Mogguh Zo dat doet goed, een nachtje lekker slapen! Maura zit nog wel strak op de zomertijd maar dat mag de pret niet drukken. Wat te doen vandaag? Zwemmen gaat niet door en nu even inspiratieloos.
Goedemorgen! Riti Word het bij jullie ook rotweer? Hier ook even inspiratieloos wat te ondernemen vanmiddag. Elk geval de slaapkamers even doen, maar verder...
Het staat op FB dus we kunnen nu wel openbaar blij zijn dat er een mooi meisje bij is gekomen gisteren! Van harte Suus, Marc, Maud en Stijn!!!
Joepie!! Ben benieuwd naar haar bevalling...dat moet super vlug gegaan zijn! Drie kindjes binnen 3 jaar...knap hoor
Jee, waar mag ik tekenen voor zon bevalling... Hoop hier ook op een vliegende derde, maar moet mezelf nog maar niet rijk rekenen...
Goedemorgen! Jaaaa las het ook op FB. Gefeliciteerd Suus, Suusman, Stijn en Maud!!! Welkom op de wereld Sanne! Wat gaan we doen vandaag??
@Collo; Ik hoop van harte dat ze nu eens iets langer mogen blijven zitten bij je, zonder complicaties dan hè. Je snapt wat ik bedoel (hoop ik) @Suus; Wat een supersnelle bevalling meid, geniet van je prachtige gezin @hier; Lambaldagje in huis, vanavond weer werken.
Haha lenn is aan het kleuren. Onder het mom van; daar moet mama bij blijven dus even geen klusjes voor mij
@Chicken; Whahaha houdt je het hoofd nog wel een beetje boven water. Wat zag ik gisteren trouwens een super gezellig filmpje voorbij komen van je mannen aan tafel, leek wel een kippenhok
@Dees. Ja hoor, gaat nog net. Ben ook druk nu om m'n studie af te maken. Gisteren mijn beroepschrift ingeleverd. Januari examen en dan tussen januari en april scriptie schrijven. Ik moet nu echt even doorzetten dan ben ik er vanaf!!! En hoe is het met jullie?
@Chicken; Het einde is dus al wel weer goed in zicht. Klein half jaartje dus. Hoeveel tijd denk je zelf nog nodig te hebben aan je scriptie? Mag/moet je die tijd zelf indelen? Hier alles redelijk hoor, mijn buikpijn is helaas nog niet over en tja de spokende Luca hakt er nog steeds in
Vervelend zeg Dees. Heb niet alles goed gevolgd, maar heb je zo'n last van je buik? Ik moet voor half december mijn onderwerp en opzet inleveren. Dan heb ik tot mei voor de scriptie en kan ik in juni afstuderen door een mondeling. Dan in juli op het bordes...hahahaha
Goed bezig chicken!! Kip op bordes, zeker weten! Merk heel erg dat ik het weekend en vooral maandag ben doorgegaan zoals de andere dagen en dat trek ik bijzonder slecht. Gelukkig niet alleen begrip maar ook wat daadkracht van Dennis. Hij draait vrijdag de ouderdienst op de psz ipv ikzelf en hij neemt de hoofdrol in het (overigens) volle weekend. Maandag was zijn dag al, dus even geen thuisregie een paar dagen. Weet dat het wellicht erg verwend klinkt allemaal. Het is ook niet dat ik niets doe het weekend of zo, maar even de balans weer rechttrekken .
@RiTi; Snap je volkomen! @Chicken; Buikpijn speelt zeker een aardige negatieve rol op dit moment. Ohw spannend zeg! Jij gaat dat vast en zeker wel redden