December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Happy; Dat is even schrikken, was het een preventief onderzoek?
    Hopelijk valt het mee en hebben ze het verkeerd gezien, sterkte met afwachten.
    Vervelende is dat mijn gevoel een beetje wispelturig is, ik heb nog even de tijd om er over na te denken.
    Het is hier inderdaad ook nog 1 oma, ik weet ook zeker dat als ze er niet meer is de familie helemaal uit elkaar valt....we doen het nog voor oma :)

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Ik zou gewoon niet gaan. Het leven is te kort om op verplichte nummertjes waar je je helemaal niet fijn voelt te komen opdraven. Ga liever iets leuks doen met de mensen die je wel graag zien. Ik zou ook geen kaartje sturen of mailen of wat dan ook. Dan ga je toch weer op een reactie zitten wachten die ws niet komt. Je hebt het geprobeerd, maar schijnbaar wil je nicht niks. Sluit het af, zou ik zeggen... Ga lekker van tevoren een keer maar je oma en laat je moeder maar zeuren. Dara kun je het toch nooit goed bij doen.

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    tja dees lastig hoor. Denk dat ik met happy mee ga. Eer aan jezelf houden. Je oma heeft je uitgenodigd en wil dat je komt. Als je gaat doe't dan voor haar. Ga bij de mensen zitten waar je wel iets mee hebt (hebben wij ook aan m'n moeders kant. Ene tante en haar kinderen kan ik super mee. Andere tante (vrouw van oom) en haar kinderen Heb ik niks mee. Als we elkaar zien doen we beleefd en das alles). Je kunt je oma vast bellen dat je graag komt maar dat je't niet zo ziet zitten met je kids dus .0ws kort houd. Ik zou ook willen weten waarom mensen niks willen weten enzo. Maar probeer't te laten gaan. Wat niet is is niet. Kost alleen maar energie.

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Balen dat jouw familie je ook zo laat zitten. Hier gelukkig eigenlijk geen enorm contact met de familie buiten mijn ouders en broer/zus. Ook geen ruzie mee, maar zonder aanleiding zullen we niet snel bij elkaar op de stoep staan.

Moet wel zeggen dat ik afgelopen zondag iets heel liefs had. Mijn vader had namens mijn oom een kraamkadootje voor Julian meegenomen. Nou moet ik er even bij zeggen dat mijn oom al tientallen jaren alcoholist is en sinds 2 jaar nuchter is. Maar voor die tijd heeft hij zichzelf een voorstadium van Korsakov gezopen, maar is hier nog heel redelijk van terug gekomen.
    Het kadootje was een klein oranje voetballetje met daaronder twee papier mache voetbalschoentjes. Compleet beschilderd met Adidas logootje. Had hij zelf gemaakt op de dagopvang. Zo schattig...

Happy
    Oeh, ik hoop maar dat het niks is en dat het gewoon voor de zekerheid is. Zulke dingen zijn echt niet fijn...

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Als ik je berichtje zo lees heb je helemaal gelijk, alleen wil het nog niet geheel tot mij doordringen volgens mij.
    Vanaf dat de aankondiging kwam dat oma weer met z'n allen zou willen eten heb ik al geroepen dat ik het niet weer ging doen omdat vorig jaar zo slecht is bevallen. Oke de kinderen waren wel een stukje jonger maar dit restaurant is echt niet geschikt om met jonge kinderen te gaan eten en al helemaal niet om ze los te laten lopen.
    Ik ga oma morgen maar eens bellen.

@Joyce; Daarom wil ik ook veel liever eerder die middag gezellig bij haar thuis wat drinken en een gebakje komen eten.
    Bij een ander aan tafel zitten is er niet echt bij aangezien we maar met weinig zijn (mijn ouders, mijn zusje, ons gezin, mijn tante, mijn 2 nichtjes met mannen en dan mijn oma) en ik zal er dus echt niet voor kiezen om bij mijn tante en/of nichtjes te gaan zitten. Heb dan niet veel keus om gewoon net als usual bij mijn ouders te gaan zitten en de kinderen naast ons.

