@Chicken: goh wat heftig, maar spreek uit ervaring ... what doesn't kill you makes you stronger.... heel heftig wat je hebt meegemaakt, echt waar... fijn dat je dit met ons deelde en heel erg veel sterkte met het verwerken van het overlijden van je kat... er sterft dan nog een stukje van je ex-man, maar niet het laatste stukje want je hebt altijd nog je herinneringen. @Luuz: heb je hem nog niet vaak gezien dan, da's wel jammer... @hier: niet zoveel nieuws, kids hebben goed geslapen, layla dr waterpokken zijn al voor 90% ingedroogd dus die kan maandag weer naar school.
Chicken, Dikke knuffel voor jou! Je hebt er wel eens wat over laten vallen, maar dat het zo heftig was had niemand kunnen bedenken. Knap wat je allemaal bereikt hebt zeg! Fijn dat je (huidige) man zo heeft volgehouden, en jij ook! Collo, Ik sluit me aan in de wachtrij je mooie gezin te bewonderen. Lijkt me leuk er op een dins- of donderdag er een trein-trein-bus avontuur van te maken, maar heeft absoluut geen haast. Wat een sip weer in eens he? Hopelijk toch snel die lente!
Oh en laat ik jullie mijn mooie blooper niet onthouden. Kreeg dus die plaatsingsmail binnen via Dennis over die nog onbekende nieuwe schoollocatie waarop ik iets reply in de trant van 'dat wordt een noodgebouwtje'. Had ik de mail niet van Dennis, maar van de school . Spelende vrouw heeft geleerd geen drie dingen tegelijk te doen en goed te lezen de volgende keer. Kreeg overigens netjes antwoord, dat de mail niet voor hun was bestemd (getuige de kusjes onderaan) maar dat het beslist geen noodgebouwtje zou worden. Goed te weten zeg maar *schaam*
Haha Riti dat is een goeie!! Wel leuke reactie trouwens van de school hihi. Dank meiden voor de reacties...als ik er aan terugdenk was het een superheftige tijd, maar het ligt ook wel weer ver achter me. Met wat hulp heb ik het wel allemaal af weten te sluiten. Ik denk dat iedereen wel in meer of mindere mate erge dingen meemaakt, ben ook niet zielig ofzo. Het heeft allemaal zo moeten zijn...anders liepen die twee boefjes ook niet rond hier!
@RiTi: whahaha goeie actie Maar wel fijn om te weten dat het geen noodgebouwtje word @Chicken: je hebt twee prachtige kids rondlopen dat is zeker waar! Maar neemt niet weg dat het verschrikkelijk was wat je hebt moeten doorstaan. Heel knap van jou en je huidige man dat jullie erdoorheen zijn gekomen. @Hier: Alles oke, Layla kan morgen weer naar school, de waterpokken zijn goed ingedroogd, nu maar hopen dat ze er geen littekentjes aan overhoud. Vandaag gewoon n rustig dagje, de slaapkamer afmaken ook en de vloer daar goed schoonmaken (spatjes van t verven) Daarna richting Tilburg voor een paar uurtjes.
Chicken: heftig verhaal zeg! Je bent een knap mens hoor, zie waar je nu staat en wie je om je heen hebt!!! Maar ondanks dat; sterkte!!! Riti: geniaal!!! Ook echt iets voor jou hihi!
Blegh, heel verhaal weg... bol.com | Man schiet niet in knie, Onbekend | Boeken Erg grappig boekje, voor de liefhebber. Hier vandaag tripje naar zwager en schoonzus en vanmiddag kraamvisite van een oom en tante van Ferdy.
Hier ook! Ik ben eigenlijk nog te lam om te koken en ben er net toch maar aan begonnen.... En dat op een zondag!
