@collo alleen Dretjuh in het echt gezien. Verder jullie alleen op foto's. Gek he...toch "ken" je elkaar zo goed...zonder ooit echt persoonlijk contact gehad te hebben. Veel kindjes morgen; hopelijk kunnen ze elkaar een beetje bezig houden zodat wij lekker kunnen zitten (in your dreams mama )
@happy; volgens mij ben jij ook de enige die ik nog niet in het echt gezien heb. Ik hoop ook dat de kindjes elkaar een beetje lief vinden, haha ik moet ineens weer denken aan de dates met collo waarbij Amy, Terror Amy genoemd werd. Beau en Amy lagen vaak overhoop met elkaar. De kinderen zullen morgen vast eerst de kat uit de boom kijken.
ow meiden leuk leuk!!! Ik heb volgens mij ook iedereen wel in het echt gezien behalve happy. Ik vraag me alleen af of ik Riti al eens gezien heb? Mijn gevoel zegt van wel, maar dat kan misschien toch ook van foto's zijn? Maud kan met iedereen wel overweg hoor, die is doorgaans wel lief! TerrorAmy inderdaad, haha, de lieverd! @collo: neem jij toch alle drie je draakjes mee? Ik wel denk ik... is wel erg druk in mijn eentje, maarja... @welke mama komt er nog meer met 3 kids dan? Dre? Ik ben er ook wel om half 11 dan ok? Ben er in een kwartiertje Tot morgen ladies, keileuk! riti zou leuk zijn als je er ook bent!
Suus, tssss ik met mijn verpletterdende indruk! De picnick in het Griftpark in Utrecht, Kidzcity (incl Marc), De lunch in Leusden. Ik was er bij, en jij ook hahaha Ik heb Happy en Joyce nog nooit gezien. Ik laat morgen hier gewoon ontvouwen en kijk het nog even aan, anders weet ik er genoeg ook via gsm of whatsapp te bereiken. Eerst maar eens een rondje rijden om 7 uur .
@suus; ik begreep van Dre dat zij alexander ook mee zou nemen. Heb alleen al even haar niet meer voorbij zien komen, happy zal het vast weten. Volgens mij heb jij RiTi gezien in Utrecht bij kidszity, toen waren Luca en Stijn en Lizzy nog ukkies. Tot morgen! Nemen jullie brood en drinken mee voor de kids eigenlijk?
Oha ja die picknick was ook leuk! De groep was toen ook best groot, leuk ook die foto's met de kinderen op een plaid in een kringetje.
hahahahahaha riti, bij mij sterven met iedere zwangerschap echt teveel hersencellen af, vandaar dat we hier ook echt stoppen nu! Ow wat slecht van mij! Maar gelukkig zat mijn gevoel wel goed! Ik weet het inderdaad nu ook wel weer zeker ja, ik kan me je ook echt levendig voor de geest halen en dat zou toch gek zijn van een foto he?! ***schaamt-zich-toch-wel-enigszins-maar-gaat-er-verder-geen-drama-van-maken***hihi
@dees: ik reken gewoon op een lang verblijf, dus voldoende luiers, fruithap, volle tieten, boterhammen, drinken, lekkers en wellicht ook een tent
Whahaha ik moest nog even aan zo'n deryan tentje denken...dat bedoelde je niet dus. Leuk om die foto weer terug te zien, was ook een leuke date toen!
hahaha, ow zo'n tentje had inderdaad ook gekund ja! Nee, ik wilde toch wel serieus gaan kamperen dan, ik ga niet een kind in dat tentje in een speelhol leggen idd!
Dre haar computer heeft een virus vandaar dat ze niet veel online was. Hoop ook dat de kindjes elkaar liggen, ze vinden vast wel een maatje Tot morgen!