December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Milan reageerde er heel goed op, heb de hele nacht niet kunnen slapen, dus goed kunnen nadenken hoe ik het ging vertellen. Gewoon gezegd zoals het is. Dat hij heel ziek is geworden en dood is gegaan. Gizmo is thuis, dus ik heb aan Milan gevraagd of hij met me wilde kijken en hem gedag wilde zeggen. Dat wilde hij, en toen zei Milan dat hij de kattesnoepjes graag in een bakje wilde doen en bij hem wilde zetten. Dus dat ging hij helemaal zelf doen, hij heeft een tekening gemaakt en heeft hem nog geaaid. Toen wilde hij weer spelen.....kortom....ging goed!

2. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

#2862 littlewonder23, 7 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2013
    @dretjuh. Wij kunnen zondag 17 maart jullie ook?keer weer hier doen?of ergens heen gaan?
    Ik voel me kotsmisselijk en moe.(gaat wel weer weg)
    Hoe gaat het verders met jou?dippie al weg?
    Xx

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    buik slapen : nooit hun op de buik gelegd. Toen ze konden draaien deden ze't zelf. Wel toen ze alleen van rug naar buik konden even omgedraaid als ik ging slapen. En nu slapen ze allebei vooral op hun buik

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hmm... Net Lianne opgehaald... Ik kreeg de stickerkaart vd wc mee dus weg Goh is dat goed gegaan vandaag? Dus verteld over Gister. Ik qua bij Lianne en denk wat ruik ik nu? Juf meteen luier check bij de 2 kindjes die erbij stonden. Maar Nee.. 'T was Lianne die in d'r broek had gepoept... En hoorde dat ze vandaag ook had gebeten... Niet hard maar toch. Sinds deze week is groep anders.0tot4groep en 1 andere juf en veel andere kindjes. Ene juf zei al dat't daar reactie op kan zijn. Hoop dat't 1malig was allemaal...

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Gaat wel weer voorbij hoor. Bijten is niet leuk, maar geeft in combinatie met het plassen/poepen wel aan dat er dan toch iets in dat koppie verandert is, door welke omstandigheden dan ook.

Panos
    Weet dat een Aerosleep niet zaligmakend is, maar vergeef het mezelf nooit als ik Julian op zijn buik leg en er gebeurt wel iets..

Hier trouwens vandaag binnen 20 minuten dat hij sliep. Wellicht toch even moeten wennen aan de Puckababy. Hij was het er niet meer eens toen ik hem erin ritste, maar hij heeft echt maar een paar minuutjes gehuild. Heb ook besloten hem niet wakker te maken voor een laatste fles. Kijk wel wanneer hij komt. Misschien maak ik hem anders wel wakker uit een diepe slaap. Daarna komt hij namelijk stipt om de drie uur.

Chicken
    Had ook al op FB gereageerd. Kan me zo goed voorstellen hoe naar je je moet voelen... Dit wil je echt niet meemaken, arme poes en arme jij... Gelukkig reageerde Milan er goed op.

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    collo inderdaad blijkbaar'n overload. Moet wel zeggen dat de nieuwe juf wel echt lief is en er goed mee om gaat hoor. Kende haar al want toen Yoeri nog op de andere groep Zat was ze zijn juf. Ze was blijkbaar dinsdag ook aan't kijken Hoe ver ze kon gaan bij haar. En zag ook dat er wel wat kindjes zijn met luier Terwijl andere groep op de baby's na zindelijk was dus dat is natuurlijk wel interessant... En plekje in de groep zoeken. Bij't avondeten begon Lianne er zelf over. Alleen dan was ze belle en ik't beest en ging ze't beest uitleggen dat je wel in't doekje mag bijten enzo. Dus ben benieuwd. Vanavond ff flink compliment gegeven op de wc enzo. Verder is't denk ook wel ff een plekje op groep veroveren enzo... En dan d'r oren die dus nu niet mee werken... Eigenlijk heeft ze denk ik meer knuffels nodig... Ze wil ook niet naar de opvang maar bij mama thuis blijven... Maar Ja kan ook omdat Yoeri niet mag en wel mee naar huis gaat natuurlijk. Maar ff wat anders!! Yoeri liet vandaag ineens m'n been los om zeker 5 stappen los te zetten!! Heel soms doet hij dat als spel na tussen 2 mensen in maar na 3x heeft hij't wel gezien dus dit is wel mijlpaal. En begon hij vorige week met smakelijk eten nu zingt hit slaap kindje slaap!! 2liedjes dus!! Ok niet met complete woorden en vol zinnen maar voor mij herkenbar!!