Eens even kijken of ik zat kan typen.... Nee hoor valt mee. Net dat ene wijntje teveel op . We verveelden ons (net als jullie geloof ik) en hebben gezellig met de buren geborreld. Net de kids maar een boterham gevoerd en nu wachten op kinderbedtijd... Hier verder extreem rustig weekend dus heerlijk bijgekomen. Wel 2 vakanties geboekt (ok 1 helemaal en 1 bijna..). Over 2 weken gaan we lekker decadent met de kids naar BArcelona. En in juni gaan we creperen op een camping in zuid frankrijk (chaletje op mini camping waar ik als peuter al eens geweest ben). Onwijs veel zin in!! @chicken: HEftig verhaal. Je hebt veel meegemaakt!! Mooi om te zien waar je nu staat in het leven. Respect! @date collo/suus: Ik ga graag mee! Al moet ik ook nog steeds een keer bij Sanne kijken..... Combi kraamvisite voor alle 3e kindjes? Ik kan op donderdag of het weekend. Oja realiseer me nu dat de date in de club liep... Geen zin om te copy-pasten. Solly. @rest: Lost (zal ook wel door de alcohol komen). En voor jullie denken dat ik ladderzat ben.. Dat valt reuze mee hoor . Nabrander: Uk2 kan al een paar stapjes los zetten (ok met wat stimulatie, maar toch ). Deze trage Harry zal het ook uiteindelijk wel leren! NAbrander2: Nog tips voor een stedentrip met 2 kleine kids? We gaan natuurlijk behoorlijke afstanden lopen en heb maar 1 buggy en 1 kinderwagen (bugaboo). Denk dat ik buggy via mp bijkoop en dat we er dan 2 meeslepen. Of toch een opvouwbare bolderkar (lijkt me toch minder praktisch). Of goedkope tweelingwagen via mp. Of loopfiets voor uk1 mee. HELP.
Panos, rugdrager en buggy. In geval van nood kan 1 volwassene dan 2 kids veilig meenemen. Maar vooral, hoe heerlijk naar Barca, fijne stad! Hier geen verveelzondag overigens, lekker middagje luiwammessen na gezellig (en laat) weekend . Suus, toch nog gaan koken? respect! Hier soep uit de vriezer, mag geen koken heten.
Panos Ik heb hier 3 buggys staan. Je kunt er wel 1 lenen als je wilt... Hier Julian ligt lekker in de draagdoek bij me te slapen. Heeft zijn huiluurtje maar wordt altijd heerlijk rustig in de draagdoek. Hij zal straks nog wel gaan huilen in bed, maar nu is het in ieder geval even rustig en ik kan ook nog gewoon lekker achter de pc.
Stoer dat uk 2 begint te stappen! Zo laat is tie toch ook weer niet (waarschijnlijk wel langzamer dan uk 1 ) Twee buggy's lijkt me inderdaad het makkelijkst. Ik zou ook proberen er 1 van iemand te lenen. Leuk vakanties!! Chicken; wow heftig verhaal hoor. Respect! Goede nacht gehad Collo? Ik was van plan het te gaan vertellen op het werk...nu is mijn leidinggevende ziek en heb ik heel de dag cursus (was ik vergeten, rara hoe kan dat?!)...zit ik met mijn gekleurde cake
goedemorgen! komlater vandaag even bijlezen. gisteren dus personeesuitje in Amsterdam. eerst naar de Heineken experiance. erg leuk. daarna ergens in een klein cafe in De Pijp wat gedronken met een enorme schaal hapjes vervolgens in een ander ccafe heerlijk gegeten. en hop weer terug naar huis. had zaterdagnacht gewerkt en was zooooo onwijs druk. dus was pas om kw voor 6 yhuis. 4uur later ging de wekker, dus erg kort nachtje. maar o zo gezellig gisteren. nu maar weer beginnen met huishouden en kinderen. gelukkig is man vandaag nog dagje thuis, ben nog wat duffig vanmorgen.
@Panos: wat stoer dat uk2 begint te stappen Trage Harry word nog snel hoor echt waar @happy: cake nog n dagje langer bewaren dan @Luuz:Wat fijn dat het leuk was! Handig dat je man nog thuis is @Hier: zit thuis, moest eigenlijk werken, maar Alexander zit thuis (is vrij van school, kwam zn ma eergisteren pas achter, lekker slim) dus tja..... Layla is vandaag weer terug naar school, waterpokken zijn ingedroogd dus dan mag ze weer. net freddy zn mama op bezoek gehad, nu ff hier iets proberen te doen. Ow ja slaapkamer is heeeeeel mooi geworden Ben dr erg blij mee, mooie kleuren en nieuwe plinten doen heel veel
Nou daaaaaaag 'vrije' week man :x krijgt ie telefoon dat een collega op het laatste moment niet mee kan. Heel fijn, nu wordt hij dus opgehaald en gaan ze terug naar de haven.
@collo: Thanks voor het aanbod! Toevallig heeft Stephan net voor 2 tientjes een zo goed als nieuwe Koelstra opgepikt....