December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@collo ja idd,maar wat doen je eraan?
    Hoe gaat het met jou en je man en de kids?

@dretjuh hoe gaat het nu met dani?

@all fijne passen!!

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Even nog en dan snel naar bed. Mijn klok is nog van slag...

vandaag lekker Pasen gevierd met de familie. Veul te veul eten natuurlijk, zoals het hoort dus. Kindjes hadden het ook erg naar hun zin. Zit te dubben of ik dinsdag AMy mee moet laten gaan naar lammetjesboerderij met KDV. Is voor kindjes vanaf 2,5 dus Lizzy mag nog niet mee... Normaal zijn ze op dinsdag niet op het kdv maar hiervoor mag je ze brengen van 09.00 uur tot 12.00 uur. Denk dat Amy het wel leuk vindt, maar vind het zo sneu voor Lizzy... Wat moet ik tegen haar zeggen als we naar Dribbel gaan en Amy blijft daar achter en Lizzy moet weer mee? Weet zeker dat zij de lammetjes ook zo leuk zou vinden.

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi!! Alles oké hier? Gister naar Woezel en pip. Wat leuk!! Yoeri eigenlijk te Joni maar ben heel trots op Hoe hij en Lianne't deden!! Heerlijk genieten!! Ander Vraagje. Er waren er hier nog met spiraal toch? Zit sterk te overwegen om uit te laten halen. Heb ineens pukkels en nog steeds vaak bloed en bruin enzo... Erg irritant...

4. littlewonder23

En doe was me tekst weer kwijt.

Nu even snel dan me vraag:

Welke babyfoon is erg goed?
    Wij willen graag een nieuwe.
    Maar we weten niet goed welke functie,s er heel handig zijn om te hebben en wat overbodig is.
    We willen de babyfoon graag ook dit jaar meenemen op vakantie

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Vrolijk pasen iedereen...even in het kort...4 dagen stik ziek geweest.Niks bleef erin en nergens trek ik...gelukkig lijkt het vandaag wewoensdager iets beter te gaan...zonde van al die lekker paaseitjes...moet er nog steeds niet aan denken!

Babyfoon, wij hebben er 1 van philips..prima. Werkt goed, muziekje, lampje. Bij ons staat hij op de overloop zodat we ze allebei goed kunnen horen. De SCD525 hebben we.

Volgende week zondag naar Nijntje de film samen met Tijs. Heb er echt zin in! Woezel en Pip lijkt me ook super! Ging dat al goed met Yoeri?? Zou Job niet mee durven nemen hoor...die breekt de boel af :)

Balen van je wasmachine Riti...200 euro is dan beter te investeren in een nieuwe ja...

Jammer dat Lizzy nog niet mee mag..Kun je haar niets anders leuks beloven? Voor Amy is dat dan wel een leuk uitje ja.

Hoe'st met je buikje LW?!

Dre beterschap met Dani; is het al een beetje over aan het gaan?

6. littlewonder23

Dank je, zal eens op internet spieken.
    Goed hoor donderdag naar de vk.
    En met jou buikje?
    Ik ben erg benieuwt hoe ze de Nijntje film gaan vinden.

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ happy: ja ging goed met yoeri! Die wisselde tussen stoel en mijn schoot en zat soms andersom enzo.. maar goed.. er is natuurlijk ook veel te doen en lekker veel muziek enzo.. :)

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Aan mij heb je weinig qua spiraal, ik ga hem binnenkort juist laten zetten.

LW
    Wij hebben hier 3 stuks Alecto DBX-88 staan. Die vind ik perfect. Terugspreekfunctie, nachtlampje en liedjes op. Gebruik al die functies echt best vaak. Je moet er oplaadbare batterijen in doen, dus als hij wat minder lang meegaat, koop je gewoon nieuwe oplaadbare batterijen en dan doet hij het weer heel lang zonder oplaadstation. Nieuw rond de 60-70 euro, op MP voor 25-30 euro.

Happy
    Goed idee, paaseitjes! Heb ze er meteen even bij gepakt. Fijn dat je je wat beter voelt!

Lammetjes
    Kom er net achter dat Ferdy morgen de auto nodig heeft en heb vandaag mijn eigen auto aan iemand uitgeleend, dus gaat hem sowieso niet worden.

