December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Ach wat sneu... Hier had Amy ook heel veel pokjes op haar schaamlipjes en rond haar anus(je), echt heel zielig. Hier ook heel veel huilen hoor, dus wees er maar lief voor. Met vlagen ging het dan weer ineens goed en dan was het weer ineens huile.

Dees
    Fijn dat je weer wat kunt gaan minderen met de uren!

RiTi
    Shirtjes vallen wel erg klein heb ik gemerkt. Had een 98-104 Dora shirtje voor Lizzy, maar die valt echt als 86 ofzo... Heb een Tink shirt voor Amy gekocht, maar denk dat ik die door moet schuiven naar Lizzy.

LW
    Nog even doorbikkelen dan. Hoop dat je je snel beter voelt.

Hier
    Baal van het weer.... Hoorde vandaag dat het volgende week ook nog koud blijft!!! Grrrr. Ik wil lekker weer!!! Ik wil lekker mijn stekjes in de tuin kunnen zetten en zelf in de tuin zitten...bah.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Dan haal je zo'n stekkastje voor in huis :D
    Ik wil ook buiten zitten, nu nog maar heerlijk genieten van de zon achter het glas.
    Ik was nu de donderdag alweer kwijt gelukkig maar omdat ik vanaf nu op donderdag op kantoor mag en moet ik 1 dag minder werken in de week...dan maar een avond eraf want soms zijn die avonden zo leeg qua planning.

Net nog even een pittige mail gestuurd naar de leidinggevende van het andere team, wat denkt ze wel.
    Ik moet potverdorie 3x vragen of ze mij een juiste planning wil sturen van dat team zodat ik kan coördineren voor dat team.
    Krijg ik een mail terug dat ze mijn toon niet zo leuk vind(t!)....haha +t.
    Ik heb vanavond dus even zitten broeden op een mooie reactie terug waar ze even over na mag denken.
    Morgenochtend zal ik de wind wel van voren krijgen, maar kom op zeg...ik laat me niet afwimpelen.

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, ik zal hem eens passen, 110-116 is wel net zo groot als een ander shirtje van de zeeman dus misschien valt alles zo klein.

Dees, lekker mailsfeertje, niet leuk.
    Echt risico van mail, met direct contact loopt het minder snel zo uit de hand.

Zonnetje schijnt, mutsen en sjaals liggen klaar want we gaan lekker zwemmen vanmorgen.

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goeoeoeoeoedemiddag.......jeetje wat een drukte hier. Iedereen die voor 1 april z'n aangifte weg wil hebben...of ik NIKS te doen heb!

Zo.....dat ben ik kwijt.....en hoe is het hier?

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    sooow, 7 km wind tegen naar het zwembad en getuige de losgeslagen peuter duidelijk te lang niet geweest. Nóg een keer met de golven mee en van je een twee hoepakee (al staand op mijn schouders dus bij 'kee' steeds een knie op je neus), hollen want we moeten natuurlijk ook van de glijbaan.
    Wassen, afdrogen, nat broodje eten, aankleden en altijd weer die ene natte sok om vervolgens weer 7 km wind tegen naar huis te fietsen. (en ja dat kan, heus, echt waar).

Ik overweeg de oppas te bellen zodat ik een middagdutje kan doen :).

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Hoop dat je ergens tussendoor ook nog een beetje lol gemaakt hebt. Maar zulke dagen ken ik ook ja...

Dees
    Ik laat dat ook nooit op me zitten maar heb inmiddels wel geleerd om direct op mensen af te stappen (persoonlijk). Vaak schrikken ze dan nog veel harder van je zonder dat je hoeft uit te vallen. Succes morgenochtend.

HIer
    Beetje sjachie...geen aanwijsbare reden. Op tijd naar bed wordt een goede optie vanavond...

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, slaap lekker zo. Het is het weer, allemaal de schuld van het weer.
    Was niet mijn bedoeling klagerig over te komen, hebben het geweldig gehad in het zwembad. Alleen zo vreselijk gesloopt, die barre omstandigheden geven dan echt de genadeklap.

Maura viel ook om en heeft heerlijk geslapen even, dus kreeg toch nog mijn dutje.

