Rijles ging eigenlijk heel goed, niemand na mij dus dan ben je ook een half uur eerder thuis. Was drie net aangezet en de boodschappen bijna allemaal ingeruimd phoeheee. Oh lekker gehaktbrood! Happy, 11 weken al weer, leuk bijna echo!
even snel; ga met de kinderen 'uit eten'. wat een geslaagd feest zeg ondanks het koude weer e harde wind. was zondag pas om half 7 thuis onwijs gezellig gehad en grot succes. nu de toestemming gekregen om 4x per jaar een themafeest te organiseren. baas en bazin waren ook ontzettend tevreden, de dj was geweldig en de cocktails waren heerlijk. collega en ik op de bar gesprongen twee kannen met warm water gevuld en watergevecht gehouden. super leuk. op een gegeven moment zat ik op de bar en zegt ze; Roelie kijk eens omhoog. ik kijk omhoog, pleurt ze een kan ijsoud water over me heen. damn, koud zeg. maar goed. kwartier later stond ze biertjes te tappen en riep ik haar. ze kijkt om en heb stuk of 10 ijsblokjes in dr shirt gegooid. hossen en springen op de muziek. zo leuk! even een impressie van het feest; live in actie. klinkt als een losgeslagen feest maar viel mee
@RiTi: hoeveel rijlessen heb je al gehad? @Luuz: haha mooie broek Klinkt als een geslaagd feest tof @Hier: oke dani vandaag wel naar school gedaan omdat het nog maar enkele vlekjes waren, net meteen gechecked en meneer zit inderdaad helemaal vol. dus die is deze week thuis... en dan nog 2 weken vakantie. Ze zijn nu lekkere dingetjes aan het "koken" in het keukentje. Het word eindelijk weer gebruikt. Layla is zoals usual aan het knutselen en friebelen
Luuz, geslaagd feestje, leuk! Dretjuh, ach gussie, beterschap voor Dani! Loop nu tegen de 25 lessen geloof ik.
@luuz geslaagd feestjes dus.leuke foto jij in actie. @dretjuh beterschap met dani. @riti 25 lessen al gehad,wanneer mag je op? Minder dat je wasmachine kapot is. @collo hoe gaan de nachten nu bij jou?en hoe gaat het met je bekken? @ happy jeeej bijna 11 weken spannend hoor,wel fotootje spamen he?
Wij zijn er heen geweest met Sophie en haar nichtje. Ze vonden de film erg leuk maar duurde net iets te lang veel kindjes begonnen rond te rennen of huilen.
RiTi Hier heeft Nijntje al een beetje afgedaan bij Amy, dus heb het niet aangedurft. Met Lizzy ga ik sowieso voor haar twaalfde niet naar de bios . Luuz Super dat het feest zon succes was. Lang geleden dat ik op de bar heb gestaan zeg....(whahahaha...nooit). Fijn dat je je lekker uitgeleefd hebt! Dre Poeh, zwaar als de vakantie ongepland nog een weekje eerder begint. Kun je de kids niet een dagje of 2 bij je ouders brengen? Om zelf een beetje bij te komen?
Barcelona rulezzzzz! Heerlijk weer. Super appartement. Wifi. Sorry mensen. Las net iets over aanhoudende en snijdende oostenwind ofzo. Haha. Ik probeer later vandaag iets uitgebreider te reageren. Zit nu op tel. Enne riti: hier in ons appartement staat een mooie nieuwe wasmachine. Kom je hier toch gezellig wassen ?
Gisteren alle was weggewerkt! grappig, ik doe dat nooit in een keer dus de manden zijn gek-leeg. Komend weekend voor het eerst van mijn leven met een wasje naar mijn ouders hihi Panos, lekker geniet er van!! Het is hier wel heerlijk zonnig weer, fijn!
