goedemorgen! hier het huishouden er alweer opzitten voor vandaag. nog even dweilen als elise slaapt tussen de middag. straks maar knutselen en vanmiddag richring de markt.lekker rustig dagje zo.
jeetje is niet normaal rijden zo zeg :S alles is hier één groot dik pak sneeuw en file.... heb vanochtend 1.15 uur gedaan om de kids allemaal naar school te brengen, alexander net optijd en layla en dani 25 minuten te laat :S
Ik hoorde het net inderdaad op het nieuws, hier is het alleen nog maar koud. De sneeuw mag wel wegblijven
Wat een bagger die kou! Bah! Wil gewoon lekker een graad of 15 dan kunnen we lekker de tuin in. Wil Lizzy ook leren fietsen zodat we mt zijn allen lekker lange wandelingen kunnen gaan maken. Is wel goed voor mama om wat te gaan bewegen, maar dat is vrij lastig met drie koters.
ik wil met Lianne actiever 't fietsen oppakken ... Zou handig zijn om dan Yoeri te leren 3wieleren.... Maar dat mag hij niet...
zo.... Ontbijt bijna op en dan zo de kou in. Moet brood halen en dat moet nu met wandelwagen... Yoeri doet nu verschoven dus en Lianne wisselend tussen de middag. Nadeel is geen massale dus na de boterham. Voordeel is dat ik meer 1op1met ze Heb. En weet dat't'n fase is. Over tijdje Yoeri aan de dut en Lianne nul dut. Voor Lianne hebben we nu afspraak met kno ben benieuwd.
Joyce, succes bij de kno straks. Herstel Yoeri gaat goed? Wij gaan ook zo de kou in, volgens mij veel minder snijdend dan de noordoosten wind van gisteren, althans dat hoop ik. Maar pak Maura lekker warm in op de fiets, dus loopt wel los. Die staat nu al naast me te stuiteren voor dansles vanmiddag. (Jip en Janneke luisterboeken branden, groot succes). Gisteren weer goede zaken via mp gedaan, er is weer van alles opgehaald en verkocht, fijn.
@Joyce: succes bij de kno! @Riti: wat leuk dat ze dansles zo leuk vind en staat te stuiteren hihi oehh leuk luisterboeken!!! Zet ik in de auto wel ns op vinden ze leuk @Hier: kids halve dag naar school, vind de woensdagmiddag altijd fijn, eventjes alleen zijn met Layla en Dani. even alleen mama en haar kids Heb maandag na school oudergesprek voor Dani, juf zei net wel dat het een grote flinke jongen Ben benieuwd maandag
@luisterboeken; nijn komt mn neus uit, maar die zijn ook wel leuk voor die kleintjes. Eric Carle is een supercd ( rupsje nooit genoeg, de luiaard die niet lui was etc.). Jip en Janneke is o zo truttig maar ze vind het leuk. Wat ook echt een leuke is, luistervriendjes van Pim en Pom, heel vrolijk. Heb er vooral veel waar ze nog te klein voor is want ze vindt het al gauw te spannend. Vraagje, iemand hier het boek Keet smakelijk in huis?
Een week geleden aten we een ijsje in de zon op weg naar huis, wat een verschil he? Heb nu een beker thee mee :-O
Ik zou niet eens stoppen op weg naar huis voor thee... wat...ik zou niet eens vertrekken op de fiets...brrrr. Helemaal klaar met de kou! Ik ga even het weerbericht kijken. Luisterboeken heb ik een hele riedel van Disney boekjes. Moet Amy nog even leren hoe de cd speler werkt. Hij staat nu beneden om Piet Piraat op te draaien, ook leuk....soms... Ze heeft wel zo'n Vtech boek van Assepoester dat zichzelf voorleest. Dat kent ze inmiddels helemaal van buiten. Zo leuk. Gaat ze zelf voorlezen aan Lizzy. Vanmorgen weer de hele ochtend in bed doorgebracht. Paar uurtjes met Julian op mijn buik geslapen. Heb een houding ontdekt waar we beiden echt helemaal safe liggen en wel heerlijk gezellig. Dat zijn echt de fijnste uurtjes van de dag.
Oeh disney, die ga ik ook opzoeken! Thee is niet voor onderweg hoor, die drink ik terwijl ik hier de les afwacht . Wat er hier uit de therniskan of automaat komt kan je geen thee noemen. Wel fris maar heerlijk in het zonnetje gefietst, fijn.
@Luisterboeken: hier ook allemaal disney boekjes met CD Ook hebben we alle cd's van de Efteling heel leuk @Collo: ohhh wat lekker om zo met je beeb te kunnen slapen!!! Lijkt me weer zoooow lekker en rustgevend @Hier: Bouw ligt stil vandaag ivm de sneeuw dus fredje optijd thuis, ff naar de Jumbo gereden voor boodschappen. En wat blijkt!! Hier in Belgie krijg je maaltijdcheque's als je werkt op een plek waar je geen kantine hebt, dus we hebben beide cheque's en in totaal voor zo'n 170 euro per maand. Hier kan je boodschappen mee doen of het uitgeven bij de chinees of frittent ofzo. Nu blijkt dat de Jumbo in Weert deze ook aanneemt super fijn! Kost ons dus eigenlijk niks, is extra bovenop je loon dus super fijn dat we gewoon in NL boodschappen kunnen doen. Kids waren super lief deze middag, vanmiddag soep met brood gegeten, warme appeltjes met kaneel, toen naar de winkel en daarna ook lekker rode kool met appeltjes op en alles ging op
Dre Dat is toch weer fijn zo'n meevaller! RiTi Zou best willen maar krijg morgen kraamvisite en vind het nog een beetje eng om Lizzy los te laten lopen. In mijn eentje op drie kids letten vind ik nog een beetje te spannend.
Collo, dat het je leuk lijkt vind ik al bizar eigenlijk. Zelfs al heb je aan mij een 'handje bij' zo werkt dat natuurlijk niet. Lekker jullie nieuwe draai vinden en dan komt de rest vanzelf . Dees, slaap lekker, alles goed daar? Dretjuh, dat is nog eens een flinke meevaller, tikt goed aan die bonnen. Morgen dus naar hysterisch kinderparadijs, ben benieuwd. Mauras vriendinnetje gaat mee (met zusje en moeder) en nog een kennisje haakt aan, leuk!
Riti Jammer, als ik het eerder had geweten was ik ook mee gegaan. Veel plezier! Vanmorgen boodschappen gedaan en wederom wat gedronken met wat lekkers. Zo mooi om te zien hoe vriendelijk en beleefd Lenn is tegen het personeel. 'Mevrouw, mag ik nog een servetje?'. Zelf het servetje weggooien. 'Wat wil je drinken?' ranja alsjeblieft. Zo trots ben ik dan Inmiddels ligt Elise op bed. Straks hier nog even naar de winkel als we tijd hebben. Er stond een leuk recept voor versierde letterkoekjes in de nieuwe Allerhande. Maar goed, we zouden nog naar de eendjes en knutselen, dus misschien bewaren we het voor zaterdag. Dan hoef ik pas om 19.30 te werken.