December 2009 mama's Deel 15!

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Oh en suus ik ontwijk nu via udenhout files. Wat'n mooie omgeving!!

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @joyce: het is hier qua verkeersdrukte behoorlijk verandert inderdaad, maar dat was jij dus! :D

Mooie omgeving ja, zeker! ;)

@all: hoooooi!

Ik heb er ff snel overheen gelezen, vandaag weer superdruk geweest met heel veel dingen en eigenlijk nog niks ;) Huis aan kant, Ikea kasten in elkaar gezet, (foto's volgen later ;)), op en neer naar de ikea geweest ivm schade :(, kindjes bezig houden, bloedprikken, etc.
    Is dat voldoende excuses om even niet dieper op de verhalen in te gaan??? ;)

@roel: jammer dat je niet op tv was, ik had dat wel willen zien ;)

@collo: jij wordt niet ongesteld! :D

Ik ga lekker douchen en mijn nestje in....en ondertussen vraag ik me af wie de meelezende gast is ;)

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    gast weg! :)

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jpyce
    wat raar dat ze het voornamelijk daar doet.. kan me idd ook niet voorstellen dat het zomaar gebeurd.. wat zegt het kdv ervan?

Suus
    begint vast met de L of de P.. gut wie zou het zijn.. mwa hoef niet zo nodig op tv haha..

Get, de buren hebben plezier in bed:) oordopjes in en youtuben maar..

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Heeft ze het ook nog nooit gehad met andere kindjes dan op het KDV? Lijkt bijna wel of ze gewoon negatieve associaties heeft met het kdv. Ben je verder wel tevreden over het kdv? Je zou anders kunnen overwegen om haar ergens anders een nieuwe start te laten maken?

Suus
    Jawel, hoop wel dat ik ongesteld wordt anders heb ik wat uit te leggen aan Ferdy (en mezelf...). Nog geen activiteiten richting zwanger worden gehad dus ....

He, gast weer terug!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!
    Lenn zit aan het ontbijt, Elise ligt nog half slapend wat te murmelen in bed, zal ook zo wel wakker worden.

Als ik al hoef te werken vandaag (bij mooi weer; nou tis hier prutweer:() is het pas om 12 uur dus als de kindjes op de opvang zijn kan ik eens flink in huis bezig.. Je wil mijn stapel was niet zien:)

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @joyce: Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat Lianne zo gefrustreerd is! Over het bijten/krabben.... Ik wil niet vervelend doen, maar kan me herinneren dat uk1 ook weleens lijdend voorwerp is geweest. Is dat nu helemaal over thuis? Dan is het idd wel raar dat ze het alleen op de opvang doet....

@roel: Poets ze dan maar, want het ziet er niet naar uit dat het zonnetje gaat schijnen. En ik vind het ook jammer dat ze je eruit geknipt hebben!

@suus: Aloha! Lekker druk dus? Altijd fijn 83 keer op en neer naar Ikea....Staat het nu wel allemaal?

Hier niks spannends. Ochtendje thuiswerken en vanmiddag naar kantoor. Kids zijn op kdv, dus heb het rijk alleen.

GIster is trouwens de 1e makelaas geweest, vanmiddag komt de 2e. Makelaar benadrukte moeilijke markt, dalende prijzen, etc. Het wordt dus moeilijk om het voor een goede prijs te verkopen. Ons huis is wel bijzonder in de omgeving (oud, authentiek, modern van binnen, aparte indeling). Zn plus is ook meteen het minpunt. Ons huis is voor de liefhebber. Je moet er verliefd op worden en de minder praktische punten voor lief nemen... Vraag is of we in deze tijd een liefhebber vinden die een mooi bedrag wil betalen. Spannend dus. Makelaar ging nog rekenen op vraagprijs, want dan kon zijn zo niet 123 bepalen, omdat we dus geen standaardwoning hebben. Ben benieuwd....

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    goeiemorgen!!

@Roeltje: succes met je stapel was! Hopelijk kun je toch wat uurtjes draaien vandaag op je werk.

@Panos: ik vind dat jullie een heel bijzonder huis hebben, heb maar een stukje gezien maar vind t echt super! Maar t klopt wat je zegt je moet dr echt verliefd op worden, maar dat zal vast geen probleem zijn. Hopelijk kun je t toch voor een mooie prijs verkopen

@Hier: Layla en Dani waren vanochtend niet wakker te krijgen, layla wederom chaggie, ben blij als die morgen ns lekker uit kan slapen.
    Verder de middag vrij, vanavond vergadering/training bij Sabon. Dus ben lekker aanwezig vandaag voor de verandering

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou, smsje gekregen. Ben vrij vandaag..

Woonkamer en keuken zijn inmiddels opgeruimd.. Zo doek erdoor en kopje koffie.. Dan boven aan de gang.. Eind van de ochtend boodschappen doen en koffie drinken bij mn vriendin.. heeft vandaag de 33 weken gehaald, dus dat gaan we vieren met een stapel dvd's:D Heb er nog genoeg liggen dus even langsbrengen.. Kijken of ik wat voor dr kan doen in huis.. Doe ik nog wat nuttigs vandaag..