@hier; Kom nu net thuis van een avondje werken, voel me niet fit.
    Het liefste kruip ik gelijk onder de wol maar moet nog even stand-by blijven tot 23u.
    Mijn buik speelt weer eens op en heb een nare zeurende pijn links onderin mijn buik uitstralend naar mijn heup. Auw!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    morguh!
    hier drukke week. maandag en dinsdag vrij geweest, maar met Elise in een sprongetje behoorlijk drukke dagen. kinderen zijn op de opvang,, nog even snel douchen en naar het werk. morgen vrij, maar krijg s middags visite.
    dan vrijdag, zaterdag en zondag erken en maandag brunchen bij mn ohders.
    man ligt in de werkhaven van Texel. ze hadden pech e zijn deze week aan het klussen geslagen. a.s. dinsdag gaat ir dan voor twee weken weg:(
    hopelijk komt ie vandaag thuis, hebben we elk geval morgen nog met zn allen.

anyway,ik spring gauw onder de pomp en ga r dan vandoor. doei!

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Happy, Hoop heel erg dat het mee valt de verdere onderzoeken voor je sm.

Dees, Lastig altijd deze dingen. Denk dat het inderdaad handig is goed na te gaan wat je zelf wil en wat je daarvan van anderen nodig hebt. Dan kan je ze dan vragen en als ze dat niet te bieden hebben houdt het op. Het is jou relatie met je oma, er valt vast met haar over te praten wat jij wilt ook zonder dat ze de volledige reden hoeft te weten.
    En anders heel vaak tot tien tellen vrees ik.

Luuz, oef dat is lang, niet leuk.

Dretjuh, hoe is het met Dani nu?

Hier gisteren heerlijk in de zon en de wind bellen geblazen, wat een lol. Buurpoesje kwam ook meespelen en ging achter de bellen aan, zo schattig. Geen enkele echt goede foto, maar het was echt te schattig, peuter, poes en bellen :).

8. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dees ik ben het ook eens met happy.lastig allemaal.

@dretjuh hoe gaat het met dani?

@happy sterkte met schoonmoeder.je bent vandaag 11 weken.

@collo/luuz hoe gaat het met jullie dames?

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Riti
    Ah, poes, bellen en Maura...das trippel schattig!!! Jammer dat de fotos niet zijn gelukt.

Luuz
    Druk met werken zeg! Hoop dat je samen nog een dagje hebt, want 2 weken is wel weer lang zeg. Alles wel weer goed samen?

Dees
    Misschien ook even kijke hoe je oma reageert. Als haar hart echt breekt...tsja moeilijk hoor.
    Rustig aan doen anders stort je weer neer. En niet te veel zorgen maken om familie want dat vreet ook energie.

LW
    Hoe voel je je meid? Slaat de ab kuur een beetje aan?

Hier
    Maak me op voor een Prenatal bezoekje. Mama mazzel dagen en kadokaarten zijn een leuke combi! Joehoe!

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lw
    Hier gaat het goed hoor. Denk dat ik binnenkort even rijstebloem ga halen om door de laatste fles van Julian te gooien, want ben bang dat hij anders nooit door gaat slapen. Verder doet hij het prima. Groeit veel te hard. Moet echt gaan toegeven dat hij naar maat 62 aan het kruipen is... Da-ag lieve kleine maat 56jes....snik. Het gaat zo snel!

11. littlewonder23

@collo voel me prima.
    ondanks ziek zijn.
    nee helaas de ab is nog niet aangeslagen.
    huisarts vertelde dat het meestal dag 3 pas gaat werken.
    Laten we dat maar hopen.
    Ben het beu om me zo beroert te voelen.

Ik hoop als je de laaste fles met rijstebloem gaat werken.
    Wanneer wil je ermee gaan beginne?
    Al een flinke man zo ik lees.
    Wat gaat dat snel een beetje te snel.
    Echt een heerlijk mannetje heb je.

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dapper! mmd bij de prenatal poehee. Vreselijk. Het is dat al die voordelige nieuwe spullen zo handig zijn maar anders...

