@Collo: ga het meteen eventjes lezen! @Chicken: JAAAAA super goed gedaan!!!!!! @Alle zieken: beterschap *knuf* @Hier: gisteren met LW in de kinderspeeltuin geweest en de kids hebben zich reuze vermaakt... LW en ik ook stiekem wel op de trampoline en in de ballenbak Deed wel goed zo eventjes ertussen uit. Nu... kids op school, beneden is alles al gepoetst, zo alleen nog ff kracht vinden om te stofzuigen en te dweilen
Oeh bevallingsverhalen zijn leuk....ga ik zo ook even lezen! Hoop dat ik weer wat meer tijd krijg voor hier nu mijn studie erop zit...nou ja, bijna, nog mondeling, maar dat is voor de vorm!
chicken jaaaaa geweldig! goed gedaan! dre klinkt als een ggeslaagde dag stofzuigen en dweilen kan straks ook nog wel dametje is 9,3 kilo en 76cm. klein maar fijn prikjes weer doorstaan, gut wat een verdriet voor de troost nu een flesje en dan lekker naar bed.
@doortje ik had me echo om 08:10. @happy we hebben een heel mooi mini mensje gezien.dank je wel @dretjuh was weer geslaagd gistermoeten we snel weer over doen. @luuz ze doet het goed de dame van jou. @hier me echo en intake gehad. Onze kleine spruit maakt het goed. Hartje klopte stevig en hij of zij bewoog al. Dus we hebben heerlijk genoten. 4 april mogen we weer de kleine spruit zien. Bekijk bijlage 312701
LW, wat goed zeg, hele mooie echofotos! Chicken, wauw! Heerlijk je bent er gewoon door en nog goed ook! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! Ik ben al weer wat opgeknapt, en zolang ik niets met mijn keel doe nauwelijks ergens last van . Het is hier heerlijk zonnig en net alle boodschappen gehaald. Zit ook ernstig te puzzelen met een bezorgservice, misschien om de week of zo. Vind het zonde van de tijd dat gesjouw en gesleep (zelfs al is dat nu met de auto). Ben alleen te weinig prijsbewust merk ik, op losse items weet ik het wel hoor maar per saldo moet je dan gewoon in 1 x alles hebben anders kan je alsnog op pad. Dus nog geen idee waar ik nu goed aan doe.
Lw Wat een prachtige echo! Wat ben ik blij voor jullie dat alles helemaal goed gaat! Chicken Wow,goed resultaat. Nog energie over voor een 8? Triple P Ikga er wel een hoop dingen uithalen, maar het echt volledig integreren, dat gaat hem niet worden. Wellicht dat ik me ooit nogbedenk, maar ik sta daar nu niet achter. Ga zeker wel aan de slag met de positieve insteek, het stellen vanhaalbare doelen etc. Grootste uitdaging wordt Ferdy wel denk ik. Die is echt veel strenge dan ik en is van het type: omdat ik het zeg!
@LW...wow!! Wat een mooie echo! Fijn zeg. @Collo...als ik zijn suggesties lees, dan denk ik dat ik er voor ga. Heb nog tot half mei de tijd om de definitieve versie in te leveren. Ik vind het een leuk onderwerp en hele nuttig voor mijn kantoor, dus dat moet wel lukken. Ben zo blij...hij feliciteerde me al met het resultaat, geeft een waanzinnig gevoel...na 5 jaar!
@LW: doe maar lekker slapen hihi je was gisteren al zenuwachtig he... Nogmaals gefeliciteerd met de goede echo @Collo: haha hier ook dat ik veel minder streng ben dat Freddy, maar ik ben wel consequenter.... Ben sowieso voor positief opvoeden, vind dat je kind daarmee gelukkiger word, zelfverzekerd word en om die reden meer respect voor je krijgt en beter luisterd. althans dat denk ik toch dat het sinds kort hier bij ons werkt @Riti: hmm nee schiet idd niet op dan :S
Dank jullie wel dames. @dretjuh hihi ja idd.nu weer bij getankt.ga maar eens schoonmaken hier. Eetsmakelijk vanavond he
LW Was je toch zo zenuwachtig dan? Snap het best hoor, maar dacht dat je er minder last van had deze keer. Chicken Als je de energie hebt zou ik het zeker ook doen. Geeft een nog beter gevoel denk ik. Mijn man moet nu ook zijn scriptie gaan schrijven, maar zit nog in de plan van aanpak fase. Zal zo blij zijn als die studie erop zit...
*zwaai* @Collo; je verhaal met kippenvel gelezen, zo mooi! @Lw; gefeliciteerd met je prachtige echo, vannacht weer goed gaan slapen hoor @RiTi; Dat schiet inderdaad niet op zo met je lessen, is er dan geen vervang? @Chicken; In the pocket! Goed gedaan! @zwemles; Hebben jullie ze al opgegeven? RiTi jij al hier mee bezig geweest, ik vroeg het me nu af omdat ons zwembad vandaag open is gegaan. @hier; Nieuwtje in de club Verder gaat alles redelijk hier, heb ff weer een klap gekregen van het ziek zijn van Luca. Pfff moet er weer bovenop zien te krabbelen. De afgelopen dagen lag ik al rond 21.15 op bed omdat ik zo moe was, ik slaap dan als een blok. Deze week weer t/m donderdagavond werken...6dgn achter elkaar. Dan heerlijk 3 dagen vrij.
Dees, destijds bij Kikkerfort geïnformeerd, die namen alle lessen van maarssen over (en ook de inschrijvingen). Er was nauwelijks wachttijd en het advies was ook pas te beginnen met 5 jaar. Heb er dus bewust nog even geen actie op ondernomen, wil tzt even naar de aanpak en de prijzen kijken. Nu zo veel zwemlesmogelijkheden in de buurt (ook kleine baden) dat vergelijken ook echt zin krijgt. Ben wel erg benieuwd naar het nieuwe zwembad hier! In april open voor vrij zwemmen, leuk.