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Morning!

@Suus; *zoef* en daar was ze ;)
    Ikea kasten ivm komst 3e uk? Ben benieuwd, spam gerust!

@Roeltje; Hier ook stralend mooi weer! Dus ik denk dat ik wel weet wat jij zo gaat doen :)

@Collo; Helemaal geen activiteit?? status ijskonijn :D
    Ben benieuwd wanneer jullie weer van slag kunnen gaan, het zou zo langzamerhand toch wel eens kunnen.

@Panos; Ik hoop dat jullie een liefhebber treffen, maar dat is altijd moeilijk. Ik zeg ook nog steeds dat wij ontzettend veel geluk hebben gehad met onze koop/verkoop. Anders hadden wij denk ik nu nog steeds op 3 hoog gezeten.
    Wanneer kun je een vraagprijs verwachten, en jullie zullen ook vast een min. prijs in gedachte hebben..

@hier; Gisteravond op kraamvisite geweest, wij waren de eerste voor hun (op familie na) en vonden het erg gezellig. Zijn net een uurtje gebleven en ze vond het erg fijn haar verhaal kwijt te kunnen. De bevalling is super goed en mooi gegaan, kindje is erg mooi. Heerlijke bolle wangen en drinkt goed.

Beide heren hebben de nacht ook goed geslapen, we werden uitgerust wakker. J. is nu op weg naar de rechtbank in Den Bosch, wederom getuigen aangezien de verdachte er van wordt verdacht niet de waarheid te hebben gesproken. Dat is van dat ongeluk toen in Oss 2009. Die zaak loopt dus nu nog steeds.

Luca begint ook steeds meer te kletsen! Zo kwam hij vanmorgen aangelopen met de knuffel van Beau en riep "oeffel". Zo noemt Beau zijn knuffel en dat kopieert Luca :) Zo heerlijk dat hij nu ook aan het kletsen is.

Ik ga nu zo naar mijn s-ouders om daar de kinderen even onder te brengen, ik heb om 10u een afspraak bij de HA.

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    panos dat wilde ik eigenlijk net zeggen. Ja thuis gebeurd't ook wel eens. Maar zo heftig of zo uit't niets niet. Uk1 is idd helaas ook wel eens lijdend voorwerp geweest maar toen was er'n 'aanleiding'. Of nou ja aanleiding: he ik denk dat die mijn speelgoed in gaat pakken. (niet dat tje deed maar ze dacht't) tenminste volgens mij was dat niv zoma uit't niets toch? En ja ze heeft man ook wel eens gebeten. En mij gekrabf. Maar thuis kunnen we altijd een aanleiding vinden of is't na 1x in de hoek weer klaar voor die dag en Komt't sowieso niet dagelijks voor. Ik dacht ook echt dat't over was. En dan is't ineens weer heftig terug en thuis eigenlijk niet. Ok we zijn er sneller bij maar goed kdv zou ook goed in gaten houden. Snap je't nog?

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees: Wat leuk dat Luca lekker begint te kletsen. VInd dat altijd zo gezellig!! Jeetje, wat duurt de nasleep van dat ongeluk lang... Vervelend!

@roeltje: Poets ze. Wel erg verevelend dat je werk zo los-vast is. Vanuit je werkgever snap ik het wel, maar voor jou lijkt het me toch minder....

@dre: THanks! Zal de Funda-link tzt wel bekendmaken op alle sociale media :). Kan je de rest ook bekijken. In het echie mag trouwens ook hoor. Kom je gezellig een keer spelen met de kids.

Uk1 vraagt de laatste tijd steeds wanneer ze jarig is en 3 wordt. Zal wel komen door de feestjes op kdv. Zo schattig. Maar ook een beetje lastig. Het duurt nl nog zo onwijs lang.... Denk erover haar 2,5 jarig jubileum ook een beetje te vieren. Gewoon omdat ze het zo graag wil... Toen ze 2 werd was ze er nog niet zo mee bezig, maar nu dus wel. Irritante timing...

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: ahh Dani noemde zijn knuffel eerst ook Oeffel :D hihi schattig... Joh dat die zaak nog zo lang loopt he, gek eigenlijk.
    Succes bij de HA meis!!
    ahhh baby's kijken is ook altijd leuk, zo zag ik laatst bij de opbaring en crematie van mijn oma, mijn vader's achternichtje, prematuurtje met 35 weken geboren en nu 4 maanden oud (53 cm en 5 kilo nu) zooow schattig!

@Roeltje: nou vrij ook goed, kun je lekker thuis aanrommelen kidsloos

@Panos: nou altijd gezellig, kan alleen maar 1 kiddo meenemen met mn vaders auto *baluh* maar wil graag eens daten hoor :p
    ehhh ja 2,5 jaar gewoon n beetje vieren, hartstikke leuk joh!

14. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees: Was de kraamvisite helemaal vergeten... Fijn dat het zo gezellig was. Altijd genieten de bevallingsverhalen en mini-babytjes (bij anderen dan he ;)).

