Mogge dames. Hier alweer even plat voordat we vanmiddag ons richting verjaardagen begeven. Vanmorgen is er gelukkig weer aan Amys kamer gewerkt en nu echt volgende week behangen. Dan begint het op te schieten. Dre Laat je nog even weten hoe laat we welom zijn?
Bonjour! Heerlijk dagje hier. Vanmorgen lekker over de lapjesmarkt gestruind en verder lekker niets. Straks richting stad voor een lui middagbioscoopje en dan gezelig uiteten en de kroeg in, zin in!
@Collo; Lekker dat er wat vooruitgang te zien is, ben benieuwd! @RiTi; Wordt vast een gezellig dagje, klinkt leuk. @hier; Mijn haar is kort!! Ben er zoooo blij mee
Dees Erg leuk! Dre Oh wat zijn de kindjes lekker verwend zeg! En wij trouwens ook, heerlijke erwtensoep kan jullie pap maken zeg! Amy zat ook lekker te smullen. Ze waren wel erg moe hoor toen we doorgingen naar de volgende verjaardag, maar het ging best nog goed. Opa en oma kwamen ook nog op die verjaardag dus dat was ook nog even leuk voor ze. RiTi Lapjesmarkt? Projectje?
Dees Ja, nu lekker The Expendables aan het kijken. Lekker rustig dagje morgen ook dus even van genieten.
Goedemorgen! Dretjuh, volgens mij was het erg geslaagd gisteren, leuk! Dees, leuk je haar zo! Collo, geniet van de rust. Lapjesmarktprojectje is een tafekleedtent, de uitdaging is lowbudget want er zijn veel te veel gave mogelijkheden en coole stofjes. Erg leuke avond gehad gisteren. Was best op een schappelijk tijdstip thuis maar heb nog zo lang wakker gelegen (koud vooral, snurkende ega en een huisdier die het erg gezellig vond dat ik wakker was). Snel de winterdekbedden er op in ieder geval. Straks even lekker ergens buiten ravotten en vanmiddag een leuk feestje bij vrienden.
RiTi Leuk zon tafelkleedtent. Ben heel benieuwd naar het resultaat. Kan ik misschien ook nog eens maken met al die net-niet stofjes die ik nog heb liggen. Hier vandaag weer veel last van mijn bekken, dus rustig opgestart. Voetbal van Ferdy ging niet door dus straks gezellig even naar mijn beste vriendin en fam met de hele dierentuin. In ieder geval zorgen dat we op tijd thuis zijn want Lizzy was vanmorgen om 10.30 uur alweer helemaal geklutst. Die hebben we dus maar terug op bed gelegd en die ligt nog steeds te tukken.
feestje was zeker geslaagd...gaap, pas om 2.20 thuis.... @RiTi: oehh leuk een tafelkleedtent Kan Maura lekker onder zitten @Collo: haha ja snap dat de kids moe waren hihi wat een drukke dierentuin hihi Ai last van je bekken, da's niet zo mooi @Dees: waar is je foto op te spotten? heb t nog nie gezien... zal vast wel op fb zijn zal zo wel spieken
Ola! @Dre; Had hem hier weer even verwijderd ivm privacy Staat idd op FB! Leuk zo'n geslaagd feestje. @RiTi; Je tafelkleedtent heeft me aan het denken gezet, zo heb ik de kids vandaag bezig gehouden met mijn fleecedeken Daarvan hebben we oa op de bank ook een tent gemaakt, was erg leuk! @hier; J. had weer een dagje waarvan hij veel aan zijn werk heeft moeten besteden, niet erg leuk maar het is niet anders. Vanmiddag kwamen vrienden van ons even gezellig langs, was leuk! Beau begint wel iets meer te peuterpuberen, de opvoeding begint nu echt te komen
Dees Ha, eindelijk begint Beau te puberen. Het was ook te mooi om waar te zijn. Tis af en toe drama maar ook wel weer grappig om te zien hoe sterk die willetjes aan het worden zijn. Hier Heel gek, maar ben de laatste weken ineens een stuk ontspannender en zachter tegen de kindjes. Wellicht hormonen? Volgens mij reageren de dames er ook wel goed op. Hoop dat ik dit vol kan houden. Vind mezelf ook een stuk leuker als ik niet zo aan het grommen ben op de kindjes. Dre Ja en de dierentuin wordt alleen maar groter!!! Jullie nog geen plannen voor een nieuwe beeb?
@Collo; Jahaa eindelijk is het dan zo ver Was ook wel te verwachten maar het is nu wel elke dag een paar keer raak zeg maar. Luca maakt ook weer grote sprongen met zijn spraak trouwens, die begon onder het eten ineens "dankje mama" te zeggen Zo lief!
Dees Wow. Luca is wel een rappe met praten. Lizzy begint nu ook wel steeds meer woordjes te zeggen maar is vrij lui aangelegd geloof ik. Het komt er nog niet helemaal goed verstaanbaar uit, maar we begrijpen er steeds meer van. Dankje mama is wel heel schattig!
@Collo; Het is dus vaak met vlagen dat er woordjes en zinnen zo uitrollen! Dan moet ik echt even goed luisteren wie van de 2 het zegt Vind het zo fijn dat ze nu beide verstaanbaar zijn, grotendeels dan, maakt het wat makkelijker communiceren. Zo aten we deze week pasta en Beau begon ineens heel enthousiast te vertellen; "lekkere pasta mama, lekker gekookt!" En dat zeggen ze dan met een vreselijk blij gezicht Heerlijk!