December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Happy; Wat leuk! Blijf heerlijk zitten op die roze wolk ;)

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    JAAAAAAAAAAAAAAAA happy wat ongelofelijk goed nieuws!!!!!! lekker genieten nu meis :D

@Hier: happy birthday to my menneke :D

jaja de moter is hier!! heb wat leuke Harley spulletjes gekocht zoals een shirt en een bord voor aan de muur.
    en daarnaast nog een set poetsproducten.
    En dan nog een Harley taart dus die was in tranen.

Layla heeft alleen waterpokken is me opgevallen, vanochtend nog enkele bultjes en nu helemaal onder :(
    Dus dani gaat het ook zo krijgen vrees ik.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dre; Hadden jou kids dat nog niet gehad? Sterkte zeg!
    Leuk is het niet maar gelukkig is het met een paar dagen ook weer stukken minder hopelijk.
    Gefeliciteerd met je mannetje!!

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    kennen jullie dat filmpje van dat joch wat met sudocreme alles had onder gesmeerd? Mag ik wat geduld van die papa hebben aub? Lianne zat op bed te lezen. Ik gezegd dat als ze klaar was en kleren weer aan had naar afneem mocht komen maar ze was nog aan't lezen voor d'r beer. Prima. Hoor ik ineens 'mama ik Heb geplast'... Ik zei al toch wel op de wc neem ik aan en hoopte op klein druppeltje in onderbroek... Kom ik op d'r kamer... Staat ze op onmogelijke hoek in mega plas... Oh my... Ik ben dus echt ff boos geweest... Maar Ja. Daarna maar uitgelegd dat ik niet zo boos had moeten worden maar er zo van geschrokken was dat ik't even niet meer wist. Wijsneus 'Ja soms kan dat gebeuren he mama. Wil je nou'n troostknuffel?'... Maar waarom ze nou op de grond heeft geplast weet ik helaas niet...

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Joyce; Vervelend! Zou ze ergens van geschrokken zijn misschien?

6. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Koppie boven en lijfje onder ;)

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    happy mooie echo joh!!

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    dees Ja van hoge nood en mijn reactie er na denk ik

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Happy
    Prachtige echo van jullie prutsje!! Lekker genieten nu meid! Ben zo ontzettend blij voor jullie!

Joyce
    Hier ook regelmatig dat Amy ineens naast de salontafel of nog beter, voor de wc staat te plassen. Waarom? Daar krijg ik geen zinnig antwoord op.. Rotte is dat Amy zelf al zegt dan: Kan gebeuren he mama? Ja, wat moet je dan zeggen... Dat zeiden we natuurlijk ook altijd toen ze net zindelijk aan het worden was...

10. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Mooie echo mop.

11. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Nogmaals gefeliciteerd met je mannetje.
    Kijk eens aan hij is lekker door je.

Beterschap met layla.

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Van harte met Freddy. Lekker genieten van elkaar en de mooie nieuwe fiets! Leuk dat je er zo'n feest van hebt gemaakt. Geef hem maar een dikke kus van mij!

Suus
    Julian wil niks liever dan op zijn buik slapen... Maar ik durf het echt niet aan om hem op zijn buik in bed te leggen.

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Tja... Ik had't kunnen raden... Vanavond weer 'mama ik Heb geplast' ... Grote plas naast de salon tafel... Of't komt door m'n reactie of omdat ze park mist, ik weet't niet. Wel klaagde ze in bad dat't daar auw deed en't was idd wat rood... Plas angst in combinatie met spel? Audiologisch centrum was goed en slecht nieuws. De ene test was met geluid die ik ook kom horen en merkte al dat't lang duurde voor ze reageerde. De binnenons test deed ze perfect en kwam wel heel goed uit de bus. Daarna trommelvlies meting. Daar kwam uit dat er geen beweging in zat. Conclusie is dat ze wel goed kan horen maar er nu ws vocht achter trommelvlies zit dus verwijzing voor kno. 1vd testen deed Yoeri mee. Was wel grappig.

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Oh Ja Dre nog Gefeliciteerd met je mannetje!!

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce...ik vind het rot om te zeggen, maar ik zou niet zo boos geworden zijn...ze is nog maar zo klein. Kan me voorstellen dat ze dan enorm schrikt en het even niet meer weet. Het is geen kritiek, maar gewoon mijn mening.

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken. Dat is ook wat ik bedoelde eigenlijk... Weet ook niet waarom ik zo heftig reageerde... Had ik idd ook niet moeten doen.. Dus ben't helemaal met je eens en je hoeft je dus niet rot te voelen ofzo. Heb blijkbaar een dip in m'n geduld potje... Vind ik zelf ook echt niet leuk...

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Hier gaat het weken goed om vervolgens ineens drie keer op een dag fout te gaan. Gaat vanzelf wel weer over hoor.

Hier
    Wat vliegt de tijd toch! Pfff. Julian is alweer nagenoeg drie weken oud. Ferdy moet volgende week weer aan het werk, zal ik zelf een routine moeten ontwikkelen... Jee, drie kinderen entertainen... Dat wordt wat...

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @joyce...ach dat geduldpotje herken ik wel hoor. Druk op het werk, kom je thuis en dan 2 kleintjes die je aandacht willen, terwijl jij eigenlijk op dat moment even wil ontspannen. Dan is het soms ook lastig om je geduld niet te verliezen. Ik tel dan maar even tot 10, kijk naar dat heerlijk lieve kwebbelkontje en dan gaat het vaak alweer....maar begrijp je gevoel wel.

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    collo heeft Lianne nog nooit gehad. Vandaar... Maar inderdaad!! Wat vliegt de tijd!! Ik denk dat Wij ons nog als gisteren kunnen herinneren dat je lag te bevallen dus voor jou Zal dat helemaal 't geval zijn!! En 3 kids komt goed hoor!! Heb vertrouwen in jou!!

20. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Collo: heb je een aerosleep? Ik heb het bij sanne eerst overdag gedaan als ik alert was en ben gewoon goed gaan opletten of ze zichzelf kon redden. Ben vanaf 4 weken overdag regelmatig gaan doen en toen bij 5 weken ook in de nacht. Ze slaapt sindsdien echt probleemloos standaard minimaal 2 uur aan een stuk, vaak nog veel langer zelfs!

Dre: gefeliciteerd met je vent!!! Leuke dag gehad? Arme layla en dani dat ze de pokken nog moesten krijgen... Sterkte de komende dagen!

Joyce: balen van Lianne d'r gedrag, maar ik denk toch onmacht in combinatie met aandacht. Ik zou het lekker laten voor wat het is en het toch maar op een ongelukje houden en haar vertellen dat ze heel knap is als ze op tijd op de wc is, want dat kan Yoeri nog niet en dat ze al bijna net zo groot wordt als papa en mama! Zoiets doe ik bij maud meestal ;)

Luuz: hmmmm die lolli's zijn lekker ja!!!

Happy: een prachtig meisje zie ik op de foto! ;)

Kip: nogmaals gefeliciteerd! Keigoed hoor!!

Panos, riti, dees en lw: haaaaaai!!!

Deel Deze Pagina