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, oh dat is jammer van de lammetjes, binnenkort zelf gaan met het hele stel?

Happy, oh bah ziek, fijn dat het nu beter gaat.

Joyce, leuk naar Woezel en Pip, knap van Yoeri zo'n zit.

Hier een uitgebreid rondje familie gedaan zaterdag en zondag. Vanmorgen heel leuk ei-zoek-feestje in een schattig parkje met allemaal leuke mensen. We dachten weinig mensen te kennen, maar dat viel erg mee. Leuke psz ouders, mensen van 'vroeger' uit de stad die nu dus ook hier wonen, erg grappig. Allemaal leuke speel-en bijpraatdates gemaakt haha.
    Nu alleen knetterende bijholte ontsteking, alsof ze uit mijn gezicht willen auwauwauw.

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    babyfoon: 1x alecto en 1x philips. over beiden tevreden

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zwaaaaaai!
    de drukte weer achter de rug. wel wat andere dingetjes aan mn hoofd, dus weinig energie op het moment.
    weet niet meer wie het vroeg vorige week, msar tussrn man en mij gaat het goed. wel wat stroef af en toe, maar dat is meer vanuit mijnn kant ivm vertrouwen/wantrouwen. (volkomen onterecht overigens). maar verder zijn we weer heerlijk verliefd.

ik lig al in mn mandje. man is voor het laatst vertrokken naar zn baas en vanaf nu kan het alleen nog meer beter gaan en hopelijk keert dan de rust ook weer terug.

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Luuz
    Vroeg ik van de week. Mooi dat het weer goed gaat. Snap ook wel dat het vertrouwen van jouw kant uit nog geen 100% is hoor. Komt wel weer.

Suus
    Waar ben je?

13. littlewonder23

#3173 littlewonder23, 1 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2013
    Arrrg wil ik een babyfoon bestellen.
    Bij de prenatal is de laaste dag mamamazzel dagen.
    Vernieuwt hij me pagina niet meer op vooraad nu Kan ik hem niet meer bestellen.
    En ook geen gratis levering meer.
    Omdat morgen de actie is afgelopen!?
    Andere babyfoon kan ik wel bestellen
    maar ik wil die gewoon.
    Heeft iemand dit ook van jullie mee gemaakt?

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik zou gewoon even een mailtje sturen.

15. littlewonder23

Ik heb gemaild.
    Nu even afwachten.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    idd, mail sturen is het handigst. kom alleen nooit bij de prenatal dus weet niet wat ze gaan doen.

collo
    inderdaad, komt wel weer. maar kan af en toe de kriebels krijgen als hij WEER met zn tel in de handen zit. (appen met zn neef dus niks bijzonders)

kids weer klaar met ontbijt. zo even douchen en aankleden en dan erop uit. de zon schijnt!

17. littlewonder23

En nu kan ik hem wel bestellen.
    Heel raar.

Snel stofzuigen en dan werken.

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lw
    IpV een mailtje kun je ook een berichtje achter laten op hun facebook. Werkt nog beter!

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    LW
    werkse meid! Fijn dat de bestelling gelukt is.

Collo
    Hoe is het met de kleine man? Een beetje een ritme te pakken inmiddels?

Vanmorgen boodschappen gehaald, gelijk wat gedronken met de kinderen. Inmiddels ligt tut weer op bedje, die was gesloopt. Lenn kijkt een filmpje op de tablet en ik kom even tot rust achter de laptop.

De bestelling bij de v&d was niet helemaal goed gegaan, had wel betaald, maar bestelling niet bij hun bekend. Geld teruggegstort gekregen met een kortingsbon erbij, dus straks even neuzen zodra de kinderbijslag binnen is. Vrijdag nog nieuwe schoenen halen voor Lenn en dan kunnen ze weer even vooruit.

Inmiddels is er ook meer bekend over man zn baan :D

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Luuz
    Helaas heeft hij na die ene doorslaapnacht het niet meer gedaan. Hij komt nu snachts rond 02.00-03.00 uur en dan weer tussen 06.00-08.00 uur. Heel normaal volgens mij. Voor de rest doet hij het prima. Heeft zo zijn nukjes maar is echt wel erg tevreden hoor. En het is zon lekker ding!

Deel Deze Pagina