December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suus
    Weet niet of ik dat wel aandurf. Heb vandaag de Puckababy voor het eerst geprobeerd. Geen doorslaand succes, maar het helpt wel wat geloof ik. Hij heeft minder intens gehuild en was tussendoor langer stil... Heb ook wel een Aerosleep trouwens, maar durf toch niet om hem snachts op zijn buik te leggen. Hoop dat hij het zo maar gaat doen...

Het is wel een enorme vreetbeer die zoon van ons. Zit nu al aan 6 (eigenlijk 7, maar dat mag niet...) x 150cc. Hoop dat hij hiermee snachts iets langer wil slapen en niet stipt om de drie uur meer honger heeft. *wishfull thinking*

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    suus Heb haar daarna ook snel ff geknuffeld en gezegd dat ik niet zo boos had moeten doen maar heel erg geschrokken was en dat ik me kon voorstellen dat ze zelf ook was geschrokken en dat ongelukje kan enzo... Net had ze nachtmerrie en meteen ff op wc gezet met flinke plas als gevolg en even gezegd Hoe knap dat was en dikke knuffel gegeven. Komt vast wel weer goed. Baalde ook meer van mezelf dan van't plasje.. Maar inde niet terug draaien en Hoop dat de uitleg't voor haar wat af er heeft gemaak0enzo... Ik ga slapen!! Trusten

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @joyce: zal inderdaad wel loslopen, slaap lekker!

@collo: het voordeel van op de buik is wel dat ze krampjes makkelijker opvangen, sneller tutten op wat dan ook (speen makkelijker weer terugzuigen bijv) en dat ze in feite meer geborgenheid voelen door het matrasje volledig te voelen en strak ingestopt worden dus een beetje rondom. Op de rug liggen is eigenlijk heel open en hulpeloos, ik snap wel dat die baby's met die armpjes gaan zwaaien enzo... Zo is mijn gedachte over het slapen geworden na 3 kids waarvan 2 echt buikslapers. En natuurlijk durf je dat s nachts niet gelijk, deed ik ook niet! Maar als je overdag echt verschil merkt dan zou ik het op den duur toch een kans geven. Als je ziet dat hij wat sterker in het nekje wordt, rond week of 6 bijv. Werkt het niet, dan niet. Sanne slaapt prima op haar rug, maar is onrustiger en wordt vaker wakker en huilt dan. Op haar buik graait ze wat rond naar haar speen en valt in slaap...
    Einde ervaringen hier, doe er evt je voordeel mee en anders ook prima toch, als jullie en Julian er maar blij van worden!! :) ik ga ook slapen! Trusten...

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    M'n kat is zojuist onderweg naar dierenarts overleden...ben even compleet van de kaart :(

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    chicken Oh Nee!! Gecondoleerd!! Wat is er gebeurd?

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Chicken: ahhh gossie wat erg!!! veel sterkte, arme poes :(

@all: heel erg bedankt voor jullie felicitaties echt heel lief! freddy heeft een super gewelige dag gehad en was de gelukkigste man op aarde.

@Joyce: herken het wel hoor, wil soms zo rustig reageren en dan ontplof ik :S

@Collo: 3 kids in je eentje is enorm wennen maar na enkele weken krijg je je handigheid erin.
    Nadeel is dat kids constant veranderen en je dus ook constant handigheid moet blijven ontwikkelen :p

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Chicken, wat is er gebeurt? Vreselijk!

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Joyce, Lastig hoor, ook heel logisch natuurlijk. Niet te veel meer over malen en die volgende dag weer een frisse start, komt goed hoor.
    Soms doen ze dingen waarvan je nooit zal weten waarom, lastig maar waar.

Collo, volgens mij gaat dat helemaal goed komen daar bij jullie met zijn allen! Je moet je draai weer vinden, lijkt me even lastig, maar moeilijk voor jou dan voor de drie kleintjes.
    Heb duns jurkje gekocht van haar trouwens maar nog niet binnen.

Hier weer een druk dagje dus ook maar weer een uurtje eerder opgestaan, draait wel lekker zo moet ik zeggen (voor de troepen uit starten) maar ben geen fan.
    Veel van mp binnen en heel blij en aangenaam verrast, zomerjasje is super dus daar vooral heel blij mee.

