Bah Bah bah!! Ik lag zo lekker te slapen en was ineens wakker. Weet nog niet waarom maar goed. Wilde terug gaan liggen hoor ik echt super vaag geluid.... Echt.. Ik durfde me niet te bewegen!! 2weken geleden was er paar straten verderop een inbraak en dit weekend een beroving... En dan staat vorig jaar de inbraak ook nog in m'n geheugen... Uiteindelijk even aan alle kanten buiten gespiekt en bij de kindjes gekeken maar durf niet naar beneden controleren... Woon dacht ik toch in'n goede buurt maar Vind't nu wel spannend.toen stephan net vertrokken was hoorde ik ook al iets maar dit was meer't geluid wat ik kan voorstellen bij't flipperen of slot open proberen forceren...nogmaals... Bah!!
Bon, we gaan het gewoon doen vandaag. Zo veel mogelijk zon en buitenlucht opslurpen . Nog even doorpakken en to-do's doen dan kunnen we verder buiten gaan spelen vandaag. Ben ook gelijk helemaal in de war wat aan te doen .
Joyces Bah, snap dat je daar naar van wordt. Nog wel kunnen slapen? Riti/collo Nu ben ik wel benieuwd naar dat jurkje Vandaag rustig dagje, morgen alsnog vrij, die uurtjes pak ik vrijdag extra, dus morgen het huis voor me alleen. Kinderen naar de opvang. Hopelijk komen morgen m'n nieuwe breinaalden binnen, wil een tuniek maken voor elise.
@Luuz Gebreide jurkjes zijn schattig ja! Lekker morgen rustig dagje; heerlijk! Ben aan het werk maar mijn hoofd is bij morgen. Mijn buik is huge! Hoop zo dat ik hem niet meer hoef te verbergen na morgen. Als het niet goed zit, meld ik me ziek. Moet er niet aan denken dat iemand het dan aan me gaat vragen....... Baal dat de jongens naar het kdv zijn en ik aan het werk...het is zulk mooi weer. Gelukkig kunnen ze ook daar wel lekker buiten spelen (alleen mama dus niet...) Vannacht een spokend Jobje. Nooit problemen gehad met m en nu kunnen we opeens niet meer bij m weg als hij tussendoor wakker wordt. Normaal even tut en popje en hij draaide zich weer op...Nu dus brullen. Even bij m gebleven maar dat ging niet werken. Toch even volgehouden en telkens teruggelegd. Daarna gelukkig niet vaker meer wakker geweest (maar miste wel mooi 1 1/2 slaap...pfff) Hoop maar dat dit een fase is!! Ook het in slaap vallen lukt opeens niet meer....zo vaag... Eng Joyce....zou ook niks voor mij zijn...
Hallo lieve mama's! Happy ik denk aan je meid! Maar ik duim nog veel harder! Ik ga ook met Evy lopen! Voor de kenners, moet ik qua trainen echt starten met 1x 18 min in 1 week of kan ik de tweede les ook nog in deze week doen? En zijn jullie er ook kg's mee kwijtgeraakt? Want dat is naast conditie mijn tweede doel! Marktplaats: ik ken je gevoel panos, ik vind ook bijna nooit iets haha! Joyce: gatsie eng is dat zeg!!! Gelukkig loos alarm! Luuz: knap hoor breien! Ik doe het je niet na!
Iedereen lekker van het weer aan het genieten zeker! Heerlijk, ik nog een uurtje en dan ben ik ook lekker weg!
Suus, het programma is geschreven voor ongeveer drie x per week, en iedere keer een volgende les. 10 weken voor 32 lessen was de eerste versie. Over het algemeen val je ook af van cardio dus dat zit wel goed. Succes!
@Suus: goed dat je gaat hardlopen, ik ben al kapot na 3 minuten hihi @Dees: lekker dag je ff vrij bent! Heb je verdiend @Hier: auw spierpijn van de fitness gisteren jaja morgen word DE dag, mijn menneke is dan jarig en zijn Harley word gebracht!!! tja nummerplaat nog niet binnen, dan maar op n andere manier in huis halen WAT EEN DAG WORDT DAT!!! Daarboven op heb ik een speciale Harley Davidson verjaardagstaart laten maken met zijn favoriete eten erin.. namelijk bastognekoeken en kersen
suus geen idee. ik word al moe als ik naar mn benen kijk. dees heerlijk een avond vrij happy nog 1 dagje meid. mijn duimen draaien voor een mooie echo. overschat mn breiwerk niet haha. maar die oefenlapjes zijn ook zo saai. eerst maar eens een boek aanschaffen haha
dretjuh, leuk zeg, goede verjaardagsplannen! Luuz, breiboek van de hema heb ik liggen, daar is het bij gebleven . Wel showen he als je zo ver bent. Dees, lekker zeg, neem het er even van vanavond! Zo, smurf ligt uitgeteld op 1 oor, en ik uitgeteld nog rechtop . Heerlijk buiten gespeeld in het park samen en in de tuin en net lekker pizza gegeten (honger van al dat buiten zijn!)
Riti Tuurlijk show ik haha. Ben maar begonnen met een sjaal voor mezelf. Nieuwe rond breinaalden waren binnen. Heerlijk hè dit weer. Dre Wordt vast een topdag morgen!
Fijne dag morgen Dre, gaat vast lukken! Hier...ben echt heel bang voor morgen.....hoop jullie zo snel mogelijk het te kunnen laten weten...de echo is al om 9 uur....
happy ik Duim voor je!! HIER Pff nog aan't werk met spoed klus maar ga er zo mee stoppen... Is ergens blijven hangen en tja nu ineens moet't morgen af... En ik met mijn ervaring van vroeger bla bla... Ik ook met m'n grote mond dat ik dat vaker Heb gedaan... Pff... Maar goed. Morgen mama dag. Even Lianne extra aandacht geven want die blijft links gaan als ik rechts zeg en treuzelen. En niet luisteren. Morgen ook naar audiologisch centrum dus dan weten we zeker of d'r oren oké zijn en't een act is of niet. Ze is echt'n schat hoor en zo slim enzo en deel licht ook aan mijn gebrek aan geduld... Maar toch... Ene dag is heel gezellig en andere dag Blijf ik tot 3tellen. Yoeri doet't goed. Soms ook ff uitproberen en dan huilen als mama nee zegt. En moeite als mama weg is. Maar ook'n schat hoor.. Stiekeme stapjes her en der. Eten blazen voor hij hap neemt. En drinken uit open beker . En dat allemaal als papa op vakantie is. Oh en hij doet nu net alsof bellen met speelgoed telefoons...
Lieve happy, mijn duimen draaien voor jullie! Ik denk dat het goed zit, dat gevoel heb ik! Hopelijk is mijn gevoel goed!! Knuffel!!!