dag dames. Even herstel op eerder bericht. Ze hebben toch meer gedaan bij Yoeri dan we Gister hoorden... Ze hebben namelijk ook e Voorhuid die normaal verkleefd zit bij kleine Jongens los gehaald. Hij had Gister bij't plassen auw dus Paracetamol maar dat losgehaalde stuk is wat aan't irriteren dus ziet er flink rood uit. Zeker omdat we niet wisten dat't gebeurd was schrokken we ons een ongeluk. Dus vanmorgen naar ziekenhuis en nu weer thuis met zalf...
Dus ze hebben jullie daar niet eens over ingelicht?! Schandalig! Ik denk dat je behoorlijk woest was of niet? Beterschap zeg met de kleine man!
Uh ja behoorlijk!! We schrokken gisteren al toen we pas op de ok hoorden dat met lokale verdoving een ruggenprik bedoelt werd. En nu dachten we een katheter poging die mislukt was en heeft hij dus een rood en gezwollen Eikel en Voorhuid en blijkt dus toch meer gedaan. En kregen nu te horen dat hij elke dag in bad moet om te zorgen dat dat schoon blijft... Gister niks van gehoord
Ik weet niet wat ik lees zeg Verschrikkelijk!! Heb je daarover al contact gehad met het ZH, dat zij zo nalatig zijn geweest met hun informatie?
Joyce, jeetje wat slordig zeg. Goed gehandeld door er achter aan te gaan. Sterkte met Yourie, moet erg pijnlijk zijn.
we hebben de uroloog vanmorgen goed laten merken dat we dat allemaal niet gehoord hadden en erg geschrokken waren etc nu eerst de verwijzing naar nijmegen en als alles achter de rug is een mooie klacht schrijven...
Met die klacht wil en moet je je nu idd niet mee bezig houden, eerst Yoeri! Had de Uroloog nog wat te melden over dit 'foutje' ?
Zo slecht he dit soort dingen.....Ze kunnen je toch gewoon vertellen wat er gebeurd is! Een ruggeprik bij zo'n klein manneke...mocht je er dan eigenlijk niet gewoon bijblijven?
Nee. Die werd pas na de narcose gezet. Plaatsen infuus was ik ook niet bij.!! Hij was ook al wakker toen ik op de uitslaapkamer kwam
Pfff.wat een vervelend gevoel is dat he.... Hopelijk is het in Nijmegen beter geregeld, ennuh vragen blijven stellen; wat, hoe en waarom...het is jullie kindje! Helaas hebben wij ook vaak zo gestaan in Tijs' 1e jaar; je voelt je zo machteloos dan..
@joyce: Wat onwijs vervelend dat de communicatie met het ziekenhuis zo slecht verloopt. TOevallig het Maxima in VHV? Daar heb ik na uk2 zn buisjesoperatie ook een klacht ingediend... Kan gewoon via de website en de terugkoppeling via de klachtenfunctonaris verliep netjes. Anyway, hopelijk nu geen verrassingen meer!! Weet je al wanneer je naar Nijmegen mag?
panos nee't catherine in ehv. En helaas we weten't nog niet. Kan nog zeker 6tot8weken duren Cls't niet langer is. Overigens met dus ook de vernauwingen in z'n plasbuis is er zeker noodzaak tot opereren ivm anders moeite met zindelijk worden en sneller blaasontsteking enzo.
Kan ik persoonlijk weer even van balen: Ik zie nu net in mijn planning online dat ik vanavond langs moet bij een client die normaal gesproken niet in het avondpakket zit. Dus ik bel net naar kantoor om te vragen wat ik daar moet doen of kan verwachten....beide wvp wisten het niet Ik vind het zo vervelend om ergens thuis te komen en niet te weten wat ik moet doen.
Joyce Noujaaaa wat een gepruts daar zeg. Als alles achter de rug is zeker wat mee doen hoor. Voor hetzelfde geldt hadden jullie nu nog niks geweten als jullie er zelf niet naar vroegen. Dees Daar ben je mooi klaar mee. Staat enorm professioneel ook als je een client moet vragen wat je eigenlijk komt doen. Zo, klaar met eten, boel is opgeruimd. Straks alweer met het badritueel beginnen. Vanmiddag bij iemand vlakbij een zak houten blokken opgehaald. Lenn zit elise nu te leren hoe je een toren moet bouwen. Aangezien ze dat natuurlijk nog niet snapt kwam hij tot de conclusie dat ze de toren wel om mag gooien als hij klaar is
Sow! Zit even te balen van die plannen voor de inkmensafhankelijke zorgpremie.... Of wij even 500 euro extra per maand kunnen ophoesten...eh nee!!! Ik snap dat als je meer verdiend je meer moet gaan betalen, maar dit is werkelijk buiten proportie. Stelletje idioten!!
COllo Ik snap dus niks van die plannen he. 500 euro per maand Dat gaat nooit werken, ook niet als ze de belastingschalen naar beneden gooien. Dat ze de zorgtoeslag willen inperken/afschaffen, prima. Snap ik nog. maar dit gaat werkelijk nergens over. Ben allang blij dat mijn man verzekerd is via zijn werk bij CZ dus de basispremie wordt al ingehouden op zijn salaris, dus hoeven we niet apart nog te betalen.
Luuz Die 500 euro, daar is dus al het belastingvoordeel vanaf... Dit moeten wij dus echt netto meer gaan betalen. Is dus ons complete spaargeld...grrrr
Jemig. De basispremie wordt ongeveer 140 euro voor iemand met een modaal inkomen. Daar betaal ik nu 98 euro voor daahaag centjes. Ik blijf maar weer thuis denk ik