*is jaloers* helaas. morgen gaat me niet lukken. wel jammer vanmiddag zomaar uurtje eerder vrij gekregen dus schoonmoeder gebeld of ze kon oppassen, vervolgens man gebeld dat hij zich om moest kleden. heerlijk opgejut tot we op de plek van bestemming waren. heerlijk avondje naar de film geweest. Daglicht; erg mooie film. waren lekker om 22.00 uur weer thuis. maar erg fijne avond gehad. zo lekker naar bed en morgen weer vroeg dacht.
Jammer Heb al andere plannen!! Zou leuk zijn jullie te zien!! Heb little zonder? Riti en happy nog niet in't echt gezien. Rest wel volgens mij. Een deel met de dikke buiken meeting in utrecht. Een deel bij suus in de tuin. Een deel op kraamvisite van Yoeri. Panos kom ik soms zomaar tegen en met chicken nog in blijdorp geweest. Maar volgens mij was't laatste met'n groep op Yoeri's kraam visite... Lang geleden dus...
RiTi Was ik ook niet die klaagde hoor, maar zij vond dat de kraamvisite vaak te lang bleef hangen. Maar ik val blijkbaar in een buitencategorie ofzo...haha. Bij mij kan ze gewoon zichzelf zijn en geloof niet dat ze dat bij veel van haar "vriendinnen" kan. Ben vooral blij dat ik alleen maar mensen om me heen heb verzameld waarbij ik mezelf kan zijn. Lijkt me doodvermoeiend om de hele dag zo niet-jezelf te zijn. Dees Wat leuk dat Beau er zo'n zin in heeft. Kijk maar hoe laat je aanschuift hoor! Wel opletten dat je Happy niet mist! RiTi2 Meiden hun slaapjes zijn hier erg rekbaar en als het erg gezellig is, zelfs optioneel. Maar wij hebben dan ook de rest van de dag weinig op het programma. Zou gewoon even bellen/sms-en/appen als je er nog tijd/zin in hebt. Geven wij wel aan of we er nog zijn/blijven. Happy Gaat vast leuk worden met al die kindjes... Dees2 Hahaha....oh ja, Terror Amy. Helemaal vergeten! Amy voelde zich heel wat totdat ze Sophie van LW ontmoette. Toen moest ze haar meerdere bekennen...hahaha. Denk dat de kindjes nu veel leuker samen kunnen spelen hoor. Is trouwens lang geleden dat wij een date gehad hebben.... Suus Doen wat je leuk lijkt met de kids hoor. Wil ze natuurlijk graag allemaal zien, maar kan me voorstellen dat het wel heftig is. Ach, Ferdy is ook wel inzetbaar hoor, die kan gewoon even als joker worden ingezet (laat het hem niet horen...haha) om allerlei kindjes uit de gordijnen te trekken. Die picknick was k niet bij. Moest echt even over de drempel toen. Heb altijd het idee met nieuwe mensen dat mensen me stom vinden, stom he? Blij dat ik bij de volgende meeting wel gegaan ben. Luuz Ja, erg jammer dat je niet kan... Ik neem niet al te veel eten/drinken mee want we zitten in een kinderrestaurant, dus ga er vanuit dat er voldoende te krijgen is voor de kleintjes.
Ik probeer er echt op tijd te zijn maar ligt er maar net aan hoe de heren hun dag starten. De tas staat iig al deels klaar, alleen morgenochtend nog wat extra broodjes smeren en reserve kleding inpakken. ohw en de luiers voor Luca. Haha dat is waar ook, sophie is een pittig ding. Beau liet gewoon over zich heen lopen, dat is nu gelukkig wel anders. Tot morgen ladies!
Dames! Dat is lang gelden! Ben n tijdje of zp geweest, maar na lang zoeken (en dan bedoel ik echt lang) heb ik.jullie weer gevonden! Goed als ik weer aan schuif? Zal proberen het weer bij te houden... Hier iig veel gebeurd in de tussentijd. Ff in t kort: Ondertussen ons gezinnetje compleet met n 2e dame van vandaag precies n half jaar. Het begin ging goed. Maar na n 2mnd ging t achteruit. Veel krampjes, en reflux. Zat zowat 24/7 met dr aan mn borst, en toen besloten om over te stappen op kv. Geen verbetering. Erg eenkennig, maar nu sinds n week of 2 gaat t beter en is ons zonnetje weer terug. Ze doet t super, en ben super gelukkig! de oudste doet t ook super, alleen nu sinds n aantal weken n kleine terug val met zindelijk zijn. Maar komt vast ook weer goed. Hoe is het verder met iedereen? Ga niet allee terug lezen als jullie t niet erg vinden.. Wordt nogal n taak
Morning! Ik mag uitslapen, maar dan lukt t niet.... Stom zeg! @dees en suus: gecondoleerd allebei... Verdrietig hoor... @date: heel veel plezier!! Wordt vast erg gezellig! Maken jullie wel foto's?