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    O, je mag ook best eens klagen hoor. Wordt ik eens niet zo jaloers op al die leuke uitjes van jou en Maura. Het was alleen zo niet-jou... En waar ik me meestal redelijk weersonafhankelijk kan voortbewegen, begin ik nu ook echt last te krijgen van die chronische kou... Eczeem op mijn vingers is nog nooit zo erg geweest. Mijn huid springt gewoon open, zo droog als mijn vingers zijn....yegh! Dus je mag best klagen hoor en zeker over het weer.

Iemand toevallig nog een LIHL bon voor Pampers over? Wil kijken of ik die ook bij Appie online kan inleveren, maar heb die van mij per ongeluk weggegooid.

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ferdy heeft ze terug gevonden! Maar als jullie die andere LIHL bonnen, buiten de Pampers bonnen, zelf niet gebruiken houd ik me ook aanbevolen.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Iedereen een lekker lang weekend? Leuke plannen?

Lihl, weggegooid, sorry. Zal ze een volgende keer bewaren.

Collo, kan me goed voorstellen dat je een andere voorstelling had bij je verlof in de lente.

Straks naar de bioscoop, een ochtendvoorstelling nb haha. Ben heel erg benieuwd wat ze er van zal vinden, ze is in ieder geval erg enthousiast.
    Ondertussen komt er een monteur voor de wasmachine dus kan goed duimen.
    Morgen onszelf bij mijn ouders uitgenodigd, en zondag rijden we terug via mijn schoonouders.
    Maandag een leuk eitjeszoekfeestje in het park, hoop heel erg dat de koude wind dan wat gezakt is.

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RitI
    Su ces met de wasmachine. Hoop dat de schade meevalt.
    Gelukkig heb ik nog wel even verlof, dus het kan nog allemaal goed komen met dat weer. Doe de hele maand mei maar lekker weer dan?

Veel plezier in de bios straks.

Hier
    Zijn we op weg richting Prins Clauscentrale voor een rondleiding. Ben erg benieuwd. Julian gooien we onderweg even af bij mijn moeder, die woont daar vlakbij en de dames zitten op het kdv. Gaan er eens een leuk dagje van maken zo.

Vannacht wakker gehouden door mijn eigen katten. Snachts gaat er een andere kat buiten voor onze voordeur zitten om onze katten te jennen en die gaan binnen dus helemaal door het dak. Kat laat zich ook niet afschrikken door een beetje lawaai en durf de deur dan niet open te maken omdat ik bang ben dat mijn eigen katten naar buiten schieten. Daar zit ik midden in de nacht niet op te wachten... Maar dit is ook wel vervelend.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @LIHL bonnen; De pampers zijn vandaag en morgen bij de etos €10,- (grote verpakking) en met een LIHL bon krijg je ook nog eens €10,- korting!
    Ik ga vanmiddag even langs om 2 pakken te scoren.
    Heb nu voor het eerst die bonnen mogen ontvangen en heb er al leuke kortingen mee gekregen bovenop de aanbiedingen bij de AH.

@Collo; Leuk even zo'n dag met z'n 2e, geniet ervan!

@RiTi; Leuk een film, ik hoop dat Maura het ook leuk vond.

@Dre; Hoe is het daar en met Dani?

@hier; Gisteren werd ik dus op kantoor compleet genegeerd door die dame van de e-mail, ze wist dus wel degelijk dat ze fout zat. Ik heb in de mail mijn eigen leidinggevende even op CC gezet....laat me niet op mijn kop zitten.

Straks nog een werkoverleg, ben benieuwd wat daar uit gaat komen.
    De heren gaan toch naar opa en oma, Jeroen kon toch geen tijd vrij zien te krijgen om de kinderen op te halen.
    Weekend weer werken en dan maandag 1 dagje vrij...we willen naar de dierentuin dus ik hoop dat het weer een beetje mee wil werken.

Gisteren het besluit genomen niet naar dat etentje te gaan van mijn oma, 1 deze dagen zal ik mijn oma bellen om dit te vertellen en hopelijk vat ze het niet verkeerd op :(

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: lief dat je t vraagt, met Dani gaat het goed nu, is al een stuk vrolijker en eet ook weer goed. Waterpokken drogen goed in.
    Alleen is Layla vanochtend met 39 graden koorts opgestaan, dus zit thuis met 2 kids nu ....

@Collo: veel plezier vandaag!!!

@Hier: tja dus thuis met 2 kids, mn mama is nu ook hier, altijd leuk.
    Heb voor de kids 2 nieuwe disney dvd's gehaald.. Aladdin en Tinkerbell, leuk voor de paasvakantie

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Kapot onderdeel van de wasmachine is 200 euro, en dat is hij echt niet meer waard. :(

Collo, veel plezier!