jaaaa tis zeker zonnig! Wel fris nog maar de zon is er in ieder geval en dat doet al heel goed. Ben alleen helemaal gebroken van gisteren, sporten was al té veel en nu ongelofelijk nekpijn van de fysio. Vandaag gewoon ff *bijna* niks doen.... Dani is thuis.... waterpokken zitten nog niet op zijn benen of voetjes, maar wel in zijn gezicht en zelfs bij zijn oogjes.... nog niet heel grof met grote blaasjes erop dus ben benieuwd
Het zonnetje schijnt heerlijk, maar oeh die wind! Brrr het is nog best koud buiten. @Dre; Sterkte en beterschap met Dani, ineens kunnen de waterpokken heel veel worden. @RiTi; Valt de wasmachine nog te maken of moet er echt een geheel nieuwe komen? Zuur als je zonder komt te zitten, mocht je nog wat moeten draaien dan moet je het maar zeggen. @Panos; Geniet van dat heerlijke weertje! Goede vlucht gehad? @hier; ik zit weer even met 2 dingen die ik met jullie wil bespreken. Zoals jullie weten is de band met de familie van mijn kant niet zo op en top, nu is mijn oma binnenkort jarig en wil ze weer met de familie uit eten gaan. Vorig jaar hebben we dat ook gedaan maar het is mij zo slecht bevallen(restaurant is niet kids proof, familie sprak me amper aan en zijn allemaal zo schijnheilig op zo'n moment, etc.) Ik sprak gisteren mijn moeder en zij vroeg me of ik al wist of we met het gezin ook mee gingen eten of niet, ik had eerder al te kennen gegeven niet meer naar zoiets te gaan want ik hou er niet van als ik de hele avond verplicht gezellig moet doen als de familie verder geen poot naar je uitsteekt of de rest van het jaar je spreekt. De kinderen doe ik er ook echt geen plezier mee want we gaan weer naar hetzelfde restaurant. Nu zei ik dat ik dan liever vooraf even gezellig bij oma op visite ging en dan wanneer zij willen gaan eten weer af ga taaien...maar volgens mijn moeder kan ik dit niet maken en zal ik mijn oma hiermee veel verdriet doen Ik weet dat het vreselijk moeilijk is, maar ik hou er niet van als mensen mij dit gaan verplichten...ik ga me nu bijna schuldig voelen als ik dus niet mee ga eten. Daarbij kwam ik er eergister op FB achter dat mijn nicht nu zwanger blijkt te zijn van hun 1e kindje. Destijds toen ik weer zwanger was van Luca hebben ze ons niet gefeliciteerd en sindsdien hebben we niet of nauwelijks iets van hun gehoord. Hebben we uitgenodigd voor verjaardagen etc maar niks nada noppes qua reactie terug. Niet echt belangrijk maar op FB wil ze me niet toevoegen, ik sprak haar man tijdje terug hierover aan dat ik graag wil weten wat er aan de hand is etc en haar graag op FB wil toevoegen maar haar man gaf te kennen dat ze dit niet wilde en hier zo haar redenen voor zou hebben. Vreemd toch, tuurlijk het is maar FB...maar toch?! Waarom zou ik dan op zo'n feestje er nog naartoe willen, als ze me toch niet willen spreken?! Ik moet het ff kwijt, ik weet niet hoe ik dit verder aan moet pakken. Jeroen zit ook vreselijk in dubio en stoort zich ook aan hun gedrag, wij hebben destijds zoveel voor hun gedaan maar daarna was het ook klaar zeg maar. Als ze nu wat hebben bijv. met hun computer dan zullen ze dus wel contact maken met Jeroen en vragen of hij hun qua pc wil helpen. Beetje hak op de tak misschien maar ik zit hier echt mee in mijn maag
@Dees: Tja ik vind het heel erg herkenbaar met je familie. Persoonlijk zou ik wel zijn gegaan, met veel tegenzin, maar dan alleen voor mijn oma. straks is ze er niet meer en heb je het grote feest niet met haar kunnen delen en zijn ook meteen die verplichte etentjes voorbij. Dat van je nichtje is maar heel stom, hoezo wil ze jou niet spreken? Als ze op dat feestje is, gewoon helemaal dood negeren net zoals ze bij jou hebben gedaan. ALS je gaat, puur en alleen voor je oma gaan. Ik herken je gevoel heel erg. Mijn familie vind nu Layla & Dani ineens verre familie en dat word te veel als ze ook nog eens naar hun verjaardag moeten. Kreeg ook op de kaartjes geen reacties, geen telefoontjes, geen kaartjes helemaal niks. Op n feestje lijkt er niks aan de hand te zijn, maar eens naar mn huis komen kijken of de verjaardag van mijn kinderen ho maar... 2e paasdag hebben we een brunch bij een tante van mij met de hele familie, ben benieuwd :S Sterkte met je dubio gevoel
@Dre; Fijn om wat van die herkenning te voelen, ik wil eigenlijk helemaal niet zo'n persoon zijn die zegt niet te komen op een feestje/etentje maar dat achterbakse gedoe altijd komt me zo langzaam de strot uit. Net of alles dan ineens koek en ei is, terwijl je inderdaad op uitnodigingen van feestjes van jezelf helemaal niks terug hoort. Ik heb echt geen idee waarom ze me niet wil spreken, heb d'r al meerdere keren een berichtje gestuurd maar krijg er niks op terug. Ik zie het straks dan al helemaal voor me op dat etentje dat alles om haar draait want tja zij is nu zwanger...hele verkeerde gedachte misschien maar ze weten altijd weer de aandacht naar zich toe te trekken. Ergens steekt het mij nog enorm dat ze me niet gefeliciteerd hebben met de zwangerschap van Luca. Zal ik haal anders een e-mail sturen? Of is dat not done?
