@RiTi; Dat weet ik dus helaas nog niet, 1 van de operaties zou door de verzekeraar niet vergoed worden dus dat is nog maar de vraag of dat gedaan kan worden. Volgende week donderdag heb ik een vervolgafspraak.
Hoi!! Is zeker wennen voor Lianne nu maar wat relaxt is't nu zeg!! Natuurlijk nog soms boos of eigenwijs en ff leren dat ze ook kan praten ipv hillen maar echt veel sneller te kalmeren enzo!! Alleen Gister bij't naar huis gaan'n verhaal over dat er water in d'r oor zat want't buisje er uit had geprutst.... Dus. Nou Heb ik begrepen dat je dat niet uit kan prutsen dus dat scheelt. Vanmorgen naar ha... Ene oor snel gevonden. Andere oor veel troep maar ze kon't niet vinden. Of't is verstopt achter de troep waardoor ze hem niet kan zien of hij is weg. Volgende week dus weer langs komen. Oor kan namelijk nog'n week lopen dus dat zou dan weg moeten zijn. Meisje plast helaas ook weer in bed... Maar goed echt verschil dus. Ook juf merkte het in andere dingen. Bijv ruzies die nu sneller opgelost zijn en niet opnieuw oplaaien. Ws miste ze't Sorry verhaal of uitleg van tegenpartij... Best sneu dus. Vandaag kwam't meisje spelen wat regelmatig door Lianne is gebeten. Hadden de meisjes samen bedacht. Ging ook super goed!! Erg leuk en had jaar geleden nooit kunnen bedenken dat juist zij bij Lianne wilde spelen. In ieder geval trotse mama hier die blij is dat d'r dochter weer hoort en hoopt dat't buisje er toch nog in zit... Oh en hoopt dat Yoeri morgen opgeknapt is. Kleine pechvogel...
Gecondoleerd Suus met de oma van Marc. Kan me voorstellen dat ZP er af en toe bij in schiet...Maakt toch ook niet uit. Gewoon lekker af en toe even "je neus" laten zien is toch prima! @Mini meeting; ik vind alles prima, als ik maar weet waar ik moet zijn. Kan wel alleen 's morgens, heb 's middags een verjaardag (was ik even vergeten...)Wat zullen we doen. 13 kids in een huiskamer wordt misschien wel erg knus @ Collo buikje is goed te zien hoor! Zal m wel lekker showen zaterdag Verder nog steeds alles prima; heb echt helemaal geen kwaaltjes. Ben je in de running als Modje? Gisteren een kast voor de kleine gekocht! Ben er zo blij mee Dit is m Ziezo (re)Style - Mooie landelijke meidenkast, kledingkast, servieskast VERKOCHT Even de stickers eraf (want dat vind ik niks) en een roede erin dan hebben we weer een prachtige kast bij! Fijn Joyce dat jullie meteen effect merken! Fijn voor het meissie ook! @Riti; hier ook een klimroos (new dawn) en clematissen. Ik hou er wel van, elke keer weer veel bloemen!
@suus gecondoleerd meis. @date ik zou meer als willen. maar moet helaas de helle dag werken! dus ik kan er niet bij zijn. @collo gaat goed hoor!ik heb een mini buikje gekregen. Hoe gaat het nu met jou? @hier verwaarloos jullie echt.kom handjes te kort hier.sorry doe echt me best.
Suus/Dees/Dre Wat vinden jullie ervan om bij een indoor speeltuin af te spreken? Avonturenland is open vanaf 10.00 uur. Kids castle kan ook. Is kleiner, wel overzichtelijker.
Die indoorspeeltuinen zijn best prijzig zie ik...zeker voor een uurtje of 2..Is er geen speeltuin/ kinderboerderij die we kunnen bombarderen? Dit is leuk, maar pas open vanaf 12 uur..StroopenZo - home Ander ideetje??
Had ik ook al aan gedacht. Probleem is dat het met 13 graden niet echt overhoud om buiten te gaan zitten de hele tijd.
