December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    collo das wel vaag Ja. Bel dan eerder!! Maar zullen ze vast wel reden voor hebben. Slaapt ze ms nog tot die tijd dat ze toen pas hebben getempt?

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    wat Wij nou weer hebben.... En als jullie'n idee hebben dan hoor ik't graag. Yoeri dus al paar dagen veel aan't huilen. Dachten tanden en verkoude en vrijdag dus piemel. Maar dat bleek dus in orde... Maar goed. Zaterdagavond viel me op dat hij anders at dan normaal. Nl meer knoeien en niet hele rechterarm enzo... Alsof hij die wilde ontlasten. Zondagochtend zelfde verhaal. Sterker nog als we ene arm omhoog deden geen probleem maar met rechts krijsen!! Uiteindelijk nog naar de hap en foto's van schouder en sleutelbeen enzo... Maar niks te zien!! Inmiddels nog steeds dat je ziet dat hij z'n ene arm ontlast... Zo vreemd

3. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Daar zou ik zeker even naar laten kijken Joyce!

Beetje vaag inderdaad Collo...dat half uurtje maakt dan ook niet meer uit...

Hier...Job pas om half 10 in slaap...terwijl hij telkens zoet ging liggen en het wel probeerde...hij kon zijn draai niet vinden. Arm knulletje moet het dus met een korte nacht doen (morgen KDV...) Moet hij daar maar proberen wat in te halen en morgen er vroeg in! Tijs sliep gelukkig 8 uur...die had ook een goed nachtje nodig na een druk weekendje!

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Wat vreemd dat hij er zo lang last van heeft. Gelukkig niks te zien op de foto's. Geeft wel hoop dat het vanzelf weer over gaat.

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Happy
    Gelukkig morgen naar het kdv na een kort nachtje...hahaha

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hij heeft er nu nog last van. Arm leek iets hoger te kunnen maar nog steeds niet wat't hoort te zijn... Merk't aan alles. En liggen wil hij ook niet voor een schone luier.

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Joyce: stijn heeft een aantal maanden terug een zondagsarmpje gehad. Elleboog uit de kom. Die deed 0,0% helemaal niks meer met zijn arm, totdat het weer goed zat, toen was ook ineens alles over! Kan het niet zoiets zijn?

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Sfijn van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!

joyce
    misschien verkeerd terechtgekomen paar dagen geleden?

collo
    vreemd om te bellen voor dat laatste half uurtje:(

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Joyce; Zondagsarmpje moest ik ook gelijk aan denken!
    Zou er vandaag wel mee bezig gaan als hij er nog zo'n pijn aan heeft.

@Happy; Oef dat was een pittige avond dan, vooral als je alleen thuis bent.

@Collo; Dat is idd laat om te bellen, zouden ze tasmanian Lizzy ontdekt hebben ;)
    Heb je niet gevraagd waarom ze zo laat pas bellen? Denk dat je ook op het punt stond om ze op te halen of niet?
    Of inderdaad pas laat wakker?

@hier; Gisteren een retedruk dagje gehad op kantoor en in de wijk, maar het is allemaal weer gelukt.
    Mijn auto is weer klaar, katchjing €290,- ga hem vanmiddag met schoonvader ophalen, dan kan oma even op de kinderen letten.

Gisteren trouwens van het KDV een observatieverslag gekregen over Beau, de observatieperiode is van feb.2013 en is gedaan nog op de voorgaande groep.
    Nu zat ik die gisteren door te lezen en las ik toch een paar dingen waar ik het niet mee eens ben of me niks bij voor kan stellen.
    Voorbeeld:

Lichamelijk verzorging: Hij drinkt uit een tuitbeker --> hij drinkt altijd uit een open beker

Taal-spraakontwikkeling: Beau brabbelt als hij anderen hoort praten. --> brabbelen? Hij praat potverdorie dan niet als vele anderen zinnen voluit maar hij praat heus wel!

Cognitieve ontwikkeling: Als hij een voorwerp buiten bereik ziet, trekt hij het naar zich toe om er toch bij te kunnen. --> klinkt mij als een baby die op zijn buik ligt en zich naar voren beweegt om bij een speeltje te kunnen die net iets verder ligt

En zo staan er nog meer dingen op het verslag waar ik mijn vraagtekens bij zet. Of lees ik het nu verkeerd?
    Over een dikke week willen ze met ons dit verslag bespreken middels een evaluatiegesprek.

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @joyce: Vaag van zijn arm. Vind de gezondheidszorg voor kinderen sowieso een beetje apart opgezet. Longen en oren ok? Dan niks aan de hand... Met zijn arm ook. Lekker makkelijk alleen een rontgenfoto. Geen breuk, dan alles ok. Alsof er dan verder niks aan de hand zou kunnen zijn... Moet je je voorstellen dat ze volwassen met klachten net zo zouden behandelen als kinderen. Dan voel je je toch totaal niet serieus genomen?! Is gewoon iets wat me al een tijd opvalt als je met een kind naar de huisarts gaan. Als het niet levensbedreigend of binnen 10 seconden te diagnosticeren is dan moet het maar vanzelf overgaan. Is natuurlijk ook vaak dat dingen vanzelf overgaan, maar vindt ze met kids wel erg kort door de bocht vaak. Anyway, hoop dat zn arm snel weer ok is.