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ow chicken wat erg! Is is aangereden? Sterkte meid!

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ben er echt ziek van...hij is gewoon gestikt naast me in de auto. Ik vertel het nog wel, moet nu op gaan schieten. Hij had iets aan zijn longen, daar had ik een kuur voor gekregen. Het ging veel beter....en gisteravond ineens mis...:(

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Chicken, nee, wat erg zeg. Heel veel sterkte!!

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Aaaaah wat vreselijk! Sterkte meid!

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Dankjewel meiden

14. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@chicken heel veel sterkte.

@dretjuh stoere foto op fb.
    Kan ook niet anders dag hellemaal geslaagd was.
    Mooie moter,dingetjes voor zijn moter.een leuke vriendin en een mooie taart.kids.
    Hopelijk heb je ook genoten.

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Sterkte chicken....moet een beangstigend gevoel geweest zijn als dat terwijl je rijdt naast je gebeurd. Dikke knuffel.

Wat zien jullie er happy uit Dre! Top!

Buikslapen; hier wel allebei maar Tijs vanaf een maand of 7 en Job vanaf een maand of 4. Ook een earosleep. Heb het bij Job bij de overdag dutjes al iets eerder gedaan.

Wat een schrokop is Julian! Hopelijk slaapt hij met een verzadigd buikje beter (anders al pap of mag dat niet ....heb het hiet nooit gegeven namelijk...)

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ja heel erg Happy...hij begon al thuis, dus met spoed de auto in...maar we waren te laat...het spookt heel de tijd door mijn hoofd. Ik moet er niet teveel aan denken, dan gaat het wel, niemand mag er over praten op kantoor, anders stop ik niet meer met janken. In laten slapen is tot daaraantoe, is ook vreselijk, maar dan weet je dat hij geen pijn heeft. Dit was echt afschuwelijk..brrrrrrr

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chicken
    Ach wat sneu zeg :( sterkte meid

Vanmorgen besloten om naar de dierentuin te gaan. Erg gezellig met z'n drieën. Zijn net thuis. Straks nog even boodschappen doen en verder niks meer,

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @LW: wanneer zullen we weer ns daten meis? is alweer zo lang geleden :( Hoe voel je je ? :D

@Happy: we zijn ook heel gelukkig, gelukkig ;)
    alleen ik nog met mn werk en tis helemaal goed

@Chicken: ja is ook heel erg sneu :( snap dat je steeds in tranen barst zodra je eraan denkt of iemand het erover heeft

@Buikslapen: heeft Layla veel gedaan, ook de aerosleep, maakte me eigenlijk geen zorgen daarover.

@Luuz: oehh leuk de dierentuin!

@Hier: net klaar met werken, ben kapot!! Layla zit van top tot teen *letterlijk* helemaal onder. Heb een witte lotion om de blaasjes uit te drogen dus mevrouw zit vol met witte vlekken ;)
    Dani alleen naar school, vond hij niet zo leuk want ze spelen altijd samen in de pauze. Maar ach word ie een grote vent van.

19. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @chicken: Oh wat rot van je kat! Helemaal als je het ziet gebeuren... Hoe reageren de kids erop? Sterkte meid!

@dre: Haha, ik dacht dat Freddy vorige week ofzo al jarig was. Nou bij deze alsnog van harte! En idd stoere foto op fb!

@collo: Ik heb de kids altijd wel op hun buik laten slapen. Alles voor een beetje nachtrust :). Wel eerst de puckababy en paco geprobeerd. En nog erger, zelfs zonder aerosleep. Wel in het begin in de wagenbak in de woonkamer en 's nachts naast ons in de wieg. OF ze hun hoofdje goed kunnen optillen is trouwens niet van doorslaggeven belang voor het risico. Het gaat erom dat tot ze 2 zijn het ademhalings- en zenuwstelsel nog niet volledig ontwikkeld is en dat hangt dus samen met de kans op wiegendood. Ik weet trouwens niet of deze laatst zin je helpt maar goed. Zoals ik al zei buikslapen is slechts 1 van de vele risico's...

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Oh ja, Milan sliep ook altijd op zijn buik. Nu nog trouwens, net als die reclame, knietjes onder zich.

Deel Deze Pagina