zo ff afschakelen en slapen. Had ik al verteld dat ik 'n knuffel van Lianne mee kreeg toen ik maandag ging werken? Dan kon ik aan haar denken op't werk. Deze week zijn op de opvang de nieuwe groepen in gegaan. Lianne heeft 1 nieuwe juf, zelfde lokaal, Hoop nieuwe kindjes en speel goed. Vanaf nu is't een peutergroep. Yoeri gaat naar'n baby groep e s ander lokaal en 3 nieuwe jufjes. Gelukkig naast oude groep en hij kwam al regelmatig daar over de vloer. Deze week is Yoeri nog thuis ivm extra verschonen enzo. Man is skiën dus weekje aanpoten...
Oeh joyce ik ben jaloers op jouw mannetje!!!! Wel aanpoten voor jou idd, je kunt het! Lief van Lianne! Maud zegt nu steeds: 'dag mama, pas goed op jezelf op hè?' Mooi spul is het!! Ik ga vlug slapen en duimen voor happy
Hier kwam ik laatst de dames op het KDV halen en zegt AMy: Ik heb je gemist mama..." smelt! Verder even weinig puf. Veel visite gehad vandaag en vanavond al heel de avond een onrustig/af en aan huilend mannetje... Hij moet toch ooit in slaap vallen? Gisteren ging het heel goed en vandaag is het helemaal weer mis. Hopelijk morgen de Puckababy binnen. Hoop zo dat dat iets scheelt... Morgen nog lekker een dagje niks. Misschien even in de tuin aan de gang. Laatste dagje met Ferdy en Julian samen. Vrijdag moet Ferdy weer naar zijn opleiding...
happy, heel veel succes vandaag. mijn duimen draaien! lenn nog even aankleden en richting opvang. tot zo!
Happy toi toi meid!!!! Nog 5 kwartier, ik HOOP het ZO! Collo: lekker aanmodderen vandaag, heerlijk! Is Julian niet toevallig een buikslaper? Luuz: zwaai en doei, ik ben weg!
@happy me duimpjes draaien over uren!heel veel succes. @dretjuh gefeliciteerd met je mannetje. Kijk dat is pas een kado. Veel plezier vandaag. @collo hoe gaat het nu met de nachten? Las het al nog steeds slecht trek je het nog een beetje mop? @rest zwaai alles goed?
Heel veel succes Happy.....ik duim ook voor je! Whaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben geslaagd!!!! Ben zo blijijijijijijijijij!!!
kwam ff kijken of er al nieuws van happy was. Zitten nu in de tuin beetje spelen!! Volgens mij vind Lianne't leuk en Yoeri ontdekt ook vanalles
nog geen nieuws zie ik? lianne haha Elise vind het buiten niks aan. die waggelt gauw weer naar binnen suus hoi en zwaai terug! chixken gefeliciteerd meid! kamer en keuken weer sxhoon.. ramen gelapt en gezogen en gedweild. nog even was ophangen en rest van de dag lekker niks. alle deuren staan lekker open, de vogeltjes fluiten heurlijk
Ik snap er niks van....heb een nieuwe banner gemaakt, ik wil de code kopieëren en ik krijg "ongeldig bestand"....???
Dit is de code die je zou moeten pakken: link verlopen Ik heb nu even 2 spaties tussen de url's geplaatst..
sneu, mn neefje werd van vanmorgen om 8uur geopereerd aan zn oogje. altijd ontstoken of rraanbuisje verstopt. appte mn zus dat het waarsxhijnlijk niet is gelukt. komende dagen druppels gebruiken . als het nier verbeterd word hij opgenomen in Groningen en proberen ze het daar opnieuw.