Dees, sterkte met de familiesituatie.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Fijn dat Dani de goede kant heen lijkt te gaan en hopen dat Layla's koorts ook weer over waait. Jij bent met je kids ook zo lang onder alle ziektes uit gekomen...dus snap dat ze nu best vaak ziek kunnen worden. Niet leuk voor jou dat het net nu moet, nu jij niet helemaal lekker in je velletje zit.
    Hoe is het eigenlijk met je moeder?

LW
    En hoe is het eigenlijk met jouw moeder? Geen vervelende nieuwe dingen meer ontdekt?

Dees
    Telefoontje niet uitstellen, maar doen. Des te langer je het uitstelt, des te meer het op je zal gaan drukken. Misschien valt het allemaal mee en dan heb je je voor niks druk zitten maken.

Hier
    Doodmoe. Was een leuke dag. Na de rondleiding nog even naar de Outlet en het centrum van Roermond geweest. Even snel inkopen gedaan. Ook de luiers gekocht (maar bedankt voor de tip Dees). Wilde de babydoos gaan ophalen en liep dus in Roermond de Prenatal in. Roep heel vrolijk dat ik de Blije Doos kwam halen. Menske achter de kassa dus ook niet aan het opletten want kwam er pas veel later achter dat ik een Blije doos had meegenomen ipv de Baby doos...

RiTi
    Oeh, balen van de wasmachine....was de film wel leuk?

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @collo: ja het is voor mij nu gewoon extra zwaar nu de kids ziek zijn. Ik ben meer prikkelbaar enzo, maar het is best goed gegaan nu mn moeder hier was, alexander was er ook en die is zo mega druk dat ik dat echt niet ging trekken.
    Met mijn mama gaat t best goed hoor, die voelt zich goed en alles blijft nog stabiel.

@Hier: Layla lijkt al wat op te knappen, dacht gisteren aan keelontsteking want ze klaagde veel over keelpijn en het zag ook vuurrood... Nu zegt ze dat het al minder pijn doet, dus het valt wel mee.
    Madame heeft gisteren geleefd op milkshakes gemaakt van ijs, melk en fruit zodat ze toch wat voedingsstoffen binnenkreeg.

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Als ik zulke milkshakes kreeg, deed mijn keel altijd pijn... Wat fijn dat alles stabiel blijft bij je mama.
    Kan me voorstellen dat het zwaar is. Het is ook best wat om ineens een derde kind erbij te krijgen en dan in die leeftijd... Ik denk dat ik het niet eens zou kunnen hoor.

19. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@collo.
    Me moeder gaat het wel oké staat even op stabiel.
    De linker voet was al uitgevallen naar onderzoek ook haar rechter.
    Verders is de spasme erger geworden.
    Krijgt ze medicijnen voor maar ze doen niet echt hun werk.
    Ze zijn nu aan het kijken wat ze voor haar kunnen betekenen.
    Afwachten geblazen.

Als het klopt heb ik het wel eens over de oude ms arts van mijn moeder.
    Dokter Sanders gehad dat hij paar flinke fouten heeft gemaakt bij me moeder.
    En dat hij naar een ongeluk niet meer kon werken.
    Bleek niet waar te zijn.
    Kwam op het nieuws dat hij ontslagen was uit ziekenhuis mollegracht ivm veel medice missers.
    En dat hij dit ook in Tilburg had gedaan.
    Nu is er een juridisch gebeuren wat me moeder aan het aan vechten.
    Omdat ze tisabrie heeft gekregen op de medicijnen wat ze toen te tij gebruikte voor haar ms.
    Uitslag ze kon er aan dood gaan of een hersenvliesontsteking van krijgen.
    Daar heeft ze het nog steeds emotioneel erg zwaar mee.

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hele verhaal weer kwijt....zucht

LW
    Erg fijn dat het stabiel is met je moeder. Ben benieuwd wat er uit dat gedoe met die arts komt. Wat een prutsers lopen er toch rond he?

Hier
    Helemaal gesloopt. Verjaardag geweest met 12 kinderen van 4 of jonger, dat is echt een gekkenhuis! Wel grappig hoe al die kindjes met elkaar spelen. Hopelijk vanavond een beetje op tijd naar bed.

Deel Deze Pagina