@Joyce; Ik weet het niet zeker, je kan het altijd even navragen wat de evt. uitwerkingen zijn van narcose op zo'n klein manneke. @RiTi; Zwemse! @Collo; Allemaal goed nieuws, heerlijk! Volgens mij is het knutselweer, hier begint het nu ineens donker te worden en regent het. @hier; Kids op het KDV, ik thuis. Beau heeft het bed droog gehouden vannacht, toen ik gisteravond naar bed ging heb ik hem nog wel even voor de zekerheid wakker gemaakt en gevraagd of hij moest plassen, dat wilde hij wel en is daarna weer heel zoet gaan slapen in zijn bed. Luca heeft de nacht ook doorgeslapen dus ik ben weer enigszins uitgerust.
Zooo dat was leuk. Heel gezellig samen met vriendin en haar zoontje, kids hadden dolle pret en wij ook. Lekker mee te kunnen rijden nu de wind oploopt naar wk 5.
@joyce: Weet niet of dat verband er is. Miss is het de hele ziekenhuiservaring. Of gewoon toeval. Al wat meer bekend over Nijmegen? @collo: Goed nieuws!! @dees: Lekker geslapen dus, fijn! @riti: Klinkt als heerlijke besteding van een regenachtige ochtend. Hier lekker vrij vandaag met de kids. Beiden op een 1 slaapjes ritme dus nu de handen vrij. Heb alleen om 13u een werkmeeting waar ik bij wil zijn, dus daar gaat mn vrije uurtje.... Als de kids wakker zijn gaan we spelen bij uk1 haar oude crechevriendje. Stephan sluit later aan en dan blijven we gezellig eten. Uk2 slaapt alweer paar nachten slecht. Veel gillen. Tot we pcm geven, dan slaapt hij als een roosje verder. Pijn dus. Maar waarvan? Kiezen, oren of iets anders...? Wat zou het deze keer zijn . Ra ra ra
Panos Oh balen dat het na de PC beter gaat...dan weet je dus dat het pijn is... Lijkt me heel vervelend als je niet weet wat.. Deze kon ik jullie even niet onthouden, helaas niet in Lizzy's maat anders had ik hem meteen besteld... Amazon.com: Lil Characters Infant Monkey Costume, Brown/Tan: Clothing
@Collo; Wat een geweldige pakjes!! Die olifant is ook super leuk! @Panos; Hier dus ook wel pcm geprobeerd, maar de ene nacht sliep hij wel goed en de volgende nacht weer niet.. Vreselijk weer om te weten dat het dus wel de pijn is maar je niet weet waar de pijn zit bij uk2. @hier; Zit echt even te denken maar hebben jullie nog leuke cadeau-tips voor een bijna 3 jarige en een bijna 2 jarige Wat ik nu heb voor Beau is: Mini/bambino Loco, hamertje tik...voor de rest weet ik het even niet eigenlijk
Dees, uit mijn hoofd zo even: kaleidoscoop, dokterskoffer/setje, playmobiel, WNF lidmaatschap wat vroeger Rangers waren (heet nu anders. knutselspullen of knutselpakket, boeken (heb zelf een lijst met titels opgesteld, altijd handig), memorie, puzzels (Luca), speelgoed gitaar (cool!) of keyboardje, slee, uitschuifschaatsen, ringgooisetje, mooie bal, XXL ballon (zo leuk), cd's muziek of luisterboek, verkleedset ( brandweer of ridder oid), stokpaard (ook met geluid: ieks), speelhuisje ( kasteel, wigwam etc), schminksetje, konijn, kippen of een puppie hihihi
Ik vergeet de trein, Brio en aanverwanten voir alle leeftijden en kapla om te bouwen, beiden ook erg geschikt voor papas . Veel jongens vinden kookspulletjes trouwens ook erg leuk.
Jee, RiTi! Je lijkt Sinterklaas wel! Haha Dees Of een mini laptop? Spelletjes ga ik ook vragen aan de SInt.
dees: die site van verzekeringen, houd die al rekening met de nieuwe plannen? p[anos: helaas nog niks bekend. volgende week belt de uroloog ons dus vraag of ik hij al iets heeft gehoord en welk ziekenhuis het word als ik dan weer een week niks hoor bel ik dat ziekenhuis yoeri heeft wel een dapperheidsdiploma gehad via de post. en terecht! denk alleen dat de volgende narcose wel eens iets anders kan gaan dan deze.. nu weet hij wat er komt..
@riti: Dank voor de tips ! @collo: Liever pijn dan behekst. Hoe raar dat ook klinkt misschien... Denk gewoon kiezen of oren hoor. Wonderkind kan al zelf knopen dichtmaken (snelheid van 1 per uur, dus haar blouse kost een halve dag) en haar jas dichtritsen. Impressive. En erg handig . Op naar het veters strikken! Maar op een potje piesen wil ze niet. Zucht.
Panos Zelfs wonderkinderen kunnen niet alles tegelijk leren he? Euh...pijn of behekst...? Tja, zo maak je het lastig...
@RiTi; Wow, jij weet een boel te verzinnen! Ik ga eens even kijken of er wat tussen zit wat mij geschikt lijkt voor de heren. @Joyce; vanuit de nieuwe situatie idd.. @hier; Film gekeken...heb het niet droog gehouden
Zo, nog even mijn best gedaan op een pan verse pastasaus en gehaktballethes, kunnen mooi in delen de vriezer in. Straks dus lekker spaghetti eten, verse ananas na, jummie. Maura is helemaal dol want die heeft niet geslapen. Die gaat heel vroeg naar bed.
@Panos: hehe heel erg schattig, Dani kan dat ook maar dat gaat m dan te traag en word dan boos. @Riti: hmmmm verse ananas @Collo: kwam je zaterdag nou? mn ouders vieren t wel 's avons eigenlijk hihihi maar ik ben er de hele dag dus opzich maakt t niet uit @Dees: wat voor film heb je gekeken? @Hier: mn mama is vandaag jarig jeeej, hadden kaarsjes op dr taart gedaan zie steeds weer terug aangingen, hihi wat een lol. Mn papa is Zaterdg jarig, word 60 dus we gaan t hele huis versieren hihi Verder is Dani n beetje ziekjes. Hoest zich te pletter al een aantal dagen, krijgt wel hoestsiroopje. En gisteren 39,6 graden koorts, maar na een zetpilletje al snel over. probleem is dat hij 's nachts slecht slaapt door al dat hoesten en pas rond 11 uur in de ochtend/middag wakker word. Maar hij eet wel, drinkt ook en is vrolijk nu Alleen wat hangerig
Arme spin... Dre Voor de kids is misschien savond niet erg handig (en voor zwanger moeke ook niet...). Dus kan het eventueel overdag? Kijk even wat handig of niet handig uitkomt. Hebben nog een verjaardag in Noord, maar die is de hele dag dus daar kunnen we voor of na plannen...