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Joyce, lastig lijkt me, je weet nooit helemaal precies wat er nu allemaal speelt voor /bij zo'n kleintje en dat weet ze zelf ook niet. Hopelijk pakt ze de draad snel weer lekker op zit ze weer helemaal goed in haar velletje.

Collo, wat goed dat hij een beetje beter gaat slapen, wie weet pakt hij een lekker en tevreden ritme, hoop het :)

Chicken, Goed gedaan met Milan, eerlijk zijn is het beste. Het heeft me ook niet losgelaten vandaag, vreselijk. hoe is het nu met jou?

Dretjuh, Knapt Layla al wat op? Dani nog geen last?

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ach jee... Meisje in bed geplast... En heel verdrietig... Hoest ook flink enzo... Och erm...

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    AH, arm meisje...

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zo, vandaag weer een klein mijlpaaltje. Ferdy is vandaag naar zijn opleiding, dus vandaag dagje alleen met Julian. Dames zijn wel naar het kdv dus moet te doen zijn toch? Beetje jammer alleen dat hij alle dagen blijft slapen tot 10.00 uur en nu ligt te urmen.... Op de een of andere manier voelt hij het gewoon als ik nog even wil slapen en steekt hij daar een stokje voor. Tussen de middag ook altijd.

Ga vandaag maar lekker eens een eind lopen denk ik. Weer even een beetje conditie op doen zonder gelijk te ovdrijven. Jullie nog spannende Plannen voor vandaag of het weekend?

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou zeg. Gistermorgen reden we via een verkeersplein in Zwolle de snelweg op. Ineens voor ons vrachtwagen op de rem, knipperlichten aan. Heel vaag allemaal. Stapt er links voor ons een agent uit een auto met getrokken pistool. Gelijk lenn gezegd dat hij naar buiten moest kijken, rechts van m. 'Hoezo dan?' Omdat mama dat zegt. Heeft ie ook netjes gedaan hoor. Schrok me rot, voor hetzelfde geldt wordt er wel geschoten. Uiteindelijk werd er iemand gearresteerd door 4 man sterk.

Maar nieuwsgierig als ik was, net gekeken op internet.
    Blijkt het een oefening te zijn van de politie :x

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Krijg ik bijna geen sigaretten mee bij de supermarkt! Had geen legitimatie bij me! Dat ik er jonger uitzie dan 25, snap ik. Maar nog geen 16?!

Gelukkig stond een collega van d'r in de buurt en zei dat ik er gister nog was met beide kinderen. En 2kinderen hebben voor je 16e leek haar sterk.

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Luuz, he jonge blom ;). Goed zo'n oefening, ff heftig als je er met je neus in valt je schrikt je rot inderdaad.

Collo, daar zijn ze op uit he, te zorgen dat jij nooit meer een rustmoment voor jezelf hebt :D. Hoop heel erg dat hij snel weer heerlijk gaat uitslapen, fijn!

Hier loge's morgen, hele leuke want mijn beste vriendin met fam. Erg veel zin in. En natuurlijk lekker eten en drinken :).
    Wij waren vanmorgen ingeroosterd te helpen op de psz en dat doet Dennis nu (nog blijer dan die peuters).
    Kan ik fijn mijn eigen ding doen, nu nog even kiezen waar te beginnen.

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!

Ahh Joyce, wat sneu voor Lianne...