@happy: Verder wel een goede nacht gehad? Of is hij blijven spoken?

@luuz: Wat een gezeik met de auto!! Grrrrr! Adem in, adem uit. Stuur idd je man (met killerhond :)) er maar op af....

@suus: Van harte met Stijn!!

@happy/lw: Alles goed met de zwangeren? Niet teveel kwaaltjes?

@rest: Lost....

Hier loopt het even minder. Bij zieke vriendin lijkt het verval begonnen te zijn.... Bah! Verder het gebruikelijke gezeik op het werk. Kan me even totaal niet motiveren....

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Suus; Gefeliciteerd met de verjaardag van Stijn!

@Panos; Sterkte!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    panos
    sterkte meid!

dees
    ik zou deze dingen gewoon voorleggen tijdens het gesprek. maar misschien is het anders opgeschreven dan bedoeld?
    doet me er gelijk aan denken dat ik nog een afspraak moet maken voor het gesprek over Lenn.

keuken gepoetst, gestofzuigd, de was opgehangen en nieuwe zit er alweer in. straks nog even dweilen en dan pak ik morgenvroeg de rest wel aan. dan zijn de kinderen op het kdv.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Luuz; Ik ga ze ook zeker voorleggen, heb ze gemarkeerd op de lijst.
    Maar als het dan anders is opgeschreven, vind ik het toch vreemd...vooral van het brabbelen en de tuitbeker. Dat kun je toch niet anders opschrijven?

14. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees: Beetje vaag idd. Zou het gewoon even bespreken met ze tijdens evaluatie.

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    @Suus; gefeliciteerd!

@Panos...getver dat is vervelend...erg als je iemand zo moet zien "aftakelen"....echt niet fijn dat je niet meer kan doen voor iemand dan er gewoon zijn..

@Dees zou het inderdaad met de evaluatie bepreken.

Nacht is hier goed gegaan. Toen hij uiteindelijk opgegeven had (half 10!) heeft hij netjes doorgeslapen.
    Qua zwangerschap gaat het prima. Helemaal geen kwaaltjes. Eigenlijk niet eens meer moe dan normaal (ben volgens mij chronisch moe dus merk het gewoon niet meer :)). Voor mijn gevoel is het weer een knulletje...die gaan me makkelijk af ;)
    Thuis druk planning aan het maken voor wat er allemaal moet gebeuren voordat de kleine komt...heb wel last van nesteldrang geloof ik....eigenlijk wil ik alles gedaan hebben haha!

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Suus: gefeliciteerd met de 2e verjaardag van jullie grote/kleine man :D Maak er een leuke dag van :D

@Dees: hmmmm klinkt niet als jouw Beau die ze daar omschrijven. Misschien geven ze op het kdv geen open bekers? ik weet t niet hoor.... maar idd n beetje raar hoe ze t omschrijven

@Joyce: hmm wat raar van dat armpje, moest ook meteen aan een zondagsarmpje denken omdat je zei dat foto's niks uit wezen.
    Hopelijk gaat t snel over.

@Panos: oei wat erg voor je vriendin :( Sterkte ermee, snap dat je concentratie en motivatie helemaal verdwenen is.

@Happy: fijn dat je helemaal geen kwaaltjes hebt, ben toch wel benieuwd naar je buikfoto.

@hier: bah heb de griep!! Vandaag is het te overleven maar gisteren was t t ergste.
    39,7 koorts, oorpijn, hoofdpijn.. heb de hele dag op de bank gelegen, gejankt van de hoofd/oorpijn.
    Vannacht alles eruit gezweet... met paracetamol is nu alles wel te onderdrukken.

Kids gaat allemaal goed, kan daar verder niks over zeggen :)

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dre; Beterschap meid, niet leuk om ziek te zijn.
    Op het Kdv geven ze juist ook open bekers, heb hem daar zelfs vaak mee zien drinken als ik hem ging ophalen.
    Het lijkt net of ze een totaal ander kind hebben geobserveerd.

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    haha ja zou best kunnen dat ze kinderen door de war hebben gehaald, een andere Beau misschien?

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Twee kindjes die Beau heten zou kunnen maar ik weet dat onze Beau de enige Beau is daar :)
    Ik ga straks eens kijken naar het verslag van vorig jaar, die heb ik bewaard...wellicht is het een kopie (deels).
    Zou dan ook erg raar zijn.

@hier; Mijn auto staat weer gerepareerd voor de deur, fijn dat ik weer wat makkelijker uit de voeten kan.
    Binnenkort even een afspraak maken voor een kleine beurt van de auto, is ook nodig.
    Vanavond weer werken dus we zullen zo eens beginnen met het voorbereiden van het avondeten.

Ohw en Luca heeft net weer eens vol trots een plas op de wc gedaan :D

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ik dacht ook aan zo'n arm. Daarom naar arts. Maar das vanaf elleboog en die doet't nog. Plus arm uit de kom zie je ook op'n foto dus dat was't niet. Wat wel kan is dat't vanzelf weer goed is gefloept en de spieren er nog omheen wat geïrriteerd zijn...

Deel Deze Pagina