Happy, He die roos krijg ik nu dus ook, die gaat samen met een paarse clematis in de zon. Twijfel nog tegen het huis of tegen het schuurtje. De anderen gaan tegen de schutting in de schaduw, roze en wit. Hoop heel erg dat ze lekker vol worden. Heb een leuk klein stereotorentje op Maura's kamer gezet, die zit nu heerlijk muziekjes te luisteren en te spelen . Zo kan ik net even wat meer en langer boven wat doen of bijvoorbeeld even achter de pc. Enorm veel via mp aan het verkopen, soms beste en gedoe met terugmailen en afspraken maken maar heerlijk als het weg is.
@Happy; Ik ben erg benieuwd naar je en je mannen, tot zaterdag! Mooie kast! Zou het echt een meidenkast worden @Collo; Avonturenland ken ik gelukkig nog, vind ik ook prima. Maar lekker knus thuis met evt. de mogelijkheid naar buiten is ook voldoende. @RitI; Jammer dat ik vanmorgen de date naar de kinderboerderij moest afzeggen, had graag willen gaan als ik thuis was geweest met de heren. @hier; Officieel uit de min-uren, wat voelt dat weer fijn. Verder lekkere dag gehad op kantoor, nu weekend!
zo, weer thuis en met de kindjes gestoeid. nog drie dagen te gaan. morgenvroeg eindelijk de auto ophalen.
Luuz, nog drie dagen, we tellen af. Fijn morgen je auto weer te hebben zeg. Dees, Lekker uit de minuren te zijn! Ken je dagen ook niet zo, dus dacht gooi de kinderboerderij in de groep. Leuk daar weer, was er erg lang niet geweest. Geitjes, lammetjes een kalfje, zo schattig allemaal dat kleine spul. Kennis met baby op bezoek gehad die lekker veel mp spul overnam en uiteindelijk ook nog Maura's vriendinnetje te spelen incl mee-eten. poeh poeh, nou nou, handen vol aan dat grut. Maura op bed, Dennis zo naar de ouderavond/ehbocursus en ik op de bank.
Vandaag kwam ik erachter dat mijn zorgvuldig gekweekte courgette en aubergine plantjes zorgvuldig gesloopt zijn door mijn jongste dochter... En daarstraks zat ze fijn mijn veel te dure lipstick op te snoepen...(ik zal mezelf nog eens verwennen). Ben vandaag effe klaar met dr...
@Collo; Ze zit nu achter het behang? Balen zulke acties, Luca is ook zo'n monster @RiTi; Mijn dagen zullen voorlopig maandag en donderdag zijn dat ik niet kan. De overige dagen ben ik vrij of moet ik 's Avonds werken. Ben er ook al veel te lang niet geweest, maar komt ook wel omdat de kinderboerderij hierachter net even wat dichterbij is. @hier; Net het gesprek gehad op het KDV over Beau, ze hadden dus zijn naam bij het verkeerde observatieverslag gekoppeld. Een fout die nog niet eerder was voorkomen, ze gaf wel aan hier flink van te balen en deze fout niet weer zal voorkomen. Beau is verder goed gekeurd, ze zouden wel een hele klas met allemaal beau's willen hebben
Luuz, ja hoor ze hebben een heerlijke middag gehad! Dees, ik ga dat niet onthouden, maar dat hoeft ook niet. Als je het leuk vindt kan ik je af en toe op de hoogte houden als we iets in de buurt gaan doen, kan je altijd nog zien of je aanhaakt. Zo gek he, mp, zo gebeurt er niets en zo wordt alles achter elkaar opgehaald. Fijn hoor.
@RiTi; Dat herken in, hier ook tijdje gehad dat je met alles leek te blijven zitten en soms was je dingen ook zo kwijt.
Laatste nieuws vanaf hier! Yoeri goedgekeurd door de uroloog!!! Hij mag dus alles weer! En had nog wat vraagjes gesteld over vorm enzo.. maar de uroloog zei dat hij gewoon een mooi, goed ontwikkeld plassertje had en nooit moest geloven als iemand iets anders zei want zij had er verstand van Dat horen we graag natuurlijk! haha Erg leuke arts ook overigens, hopelijk hoeven jullie nooit daarheen maar echt aanrader!
@ riti: klopt helemaal met mp.. ene moment niemand en dan ineens 3 gegadigden enzo... heb nog steeds de kinderwagen erop staan..