Even snel vanaf mijn werk: Het Genieten is een brasserie die vanaf 10 uur open is. Het morgen aardig vol daar (ik heb even gebeld) dus ze kunnen geen tafels reserveren. Buiten is vrijwel zeker wel plek op het terrras en dan kan er uiteraard gebruik gemaakt worden van de speeltuin naast het terras. Voor binnen spelen in zo'n kooigeval met allemaal kleuren is 3,50 per kind. Ze kunnen alleen geen garantie geven dat als het regent dat we ook binnen kunnen zitten. Maar waarschijnlijk is het in de ochtend nog niet druk...Dus er zit een klein risico aan, maar ik denk op zich dat het wel los zal lopen. @collo: kun jij evt. in Oisterwijk even informeren? Ik lees het vanavond wel weer even
Misschien is het rond half 11 inderdaad nog niet druk, maar zekerheid van een tafeltje is misschien wel fijn.... Collo wil ook wel even bellen voor Oisterwijk hoor (als je het heel druk hebt)...hoeveel personen dan?
Ik kan een tafeltje reserveren in dat restaurant van mij. Ze willen het wel graag voor vijf uur weten. Zal ik daar een tafeltje reserveren? Ik ga er maar vanuit dat Dre het ook geen probleem vindt. Als ik niks van jullie hoor, dan ga reserveer ik gewoon een tafeltje. De versnaperingen zijn uiteraard op mijn kosten!
@Collo; Prima toch om alvast een tafeltje te reserveren, je weet maar nooit. Versnaperingen op jou kosten? Why that? Neem de portemonnee wel mee hoor
Dit is de plek! Klein Oisterwijk - 't Klauterwoud eten en spelen - Welkom Joyce, Panos, wellicht ook nog zin en tijd?
Wij moeten tegen 1430 in Son en Breugel zijn. Verder was ik nog even niet Eind vd met Maura even naar de Mac gefietst, wat een pret zeg. Het was rustig dus iedereen had tijd. In de keuken kijken, zelf ijsje maken en heel veel cadeautjes (ballon, masker, happy meal natuurlijk etc). Wat een blij guppie, niets gegeten maar plezier voor 10 (en mij smaakte het prima, koude frietjes )
Gezellig Riti! Prima voor morgen Collo...ennuh ik neem mijn centjes ook gewoon mee hoor Ik bel zo Dretjuh nog even kreeg nog een sms over hoe en wat precies. Ik probeer er rond half 11 te zijn...eerder lukt waarschijnlijk toch niet. Ik ben rond de middag wel weer richting huis. Job moet nog een dut doen en heb 's middags nog een kinderverjaardag. Lekker druk dagje dus morgen....Wel echt super om nu meer van jullie in het echt te ontmoeten!
Happy Wie heb je al eens in het echt gezien? Leuk dat jullie allemaal kunnen! Hoop dat het ook een beetje leuk is voor de kids daar. Ze stonden wel even te kijken van de verhouding volwassene/kind... Hier Hopen dat mijn kleine stekplantjes niet kapot vriezen vannacht... Verder vanochtend kraamvisite gehad en daarna zelf op kraamvisite geweest bij een collega. Was erg gezellig en heb er vier uur gezeten...hahaha en maar klagen over de kraamvisite die altijd zo lang blijft hangen. Hier vanavond ook McD gegeten. Was weer eens lekker!
Collo, Leuk dat het zo gezellig was Vind dat juist bij kraamvisite erg moeilijk inschatten altijd. Vond ik in mijn eigen kraamtijd trouwens ook, ongezellig als ze weggaan maar dn pas voelen hoe vreselijk moe je bent.
Ik heb er zin in dames! Wordt wel vroeg uit de veren, haha 10u ga ik denk ik ook niet redden. Ik heb de heren vanavond al deels voorbereid en Beau werd helemaal enthousiast. @RiTi; zou leuk zijn als jullie nog aan kunnen sluiten. @Collo; whahaha sowieso al 3 mama's met 3 kinderen...and The rest! Als het maar gezellig was, dat is belangrijk.
Als wij aanhaken is dat zeker niet voor 12 u, dan komn er bij de roedels vast slaapjes in het geding?