@Dees: persoonlijk zou ik haar geen mail sturen... heeft ze bij jou ook niet gedaan, sterker nog iets onpersoonlijks als facebook heeft ze nog wel afgewimpeld dus op een mail zal ze niet zitten te wachten. Geen felicitatie, dan weet ze meteen hoe dat voelt. *zou mijn reactie zijn dan he* Het deed me altijd enorm veel pijn dat mijn familie mijn kinderen lieten vallen als ze jarig zijn. Maar toch bleef ik wel naar hun komen met kids en leuke cadeau's, hoever het ook rijden was en hoelaat het ook werd (ja met kids zelfs) Zo belangrijk vinden ze mij en de kids niet anders kwamen ze wel, dus als ik dan toch niet belangrijk ben, hoef ik ook niet bij hun te zijn.... denk ik nu... en nu stoor ik me er toch wel wat minder aan. Je moet het uiteindelijk toch doen met je eigen gezin, da's het enige waar je op kan bouwen.. (meestal dan hihi)
En dan was of ben ik misschien nog wel in staat om hun een kaartje te sturen met de felicitaties....ik denk er nog ff over. Ik twijfel te erg omdat het mij destijds ook veel pijn heeft gedaan, en nog steeds weet ik gewoonweg niet waar of hoe het fout is gegaan?! Dat stoort mij het meeste, en eigenlijk zou ik daar een antwoord op willen hebben. Erg toch eigenlijk dat sommige families zo uit elkaar vallen
haha ja zo zou ik ook zijn, ze toch nog n kaartje sturen ja.... Kijk met mijn familie blijf ik ze ook nog "kansen" geven. Ze kwamen niet op Layla en Dani's verjaardag met als "reden" dat het OF te ver weg is, OF dat ze daar niet meer aan gaan beginnen en ze anders continue verjaardagen aan t afrijden zijn. Maar ja begin Mei ben ik jarig, ben benieuwd of ze dan komen... zo niet neem ik echt wel mijn afstand en ga ik zeker niet overal meer naartoe. Op een gegeven moment moet je echt grenzen trekken en je niet meer schuldig voelen. Als jou nichtje graag wil dat jij contact zoekt en je graag ziet doet ze er zelf ook wel iets voor... doet ze dat niet, lekker laten zitten dan hoe moeilijk dat ook is.
Dat laatste bedacht ik me dus ook, ik bedoel ik heb nu al enkele keren laten zien en horen dat ik graag contact wil. Op welke manier dan ook, maar hey...het moet inderdaad wel van 2 kanten komen. Ik ben gekke henkie niet. Wij kregen dus ook telkens te horen dat ze een andere afspraak hadden op de betreffende datum dat wij een verjaardag vierden. Maar ze kwamen dan bijv. ook niet op het idee om zelf een andere datum te prikken om dan langs te komen. Je hoorde dan ook helemaal niks meer.
Getver...schoonmoeder is gisteren gebeld dat ze iets bij haar mammografie hadden gezien wat verder onderzoek vereist....Vandaag een brief met afspraak in het ziekenhuis voor komende donderdag...beetje eng @Dees lastige zaken. Ik hou in dit soort gevallen meestal de eer aan mezelf..als ik het wil feliciteer ik iemand en anders gewoon niet. Volg je gevoel. Als het iemand is die je totaal negeert zou ik daar geen energie meer in steken. Die verplichte familieetentjes hadden we ook altijd tot mijn oma overleed. Ook daar gingen we gewoon maar heen...meestal zaten we met ons gezin bij elkaar en werd het dan toch best gezellig. De rest een beetje negeren of ja knikken...