@chicken; Dankje! @hier; Damn, kom je boven staat de kamerdeur wagenwijd open van Luca...Luca ligt niet in zijn bed. En dan tref je hem aan in ons bed...
Ladies!! Ik kan zaterdag komen! Gezellig! Maar ik wil geen spelbreker zijn.... Ik wil het niet heb en dat jullie op de vlucht moeten en op kosten worden gejaagd door onder andere ik en mijn veestapel haha! Dus ik kan ook altijd nog een andere date plannen met collo... (Al zou ik happy wel een x in het echt willen zien ) Ik hoor het wel, vind een speelhol ook prima! Trusten!! @dees: schattig die foto!!
@suus; kleine man in dat grote bed, inmiddels is hij verhuisd naar zijn eigen bed Ook ik ben erg benieuwd naar happy, wordt tijd elkaar te ontmoeten! Zou wel gezellig zijn suus als je aan kan/mag sluiten van collo
Nee riti ik niet maar het klinkt wel heel interessant! Waarover ging het precies? Vorige week donderdag was er ook een goede docu om ned 2 over opvoeden, die heb ik wel gezien.. @dees: natuurlijk mag het van collo, maar misschien is het praktisch gezien beter dat ik een andere keer kom. Of ik neem bijv alleen maud mee..
Nee niet gezien. Uhm suus en dees... Beetje laat maar Alsnog gecondoleerd. M'n eigen oma was 96 toen ze overleed 12jaar geleden en mis haar ook nog vaak. Ook al was ze oud, oma's mogenniet weg gaan...
Ik ben nog steeds naarstig op zoek naar een alternatieve lokatie. Ik vind het namelijk wel echt heel gezellig als jullie allemaal komen en vind het ook leuk als iedereen al zijn kindjes mee kan nemen. Suus, weet jij misschien nog lokaties hier in de buurt waar we terecht kunnen? Wellicht ergens bij de Loonse/Drunense duinen? Iets met een speeltuin ofzo?
@RiTi; Dat had Luca vast graag gewild maar hij moest toch echt verhuizen naar zijn eigen bed. Daar heeft hij de rest van de nacht heerlijk verder liggen slapen. @Suus; Ik snap dat het dan een te dolle dierentuin gaat worden, maar wel gezellig. @Joyce; Het is inderdaad nooit leuk als je oma overlijd, ik heb er nog maar 1 maar die doet de laatste tijd een beetje moeilijk en begint ook echt oud te worden *moeilijk*. @Collo; Nu niet met de efteling aan komen zetten hè Avonturenland echt geen optie?
Ik ga naar jullie zwaaien allemaal morgen . Wij hebben wat feestjes en kinderverjaardagen in de outback van Braboland dus kom geloof ik overal bijna langs. Hier een soort uitslag op mijn romp, ik heb het de afgelopen weken toegeschreven aan eczeem en allergie (ander wasmiddel een x, hooikoorts ook). Maar dat heb ik eigenlijk nog nooit niet op mijn ledematen gehad en die zijn 'schoon'. Aangezien het ook een soort giraffenpatroon vertoond moet ik nu toch echt toegeven dat het niet een onschuldig droog stukje is. En ja hoor, wat blijkt, komt door de medicijnen ook. De rekening van die troep wordt wel steeds hoger zeg, beuh.
@RiTi; Meefluiten met de koolmees, misschien schrikt hij en gaat hij ergens anders zingen? Nee, andere tips heb ik niet.
Giraffen en Titmousen... jij bent al lekker tussen de dieren vandaag zeg! Is dit voor morgen wellicht een optie? Klein Oisterwijk - 't Klauterwoud eten en spelen - Welkom Is een klein stukje verder voor jou Dees, maar ziet er wel leuk uit en open vanaf 10.00 uur.
Ziet er goed uit Collo! Kunnen we gewoon lekker een kop koffie doen en de kindjes spelen. Wil ook iedereen graag ontmoeten!
Dat van Suus is ook prima. Moet je daarvoor niet extra betalen om binnen te komen? Heb je de openingstijden gevonden??