@luuz..las het op fb...wel een compliment..hihi

@hier..pffff wat een verdriet kun je hebben om zo'n beestje. Als ik aan hem denk schiet ik vol. Mis hem overal, onder de douche waar hij 's ochtends kwam drinken, in de keuken waar ik iedere dag liep te mopperen als ik weer eens over hem viel, op tafel snoepen van de boter, 's avonds zijn vaste plekje tegen me aan op de bank, in de tuin op muizenjacht. Het klinkt zo stom maar ik had er gewoon nooit rekening mee gehouden dat hij ooit dood zou gaan. Hoop dat het snel beter gaat..loop met een paar dikke ogen hier rond :)

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Chicken, ik kan het me zo voorstellen, ze horen er helemaal bij en zijn er gewoon altijd :(

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heerlijk, weer 3 dagen vrij :)
    Ik was er wel aan toe zeg, een hele onrustige nacht gehad en vanmorgen zeer langzaam opgestart.
    Echt een thuisblijfdagje vandaag dan maar, ik wou er nog even op uit met de heren maar Beau geeft aan dat hij niet lekker is ;)

@Chicken; Vreselijk als je trouwe maatje ineens overlijdt!
    Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, was het jullie enige huisdier?

@Luuz; Gekke actie weer met je leeftijd, ik heb het vaak als ik bij cliënten kom dat ze mij veel jonger schatten.
    Vind het voor nu nog geen enkel probleem, hopelijk is het over een x-aantal jaren nog net zo:)

@Joyce; Vervelend dat Lianne ineens weer is gaan bijten.

@Collo; Fijne dag vandaag met Julian!
    Ik zou graag eens een afspraak willen maken om de kleine man te bewonderen!
    Dit weekend toevallig zin en tijd, of anders a.s. donderdag?

@Rest; Sorry!!

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wat gek he dat weer, dat de temperatuur zo 10 graden gaat zakken.

Nou ochtendje is voorbij gevlogen weer.

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ja Dees, ik had hem al bijna 15 jaar. Heb hem gekocht met mijn toenmalige man, die ook overleden is, dat speelt ook mee denk ik, nu is alles wat nog aan hem herinnert weg. Maar goed, het gaat nu weer wat beter...het is mooi weer, dat scheelt!!

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Luuz: jeetje je schrikt je helemaal rot is het een oefening :S

hahaha je ziet er idd jong uit maar 16 nou toch ook weer niet, nee..

Zo kreeg ik vorig jaar geen drank mee omdat ik mijn ID niet bij me had. wahahaha werd 26 toen :S

@RiTi: wat leuk dat je beste vriendin blijft logeren, super gezellig toch :D

@Dees: lekker genieten van 3 dagen vrij!

@Chicken: oei ik wist niet dat je man was overleden :( wat verschrikkelijk. Dat maakt het verlies van je kat nog veel erger.
    jee schrik ervan....... wat heb je veel meegemaakt dan zeg

@hier: nou ben nog steeds helemaal gaar, ga vandaag maar niet fitnessen.... Mijn oom die in Januari een hersenbloeding had zit nu in een verzorgingstehuis, dezelfde als waar mijn oma vorig jaar in zat en in overleden is.
    Hij zegt niet veel maar wel is te merken dat hij ontzettend boos is dat hij daar zit.

Verder zit Layla nog thuis, waterpokken drogen al wel in dus dat is super snel en goed! Krabt af en toe op dr hoofdje maar verder niks dus ze doet het erg goed.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Is je toenmalige man overleden?! Jeetje daar schrik ik van!
    Dat wist ik helemaal niet :(
    Dan is het dubbelop pittig en zwaar.

@Dre; In een verzorgingshuis zitten als je je daar niet thuis voelt is ook niet leuk, ik hoor het meer.
    Is het tijdelijk ter revalidatie?

@hier; Vanmorgen toch nog even naar buiten gegaan met de heren, gelijk wat boodschappen gedaan en het was weer goed te doen met ze.
    Ze liggen nu beide te slapen :)

Deel Deze Pagina