. Moet wel even kijken of ik daar wel goed tegen kan.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Waarom moet ik aan een snicker denken als ik NUTS zie staan, nu heb ik zin in chocolade.
    Heb er ook wat moeite mee dat Beau straks naar school moet, ik zie hem toch nog idd al een 'baby'. De tijd gaat zooooo snel :(

Net ook even zitten googlen op zwemlessen, wat daar de kosten van zijn en hoe dat allemaal in zijn werk gaat en hoe lang het duurt voordat ze mogen afzwemmen...gaat een wereld voor je open.

Sterkte en succes voor Ferdy overmorgen!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    School
    Joh ben ik nog helemaal niet mee bezig:) Maar hier is maar een wachttijd van een jaar.. Dus gelukkig ook nog niet nodig:D Na de zomer doe ik wel eens een belletje richting school. Hier hoef ik niet ver te zoeken, hebben 7 scholen, 6 daarvan zijn streng gelovig. 1 is openbaar. één keer raden waar Lenn heen gaat..
    Ken een aantal kinderen die daar op school zitten en hoor alleen maar goede verhalen (Dalton-onderwijs)

Ik ga richting bedje. Lenn wilde weer eens niet slapen. Heeft tot half 9 hier op de bank gezeten. Maf kind. Hartstikke moe, maar slapen ho maar. Elise flink aan het mopperen vanavond, ligt er inmiddels ook al een tijdje in. Tijd om te gaan slapen dus, nog steeds niet fit. Zit op youtube afleveringen terug te kijken van Kees&Co. De laatste net gehad, dus nu even verder zoeken naar een andere leuke serie van vroeger.

tot morgen!

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    School
    Zou de kindjes graag naar de school doen die bij het KDV zit waar ze nu zitten. Maar dat is echt 15 minuten met de auto, in een ander dorp. Dat lijkt me niet leuk voor de kindjes om niet in de buurt op school te zitten.
    Maar nu moe ik dus als Amy naar school gaat, de keuze gaan maken om Lizzy op het huidige KDV te laten zitten of te verkassen naar het KDV naast de school.
    Dat KDV heb ik geen heel goed gevoel bij maar dat kan ook komen omdat ik zoooo tevreden ben over het huidige KDV.

Oh ja, had ik al gezegd dat Amy gewoon per 01 juni 2012 over gaat naar de peutergroep? Hadden de leidsters niet goed begrepen denk ik? Ook wel jammer weer want bij de baby's hebben ze echt zulke leuke leidsters...

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat is wel fijn dat Amy nu toch iets eerder over kan.
    Is ze er al een beetje op voorbereid?
    Als je geen goed gevoel hebt bij het KDV zou ik het niet doen, vooral niet als het maar voor een redelijk korte tijd is.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik kruip lekker onder de wol, tot morgen!

Deel Deze Pagina