December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Zwemmen: hier krijgen ze vanaf 5 jaar via school zwemles en echt een STUK goedkoper dan in NL wat ik toen gelezen had.
    Ik ging zelf zwemmen toen ik 4jaar was maar heb ook gelezen dat de meeste spieren daarvoor pas met 5jaar goed ontwikkeld zijn.

En verder kunnen ze het van ons leren in de achtertuin hihi

@LW: haha ja had t gesmaakt bij jullie?
    Zal ik je wat zeggen hihi ik heb nog voor 1 keer eten over!
    De kids aten niet zo geweldig veel en freddy alleen wat rijst en saté en die moest snel door naar ehbo opfris les dus zit nog met 3/4 :p dus kan er nog een keer van eten whahaha

@Hier: kids in bad en bed gedaan, fredje op les dus heb vanavond het rijk voor mezelf :p

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ow ja had vanmiddag oudergesprek voor Dani en hij doet het super hoor :)
    In het begin schuw, deed niet zo mee maar sinds dien is hij echt volledig opengebloeid!
    Hij is zindelijk, doet met alles mee en bied zelf aan om werkjes te maken, hij speelt met kindjes, doet veel zelfstandig, heeft echt nooit ruzie of iets en is heel behulpzaam en lief tegenover anderen. Ze kon niks negatiefs zeggen over hem.

Nou goed dan toch he, 2 perfecte oudergesprekken op school gehad, pfiew :)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dees
    hier zijn geen wachtlijsten dus niet opgegeven nog.

lw
    prachtige echo, gefeliciteerd!

riti
    schiet idd niet op zo dan. al is het voor hem vast ook geen pretje :D

elise slaapt en Lenn hangt nog lekker op de bank. die wilde graag samen een kopje thee drinken, maar die gaat ook zo naar boven.
    inmiddels de kaarsjes aan, gordijnen dicht (gaan we het nog gezellig maken mam?) :)
    straks een half glaasje wijn en heb wat lekkers gehaald voor op de toastjes die ik nog heb liggen. ciske de rat komt op tv, dus ik zit er klaar voor :D

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    ik zit boven te wachten tot ik beneden weer op de gedweilde vloer kan...tomtiedomtiedom....

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dretjuh, Goed zeg, heerlijk om te horen lijkt me!

Luuz, hihi ciske, dat is lang geleden. Geniet er van!

tomtiedomtiedom....

6. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dees & luuz dank je wel:)

@dretjuh hihi.ik zei al tegen je mannetje je krijgt veel eten.
    Ja we zijn grote eters:p
    Hier was alles op.
    Fijn dat je dani het zo goed doet.
    En natuurlijk layla ook.
    Voel je wel een trotse mama dan.

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @LW: ja was inderdaad veel hihi maar is goed he :)
    Ja zeker fijn dat ze het goed doen...
    Hoe is t met Sophie? Ze word zo'n lieve grote knappe meid

@RiTi: hahaha irritant he wachten tot de vloer droog is... Ik dweil altijd richting de bank toe en plof dan daarop :p

8. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dretjuh Sophie was vandaag.
    echt vervellend.
    Verders gaat alles prima met haar.

Was er blij om jullie alle weer te zien!
    Wat zijn dani en layla schatjes.

Lucas heeft trouwens een blauwe heup van het uitglijden daar.
    Moet er stiekem nog wel om lachen.(je hoorde echt een doffe dreun)

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha dames, hier weer een lekkere dag met Julian achter de rug. Lekker stuk gewandeld vanmiddag merkte echt dat mijn conditie nog helemaal niks is. Moest halverwege de geplande route alweer richting huis gaan. Moe en pijn in mijn bekken.
    Ga voortaan maar iedere dag dat ik alleen ben met Julian een stuk lopen. Wordt er nu ook wel het weer voor gelukkig.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, pittig dan in eens he? Gelukkig gaat opbouwen ook weer erg snel. Kom maar door met die lente, dan kan je lekker aan de wandel.

Aangezien ze gisteren op de psz uiteindelijk toch binnen bleven (ze hebben zo'n lekker groot plein met tuin) en daarna thuis met Dennis ook binnen heb ik 'buiten' op de agenda staan voor vandaag.
    Had toch geen zin om te zwemmen, dus dat scheelt.
    Ben ook wel soort van beter dus we gaan ons zo maar eens vies maken in het speelbos. (Combinatie van 'gewoon' natuurgebied met aangelegde speelactiviteiten). Volgens mij best fris nog, dus niet te lang, wat warms aan en niet te veel met water spelen :).

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

Net even een leuke bestelling gedaan bij V&D, 10 artikelen voor €100,-.
    Koopje toch :D

Verder vannacht weer zeer vast geslapen, ik werd vanmorgen wakker van jeroen's wekker.
    Vandaag dagje rondom huis, het is heerlijk weer dus ik duik zo even het speeltuintje in met de heren.
    Vanavond weer werken.

