riti haha vind 3 weken nig steeds lang. kan je bij iemand anders terecht met je was tot die tijd? dees geef haar wat tijs, misschien zakt haar woede? happy skeeeetig die mini voetjes!
RiTi Fijn dat je holtes terug zijn gekeerd in hun originele posities. Houden zo nu! Ben wel heel benieuwd welke wasmachine de eer heeft? Ik vind wassen helemaal niet erg eigenlijk. Als enige huishoudelijke taak zie ik daar niet tegenop. Happy Wow, die echo van de voetjes is echt heel mooi zeg! Dees Wat naar zeg. Al die moeite van Jeroen voor niets. Ik snap die familie van je echt af en toe niet... Zo onredelijk ben je toch niet? Luuz Zeeman hebben ze voor meisjes ook altijd heel schattig ondergoed.
zag het liggen inderdaad, maar denk niet dat ik Elise nu al zindelijk krijg oeh even club checken zo? ben een paar duimen nodig
Het wassen zelf is ook helemaal niet erg inderdaad. Maar doe het dagelijks en al dat hangen en vouwen iedere keer, vooral het iedere keer gehalte. En dan heb ik nog een man die best aardig meedoet op het wasvlak. Het is een Bosch geworden, zonder poespas ( wat voor mij nog mega geavanceerd is na 12 jaar whirlpool), budget was 500 euro ongeveer. Zo nog wat eisen op een rij gezet en daar kwam deze uit, toen ook het wasboek dichtgedaan. Meneer Bosch doet straks onze was en afwas Wat te doen met de was komende week *steekt kop in het zand nog even *
Ah, ik heb onze wasmachine uitgekozen op zijn kekke uiterlijk! Gelukkig doet hij naast mooi zijn ook nog de was..
@RiTi: Bosch is ook zeker goed hoor! Wij hebben een AEG wasmachine doet t ook prima. Als t maar goed en zuinig is met wassen @Collo: ik weet niet of ik je antwoord nou steeds mis maar bij deze nog een keer: Wanneer komt t uit als we naar je spruitje komen kijken en Amy's cadeautje nog komen geven ? Kunnen jullie volgend weekend? de 13e ofzo? @Hier: Luxemburg was best leuk, beetje geshopt en wat rondgewandeld, beetje rondgereden en met een omweg door de Ardennen terug naar huis. Nu alleen wel helemaal kapot van de afgelopen dagen
Wij hebben ook een bosch voor het zelfde budget gekocht een jaar of 4 geleden. Doet het prima. Veel wasplezier strks Succes vandaag met de echo LW; spam straks jullie mini ook maar lekker. Vandaag aan het werk...even erin komen geloof ik. Gelukkig lust in nu wel paaseitjes en heb ik een hele boel meegenomen!
Happy, wat goed dat je nog eitjes hebt! Je hebt wat in te halen. Dretjuh, Mooi daar! Wasmachine, waarom zijn er geen leuke kleurtjes? Hier een rommeldagje, wil zo op de fiets wat planten halen (voor zo ver ik er meer dan 3 meekrijg) voor in de tuin. De schaduwhoek gaat ieder jaar weer slecht, dus nu een andere schaduwplanten proberen. Maura was aan het spoken vannacht, wel lief verder. Ze kon niet slapen meer (na een droom oid) en deed vreselijk haar best. Toch met zijn allen flink wakker pffff. Vervolgens sliep ze dus wel uit, wij alleen niet (fijn die wekker). Dus ze is lekker laat vandaag. Net lekker gedoucht, althans Maura en ik heb geprobeerd zo groot mogelijke bellen te blazen (moet je niet onderschatten hoor ). Blijft fijn die grote open douche zonder deur of drempel.
