collo!! Ik ga overstappen Naar ben!! Gratis toestel!! En leuke abo prijs!! Verder ook goed provider dus
echt wel!! En trots!! Papa was mee met't in slaap brengen en ze vond't echt niet eng. Ze bleef rustig. En daarna zou ze vertellen waar't kapje naar stilte en dat kon ze ook vertellen: banaan. Haha. Wel duidelijk'n achtbaan van emoties. Van blij naar boos in 2 sec maar goed dat mag ook
@Joyce; Wat fijn dat het zo goed is gegaan met Lianne, stoere meid! @Collo; Ik heb korte tijd terug een nieuw abonnement gekocht via Typhone. Ook toestel gratiz gekregen. @Hier; Niet veel soeps te melden eigenlijk, alles zijn gangetje.. Jeroen zijn oma is helaas wel al overleden, woensdag is de uitvaart. Ik kan er niet bij zijn helaas, planning technisch probleem aangezien ik die dag 2 afspraken heb staan oa de proctoloog en schoonouders zouden oppassen maar tja zij moeten en willen ook naar de uitvaart. Heb voor Beau de donderdag naar woensdag kunnen ruilen, maar voor Luca was er alleen 's Middags plek vrij....Luca gaat en moet dus gezellig die ochtend mee naar het ZH. Het is niet anders.
Dees Goed dat je de afspraak doorzet. Gecondoleerd met Jeroens oma. Joyce Wat fijn dat alles goed is gegaan, hele opluchting. Nu maar hopen dat ze er snel aan kan wennen om alles weer te horen. Iemand ervaringen met Tele 2 als provider? Zie via de Bart Smit (of all places) een mooie aanbieding voor een Iphone 4.
Dees, gecondoleerd met de oma van Jeroen. Collo, Er zijn maar een paar netwerken dus wb bereik zal het allemaal niet zo gek veel verschillen, service is altijd wel een ding. Al hoor ik vaak positieve geluiden om mij heen over tele2 Het moestuintje gaat door! Blij mee Volgens het contract 50 m2 (voor een prikkie, jihaa). Mijn eerste probleem is dat ik niet precies weet welk stuk dus hoop snel iemand daar fysiek te treffen voordat ik in andermans tuin sta. Mijn tweede probleem is dat ik mijzelf eigenlijk niet zie fietsen met een schop en een schoffel (hihihi). En mijn derde probleem is dat ik niet weet wat ik met mijn tuinafval moet. De tijd ga nu in, benieuwd wanneer ik dit heb opgelost Echt bizar, doe zeer zelden mee met winacties alleen heel soms via een of ander verantwoord initiatief. Samen met de mail over de tuin ontving ik mail dat ik heb gewonnen, zakjes zaad voor kinder of minituin namelijk mini groenten (klein-duimpje-sla, lampionbesjes, micro-erwten, rijstboontjes en mini-oostindische kers) , hoe schattig is dat! Collo, oh ja die aardappelen. Ik heb een aantal pootaardappeltelers gevonden, mij wat te groots maar als ik de paarse pootaardappel tegenkom regel ik er wat voor je. En anders een gewone paarse aardappel uit de winkel in de grond, best kans dat die het gaat doen.
collo kijk eens op ben.nl en dan op telefoons. Ook iphone en net iets interessanter dan de bart smit aanbieding.
Goedemorgen! Luca heeft gelukkig weer eens de nacht doorgeslapen, die sliep de nachten hiervoor zo beroerd. Ik heb zo'n idee dat hij even niet zo lekker in zijn vel zit. Beau begint trouwens nu ineens steeds beter te praten, het stotteren is al een heel stuk minder geworden.
zo, even snel buurten. man heeft lenn even meegenomen. van de week eerst Lenn ziek en ineens begon man ook gisteravond. badkamer dus maar even ontsmet met dettol en de woonkamer is straks ook aan de buurt. het is heerlijk weer dus alles is even aan het luchten. man haf vanmorgen nergens meer last van. alleen beginnen mijn darmen nu wat raar te doen, maar voel me verder topfit gelukkig. elise gaat zo naar bed zodat ik even verder kan. vandaag mn laatste vrije dag. collega heeft nog sreeds last van haar hernia dus even haar diensten opvullen, man is nog een weekje vrij. ben a.s. maandag pas weer vrij.
@Luuz; Jij maakt ook veel dagen achter elkaar trouwens, ik ben nu vrijdag pas weer vrij en ben vorige week zondag begonnen met werken. Vandaag dag 9 op rij. Hopelijk ontspring jij de dans wat betreft ziek zijn.
hoop het ook inderdaad. vooralsnog voel ik me fit, alleen af en toe is het rennen naar de wc. zolang ik maar niet misselijk ben vind ik het prima haha. kan deze week extra uren maken, dus dat pak ik met beide handen aan. zeker omdat het nooit een probleem ia dat ik soms niet kan werken omdat ik met de kinderen zit. al 1 van de 2 ziek is regelen ze zelf iemand anders dus mag absoluut niet klagen. dus van mijn kant mogen ze natuurlijk wel wat flexibiliteit verwachten zodra dat mogelijk is.
Natuurlijk, als je flexibel kan zijn is dat alleen maar mooi. En het brengt ook nog eens wat op. Hier alweer ruim 20u in de plus! Dat gaat lekker!
gelukkig hier geen plus of minuren. bij een vast contract zitten voor mij meer nadelen dan voordelen. ik hoef gelukkig niet bang te zijn om mn baan kwijt te raken, sowieso de komende maanden niet met het mooie weer. in het najaar zien we wel verder
Nou ik ben blij dat ik eindelijk van die min-uren af ben. Blijf het nog steeds een zotte actie vinden, dat terwijl ik een vast contract heb.
whaha heb ik weer ik belde kpn omdat we ons afvroegen wanneer ons abo afliep ivm evt overstappen naar Ziggo. heb hun dat niet verteld, alleen dat we ons dat afvroegen omdat we een gratis opnamepakket hebben gekregen (lang verhaal). maar we wisten niet of er dan een nieuw jaar contract in zou gaan. nu zei ze dat ze alsnog 10 euro korting mag geven voor 2 maanden. whaha niet eens over overstappen gehad met haar en toch korting. moet vaker bellen geloof ik