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @LW: ach gossie arme Lucas hihi ja was best wel een grappige bons op de grond ja whahaha
    Ach zo heeft Freddy ook wel eens gestund, was op de glijbaan en dat koste hem 4 maanden last van zn pols ;)

@Collo: niks forseren met wandelen enzo, pijn = stoppen... moet langzaam opgebouwd worden xx

@Dees: oeh da's een koopje, ga ook ns ff snuffelen :)

@Hier: gesport, wasjes draaien, gisteren al gepoetst verder vandaag een rustig dagje.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @stunten op de glijbaan, ik herinner me ineens een actie van jeroen die hem zelfs een ontstoken plek op zijn arm opleverde.
    Vond hij niet leuk ;)

@Dre; 2 nieuwe broeken en 3 polo's voor Beau. Een hemd voor Beau.
    Voor jeroen 2 t-shirts en voor mij 2 nieuwe shirtjes/tuniekjes.
    Gratis verzending vanaf €100,-

@hier; De glazenwasser is weer geweest, alle ramen weer fris en fruitig.
    Met de heren net even wezen fietsen, kon ik gelijk geld pinnen voor de glazenwasser die vanavond het geld komt ophalen.
    Achterthuis nog even gespeeld met de bal en hun fietsjes, maar Beau vond het al gauw te koud en wou weer naar binnen.
    Nu even opwarmen :)

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dees
    haha hier ligt er al een lijstje klaar voor de v en d, maar bestel morgen pas, anders ben ik niet thuis als het pakketje komt :D heb leuke polo's voor Lenn gezien en leuke shirts voor Elise. ze gaat langzaamaan naar maat 80 (eindelijk) dus er mag wel weer wat nieuws bij. lenn heeft nog weinig zomerspul. welke maat heb je voor Beau besteld? aangezien ze qua lengte en gewicht ongeveer gelijk lopen.

riti
    veel plezier buiten vandaag. het is heerlijk weer buiten.

vanmorgen uitgebreid met de hond gelopen. met dit weer kan je haar tenminste fatsoenlijk uitlaten. met regen of sneeuw zet ze geen stap buiten.
    maar sinds gisteren trekt ze weer enorm aan de lijn en luistert ze minder goed buiten. gaat niet meer zitten als ik het zeg. het vreemde is alleen dat ze dat in huis dus wel doet.

maar goed, ze was al een paar maanden oud toen we haar kochten (of eigenlijk gered hebben bij een idiote broodfokker) dus er was totaal niks geleerd (niet eens zindelijk) en we vermoeden dat ze te vroeg bij de moeder is weggehaald.
    dus af en toe heeft ze een opfriscursus nodig :D dus lading koekjes mee in de jas en gaannnn :)

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Luuz; Ik heb voor Beau 104 besteld, 98 zit wel goed maar is aan het randje. Ik koop dan liever net een maatje groter.
    In de kast liggen nog wat shirtjes in maat 92/98 maar Luca gaat ook alweer richting 92!!
    Vanmorgen hield ik trouwens hun voeten tegen elkaar aan (onderzijde) en hun voetjes zijn gewoon even groot!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nog even en Luca haalt Beau in ;)
    Hij draagt nu 98 bovenkleding en 92 broeken. En zelfs die zijn nog iets te groot. Shirts zitten ook nog ruim, maar duurt natuurlijk nog even voor het mooi weer is. Denk dat ik idd maar 104 bestel. Dan pas ik ze wel even bij hem. Mocht het echt té groot zijn, dan ruil ik ze gewoon om.

Inmiddels met zn tweeën gegeten, maar Elise slaapt nog steeds. Gisteren heb ik haar na 2,5 uur maar wakker gemaakt. Zou het van de prikjes kunnen komen?

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Leuk al dat shoppen, ben ook al een eind op weg voor het voorjaar nu alleen de zon nog.

Wat was dst speelbos leuk zeg, gaan we vaker doen. Ook schoon en netjes en aangelegd om vooral buiten de paden op sleep te gaan met takken en zo. touw en schaar lagen klaar om hutten te bouwen.
    Een ondiep stroompje verdeelde de boel in tweeen, maar overal waren oversteekplaatsen voor iedere leeftijd wat wils.
    Koud en moe weer thuis, gebakken eieren eten :).

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    #3018 BLiS, 19 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2013
    @Luuz; Luca gaat wel hard inderdaad, morgen met hem naar het CB.
    Eens zien wat zijn lengte en gewicht in verhouding is.
    Je kan dan denk ik ook beter 104 bestellen, ligt ook maar net aan het merk.

@RiTi; Lekker bezig geweest!
    Een gebakken ei is ook heerlijk, lekker met spek :D

@hier; Kids op 1 oor, kan ik even weer het één en ander recht zetten.
    Toch zit ik nog zwaar ergens over te dubben, en dat heeft te maken met de keuze van de basisschool...
    Ik weet dus niet of ik wel zo blij moet zijn met dat nieuwe continurooster, het blijft aan me knagen en ik kan het niet los laten.
    Dit zijn dan straks de schooltijden:
    Groepen 1 t/m 8:
    Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag: 8.30 uur t/m 14.00 uur.
    Woensdag: 8.30 uur t/m 12.30 uur.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Klinkt leuk :) Jamm, eieren met ham en kaas :D

Dees
    Hier helaas geen continuerooster. Lijkt me juist wel handig. zeker met brengen en halen. Lijkt me zo'n gevlieg tussen de middag. Maar daar doen ze hier niet aan en ligt voorlopig ook niet in de planning.

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, wat zit je dwars? Te lange dagen?

Luuz, overblijven ook geen optie?

Hier ook blij met continuerooster, tot 1415 op de kleuterschool, daarna wat later.

Zie hier in de straat de voor en nadelen, wel gezellig dat thuis eten, soms een vriendje mee. Maar zelfs de dichtbijzijnde school kunnen ze voorlopig niet alleen naar toe, dus je blijft halen en bregen. Als alle jasjes, tasjes en schoenen uit zijn, handjes gewassen en urgente schoolverhalen zijn verteld is het hollen om er op tijd een broodje in te krijgen (en dan staat de lunchtafel gedekt klaar al). Kost veel tijd hoor.

Deel Deze Pagina