Even snel echo spamen. Sophie was er voor de 1e keer bij ze vond het erg apart. Zaterdag de rest van de familie inlichten op me ouders verjaardag. Het kindjes klopt met de termijn. Bekijk bijlage 316568
LW Oh, ik word zo vrolijk van al die mooie echo's!! Van harte met je mooie echo meid. Veel plezier met het vertellen aan de familie!! Dre Nee, we waren heel dicht bij een afspraak en toen kwamen de waterpokken. De 13de kan denk ik wel. Zal ik hem vast in de agenda zetten? Hoe laat komen jullie? Hier Afgelopen week al een pakketje niet ontvangen hier (setje kleding van MP) en nu na een week nog drie pakjes niet binnen. Er zit dus iemand bij post.nl mijn post achterover te drukken.... Baal er heel erg van. Wie weet wat er allemaal nog meer is verdwenen. Waren bovendien superleuke setjes die ik had gekocht... Verder vanochtend schoonouders op bezoek gehad. Die gaan morgen een weekje op vakantie en wilden de kindjes nog even zien. Was best gezellig.
@collo dank je wel.ben erg benieuwt hoe de familie gaat reageren. Ik wacht ook nog op 2 pakjes. Zit ik beiden een week op te wachten. Ik hoop dat het aan Postnl ligt.
zucht turbo kapot van de auto. 1200 euro. ik geb geen 1200 euro blegh er kan nooit eens normaal gaan hier
ondertussen elise naar bed gebracht. lw mooie echo! zo lief! nou ja, al met al. 3 weken geleden liep mijn garantie af. de auto heef in totaal 155.000 km gelopen. netjes, auto is 5 jaar oud. de turbo is totaal aan gort. auto nu laten staan tot ie naar de garage kan. nu ben ik doorgereden naar de dealer waar we m gekocht hebben. asociaal hoe ik te woord ben gestaan. hij wil de auto nakijken om te zien of het isd de turbo is. prima, hoeft van mij niet maar hij wil dat. kost me 50 euro! pas NA die tijd kan hij zeggen of er iets van de prijs af kan. dikke doei, dat doen ze dus nu gratis. mijn eige vaste garage zei dat die turbo er absoluut niet zo uit mag zien met deze km-stand. dus volgens hem moeten zw de auto wettelijk gezien gratis repareren, alsof ie nog in de garantie valt. maar daar doen ze niet aan. ik laat m morgen uitlezen door ze en als ik niet fatsoenlijk geholpen wordt zijn ze mooi het bokje. bah wat een onvriendelijke man. zo minachtwnd en betweterig. mijn eigen garage had niet genoeg verstand van volkswagen auto's etc. idioot. wat mij betreft laat ik alles tot op de bodem uitzoeken en slinger ze dat om de oren. idioot. ben woest. maar goed, probleem is nog sfeeds dat ik de reparatie anders niet kan betalen bij onze eigen garage
Luuz He wat een pech. Juist nu het allemaal zo goed lijkt te gaan... Hoop dat je nog iets kunt regelen met de dealer... LW He, jij ook al geen post gekregen? Wordt er aardig sacherijnig van... Hoop nu toch dat er misschien ergens vertraging is...
huh hier ook al 2 dagen geen post! collo hoop het ook. maar de garage zei vanavond dat het ook in termijnen kan mocht het bij de dealer niet lukken. mailt mn man net dat ze toch zaterdag terug zijn. net een stel wijven daar. weten niet wat ze willen. ennnnn lenn heeft vandaag op de wc geplast op de opvang!! xoooo trots op m! vanavond zei hij dat hij moest plassen, maar ook moest poepen en of hij dat in de luier mocht dien. tuurlijk, geen probleem. dus vanaf morgen verder proberen.
Luuz, oh nee, wat een tegenvaller zeg. Ook gelijk zo'n achterlijk hoog bedrag. Jullie zijn wel toe aan wat stevige meevallers! Wat knap van Lenn! Nou, de wasmachineboot is gearriveerd en na even bellen maken ze hem vandaag klaar en wordt hij morgen gebracht . (klaarmaken ivm verlenging afvoer en snoer) Aangezien we door de pasen ook niet lekker uitkwamen met boodschappen doen worden die ook morgen bezorgd, wat een luxe. Inclusief het lekkerste brood uit de regio, vers gebakken (van de Veldkeuken voor de liefhebber) daar kijk ik nog het meest naar uit!