Ik probeer dadelijk ook nog even aan te sluiten! Had eigenlijk schoenenjacht op de planning staan voor de kids (hard nodig..). S middags ook nog feestje dus blijven niet te lang. Moet nog wel even kijken of ik opknap. Voel me sinds gisteravond beroerd en heb bagger geslapen... Oja die vogel van riti bezorgt ons ook al een week overlast. Uk2 was vanmorgen al 6.15 wakker. Geen tijd!!!
Hier was het 6.45.... Iets schappelijker, maar in het weekend hoop hè toch stiekem op langslapers (wat vaak ook gebeurd). Die blije vogels zijn mij ook iets te hysterisch!
Goedemorgen! @Panos; Leuk dat je ook langs komt, gezellig! @Doortje; Oef dat is wel weer vroeg inderdaad in het weekend. Ik ga zo rijden, ben ook mooi op tijd klaar
Bonjour! Wel vroeg, maar wel mooi zonnig vandaag! Wij haken niet meer aan vandaag, Dennis is heel erg verlaat en is nooit op tijd thuis. Helaas, pindakaas. Vanmorgen examenroute gereden (soort van). Lage zon en geen bril mee, slim hoor. Reed ook bijna tegen het verkeer in (niet op de snelweg hoor), dus dat ging lekker soepel. Geen excuus maar als het zo rustig is zie je veel dingen ook niet aan ander verkeer (lastig, zelf denken hihi).
Hallo dames, Wat was het gezellig vandaag! Heb er echt super van genoten! Gaan we heel snel weer doen. Lokatie was ook helemaal goed. Kindjes waren echt compleet gesloopt. Bedankt voor de kadootjes, keilief! Ben nu echt helemaal kei-kapot-moe... Ga maar eens wat te eten verzorgen! Minnieme Ha meid, dat is lang geleden idd. Fijn dat gezinnetje zo mooi is aangevuld met nog een meisje, jammer van de reflux. Raar dat ze daar pas na 2 maanden last van kreeg? Doortje Hahaha, ook al last van hysterische vogels...
Hey hey! Ohw meiden wat heb ik genoten vandaag, het was echt super. Vooral toen we naar buiten gingen en de kinderen zich heerlijk konden vermaken in de speeltuin. Het voelt net of ik weer een lading nieuwe energie heb Haha, Beau begon net nog weer over de grote beer...die heeft wel indruk gemaakt. Vanavond pannenkoeken gebakken, Beau en Luca hebben hun buikje rond gegeten, net gedoucht met papa en nu stil op bed.
Dees Ik was ook echt helemaal blij op weg naar huis. Had bijna een vakantiegevoel. Raar he? Dat een dagje leuk met de kids zo veel energie kan geven. Maar alles klopte gewoon vandaag...behalve dan dat we nog een paar mensen misten...
Collo, nou, wss door dat ze n wat kortere tongriem heeft en dat icm met n speen viel niet goed (denken ze). Maar met de kunstvoeding had ze wel minder last van krampjes en hoefde ik gewoon op vaste tijden te voeden, en niet om t half uur. Maar gelukkig gaat t nu n stuk beter. Alleen is ze wat eenkennig omdat ik haar door de krampjes en reflux veel bij me heb gehad. Maar ook dat is al n stuk minder aan het worden, en kan ze nu ook gewoon lekker alleen in de box spelen. Jij n ventje erbij zie ik! Nog gefeliciteerd! Heb n hoop gemist..
ladies hallo! @minnieme: welkom terug! @vandaag: helemaal heerlijk!!!! Ik heb er ook echt van genoten en dit was zeker voor herhaling vatbaar, helemaal icm dit weer zeg, hmmm! Midgetgolfen met peuters was ook zeker geslaagd he ? Ennuh, collo jij hebt echt een leuke kerel! Geef 'm maar een schouderklopje van me, dat kutjong ! Maud en Stijn vonden het ook super volgens mij. Ik vroeg in de auto terug aan Maud: "Vond je het leuk?" Zegt ze: nee! Vraag ik verder, blijkt dus ook voor Maud dat ze de beer eng vond! hahaha, dus die krijgt wat ons betreft zijn ontslag @happy: leuk om jullie nu eindelijk gezien te hebben! We hebben elkaar alleen nog niet echt goed gesproken, maar ach, dat komt wel toch! @Panos: leuk dat jij er ook ff was met jullie kleine bink! Was heel lang geleden dat ik hem had gezien, leuk!
@collo; vakantiegevoel had ik het ook kunnen noemen. Ik reed ook echt met een glimlach naar huis. Altijd jammer om een paar dames te missen, maar ik vond het super gezellig. Ook leuk dat Ferdy erbij was, Jeroen moet de volgende keer denk ik ook maar mee. @minnieMe; welkom terug @Suus; ohw maar maud was inderdaad echt bang voor die beer, ik hoorde d'r huilen in het speeltoestel en ze wou er zo graag uit. Heerlijk dat het goede weer eraan komt, zo kunnen we op korte termijn zo'n dag nog eens doen.