@dre: Je bent welkom hoor! En Freddy natuurlijk ook. Ikke is nieuwsgierig... Het mooie van haar 2,5 jubileum is dat het precies een maandje voor uk1 zn 1e verjaardag is. Denk dat we dan iets met een muts, taart, zingen en een kadotje doen. Gewoon, omdat het leuk is om een extra keertje jarig te zijn :).

@joyce: Ik weet niet of er echt aanleiding was, maar ik ken Lianne ook niet goed genoeg om te weten wat voor haar aanleiding is om zoiets te doen... Denk dat dat wel belangrijke informatie is om te hebben, want dan kan je het ook voor zijn. Volgens mij was het al voldoende als uk1 te dicht bij haar speelgoed kist kwam. Gelukkig was het wel maar tijdelijk. Na een tijdje ontdooiden ze allebei en werd er ook veel plezier gemaakt samen.

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Panos: tja freddy werkt gewoon 5 dagen in de week, int weekend zitten we met 3 kids dus vaak extra druk ook nog ns. Moek ff kijken, maar alleen met 1 kiddo lukt sowieso n keer hoor :) Kan altijd wel

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Joyce; het zwemmen is dus toch goed gekomen, fijn! Wel raar dat het alleen daar dat Lianne zich zo uit. Kan me wel voorstellen dat het een vicieuze negatieve cirkel is waar ze in terecht komt als er veel gemopperd en gecorrigeerd wordt, zo blijft er weinig tijd en ruimte over voor een luchtig leuk en positief contact met de leidsters.
    Overal een strijd van maken werkt ook niet denk ik.

@ Panos; Wij duimen alvast voor jullie huis, komt vast goed!
    hahaha dat is grappig, Maura ook!? Alleen niet dat ze 3 wordt, maar wel dat ze jarig is. Ze wil ook steeds slingers ophangen en roept als ze elders binnen hangen ook gelijk: 'Daar is een feestje!' :D
    Gewoon vieren dus, leuk!

@ Dees; succes bij de ha

@ Hier; Maura verhoging vanmorgen en al een paar dagen s nachts af en toe een hele diepe nare hoest (niet lang en niet veel). Maar wel fris, fruitig en vrolijk verder dus ze zit op de psz. Gelukkig want ik ben even druk vanmorgen, anders was dat in de soep gelopen.
    Zit sinds Dennis' zijn operatie (vorige week dinsdag) thuis, ook de avonden, en merk dat ik er gek van wordt. Niet erg want het was even nodig maar weet dus dat het te lang is voor mij. Vrijdag ben ik de hele dag weg, stond gelukkig al vast en als ik het voorbereid hier achter laat gaat Dennis het ook wel redden een dagje.

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Grappig he? Leuk dat Maura ook zo'n zin heeft in een feestje. Stelletje feestbeesten hebben we :). Hopelijk zet dit gedrag zich in de puberteit niet voort... Lekker vrijdag een dag buitenshuis zonder kind. Ga je wat leuks doen?

@dre: Roept u maar een datum. Dinsdagen en donderdagen kunnen hier meestal wel.

Filmpje van uk2 die een toetje eet. Meneer houdt niet van koude dingen. Dacht eerst dat het aan de yoghurt lag (te zuur), maar dit is vanillevla... Vla eten - YouTube

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Panos: ehh dinsdagen zitten de kids bij de opvang, donderdagen moek ff kijken, de 26ste moet ik werken en dan 3 mei ben ik jarig en voor daarna heb ik nog geen rooster, laat t je wel weten!

whahahaha da koppie in het begin hihi heel schattig!

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; Zag ook in een flits de breezers en scooters voorbij komen, brrrrrr. Van wie zouden ze die feestlust hebben? ;)
    Ga even je vla-filmpje kijken, geen ijsjesfan dus.

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    panos: volgens mij werd ze boos als ze te dicht bij kwam en toen uk1 iets pakte probeerde Lianne't terug te pakken en toen't niet lukte wilde ze tanden in hand zetten... Is dat'n aanleiding? Niet echt voor ons maar voor Lianne wel. Probeer't ook niet goed te praten hoor. Vind't alleen raar dat ze daar met iemand speelt en dan iemand anders aan de andere kant van de ruimte gaat bijten. Zo hard zonder los laten enzo... Collo we zijn verder wel tevreden. Soms niet helemaal eens met de negativiteit Van de juf. Yoeri heeft ook 2hele andere jufjes . Vanaf 1mei zitten ze op donderdag in de zelfde groep en vanaf 1juli op beide dagen. Vooral buitenst vonden we super. Als Lianne naar school gaat gaat Yoeri naar de opvang die bij die school zit en Lianne daar naar de bso. Maar ms wel idee om te kijken of ze al eerder voor beiden plek hebben. Dan leert ze meteen kindjes kennen die ze later op school ook ziet en is't 3+ programma ms beter op de school afgestemd... Ben alleen bang dat't dan toeneemt omdat ze uit vertrouwde omgeving is. Maar ben ook bang voor wat ze vanaf 1 mei doet. Of nou ja bang. 'T kan meevallen maar kan ook fries worden of richting Yoeri keren... Ze is behoorlijk protectionistisch naar Yoeri toe.

Deel Deze Pagina