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Je bent vandaag ook vast buiten te vinden, de zon schijnt weer eens heerlijk en de wind is meer gaan liggen.
    Hoe gaat het met de wasmachine?

@Collo; Dan heb je leuke acties nu bij de prenatal, hopelijk doen ze niet moeilijk over die cadeaukaarten.
    Is toch eigenlijk te zot voor woorden als ze die niet accepteren.
    Het zal er wel druk zijn trouwens.

@Luuz; Jij bent ook al zo druk, pak ook je rust momenten meid!

@Dre; Hoe is het met Dani en zijn waterpokken?

@hier; Vanmorgen onverwachts een scholing gehad voor het plannen op het werk, erg leuk en leerzaam.
    A.s vrijdag gaan we het verder uitwerken en hopelijk heb ik het verder snel onder de knie.
    Daarna nog even om tafel gezeten vanwege mijn rooster en vanaf de volgende periode ben ik van de woensdagavonden af...jeej!
    Dat breekt weer!

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Dani is best ziek....de waterpokken zitten zelfs op zijn wimperrand en plasser. Hij is licht koortsig en is nu al de HEEELE dag aan het huilen.
    heb met veeeeel moeite de koelkast kunnen schoonmaken en cupcakes kunnen bakken... Heel zeilig constant aan het huilen...
    vannacht ook 3x wakker geweest, en overdag op bed leggen gaat ook niet, want dan blijft hij huilen en slaapt hij niet... arme jongen....

Kreeg vandaag te horen dat Alexander 26 april aan zijn flapoortjes word geholpen. arme jongen, die is ook weer n hele week zoet daarmee..

@LW: balen dat je zo ziek bent :( beterschap xxx

@Dees: fijn dat je dalijk van die woensdagavonden af bent, kun je lekker bij de kids zijn :)

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    In belgie hebben ze super spul tegen de jeuk. Hier in nederland alleen op recept. Ze worden er wel een beetje duf van, maar wij gebruikte dat bij Tijs voor de nacht...even kijken of ik het kan vinden hoe het heette...Dikke knuffel voor Dani! (en bij ons was dag 3 het allerergst....is dat dan vandaag??)

16. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Fenistil! Maar is wel echt dope hoor...werkte hier wel heel goed moet ik zeggen.

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Jaa heerlijk buiten, wel fris maar zo mooi. We zagen veel kievitten onderweg zo grappig, anders nooit. (reiger, ooievaar, fuut, aalscholver, meerkoet, waterhoen, eend, gans en zwaan behoren tot het gebruikelijke assortiment :)).
    Maura had weer een leuke dansles, ze hupsten over paaseitjes als hazen met wiebelkontjes en handjes op hun hoofd als oren hihi
    Kon ik mooi even navulling voor de bellenblaas kopen.

Voor de liefhebbers, zeeman heeft disney shirts, leuke ook wel. Tink, Bambi, Minnie, masr ook Dora. 5 euro. Hier niets met Disney maar het bambi shirt was zo lekker frisgroen met knalroze dat ik die maar meegenomen heb.

Dretjuh, ach jeetje, beterschap! Nog knap dat je de koelkadt kon boenen en bakken!

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Happy: hij krijgt ook Fenistil :)

@RiTi: ach wat schattig huppen over paaseitjes, zie het al helemaal voor me :D

@Hier: hmmmm die Dani..... zodra Freddy binnenkwam was het ineens een lief en rustig menneke, vrolijker ook en geen seconde meer gehuild..... raar maar waar.....
    volgens mij wilde hij n beetje heeeeel veel aandacht van me

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Hier een foto van deze morgen toen hij net wakker was.
    Zijn rug is net zo erg, zijn hoofd en nek ook maar vooral rondom zijn plasser is het heel erg.
    Hij heeft niet zoveel last van grote blaasjes erop dus dat valt nog mee, zijn bijna allemaal droge pokken eigenlijk....

27Maart_Waterpokken (3).jpg

20. littlewonder23

Aaah gossie,arm mannetje.

Deel Deze Pagina