Als ze er vannacht maar niet wakker van gaan liggen...maar volgens mij slapen jou kids meestal wel erg goed.
He dames, klinkt super allemaal! Heel erg jammer dat we er niet bij konden zijn. Wat een fijne dag he? Ben gewoon verbrand terwijl ik dus standaard factor op mijn gezicht heb. Hier ook een superdag, met veel kindjes en alleen maar buiten, wat doet dat goed zeg.
Lizzy was ook echt hysterisch bang van die beer. Zie ik echt zelden bij haar. Ook leuk om haar soft spot te kennen... MinnieMe Ja, hier een mooie man erbij. Heb nog een tijdje samen met je in het oktober 2012 mama topic gezeten, maar ging toen mis bij mij. Gelukkig was ik vrij snel weer zwanger. Heb je nog contact met die dames? Suus Ja, ik vind mijn man ook wel leuk... Die ouwehoert ook gewoon tegen alles en iedereen. En is zelf nog een kind, dus snel aansluiting gevonden vandaag. Maar volgende keer meer mannen mee hoor! RiTi Heerlijk he? Zo'n dagje buiten! Het was net warm genoeg vanmiddag. Als je een beetje uit de wind zat was het heerlijk. Happy Idd leuk om je nu eens in het echt te hebben gezien. Alleen zo raar, want je hebt het idee dat je elkaar allang gezien hebt door al die foto's op FB. Ontzettend leuke mannetjes heb je trouwens. Met prachtige ogen!
Collo, hihi jou man klinkt een beetje als mijn man. Hing ook vooral in de speeltuin denk ik? (met biertje liefst?)
Mijn man kan zich de hele dag met kinderen vermaken idd en bier is altijd goed bij hem. Maar gelukkig kan hij ook tegen volwassenen ouwehoeren. Af en toe ben ik daar wel jaloers op, dat gemak waarmee hij met iedereen een gesprek aanknoopt.
Ik heb ook wel een gezelligheidsdier hier hoor, kletst ook graag enzo en die van dees ook, dus de volgende x alle mannen mee! Riti: jullie dag klinkt ook heerlijk!!! Hopelijk morgen weer zo'n dag!
Doe morgen weer zo'n mooie dag, zou heerlijk zijn. Onze mannen gaan zich vast met elkaar en de kinderen goed vermaken. Tot een volgende date dan maar!
Grappig is dat, ik ben (ook) de sociale hork van het stel, heel ongemakkelijk ben ik. En Dennis tegenovergesteld, als een vis in het water bij mensen, wie dan ook. Maar goed, hij is ook manager geworden van veel mensen en dat ligt hem ook heel erg. Moet daar dus ook echt niet aan denken.
Hahaha ja die luca weet wel wat fijn is!! Ik ben qua sociaal gedrag ook de kneus van ons beide. Marc vindt het dan ook steeds weer bijzonder dat ik zo gemakkelijk met allemaal vreemde mama's ga meeten hahah!
Nou ik kon Luca gelukkig slaapdronken verplaatsen naar eigen bedje. welliswaar koud, maar dat kan ik ook niet helpen. Moest hij maar blijven liggen in zijn eigen bed. Moet eerlijk bekennen dat ik in het begin ook niet zo stond te springen om sociaal te zijn, vond het eng. Maar nu ben ik zo blij met jullie! Heerlijk die dagjes uit. Ik leef er echt van op.
Volgens mij zijn wij allemaal sociale kneuzen hier...hahaha. Ik vond het ook eng, daarom was ik er de eerste meeting ook niet bij. Nu vind ik jullie echt een heerlijk clubje.
Collo, klopt ja. Gelukkig nu n mooi ventje erbij! Heb geen contact meer daar. T is n hele tijd stil geweest, en ze hebben de groep opgedeeld geloof ik. Mannen, hier precies t zelfde. Kids leuk, volwassenen leuk en maakt heel makkelijk contact. Ben ook wel zo, behalve het contact maken met vreemde. Niks voor mij haha...
@Collo; Hoe heeft Lizzy eigenlijk geslapen in haar nieuwe bed? Bevalt het goed? @hier; Relaxt dagje in huis, vanmorgen alweer even buiten gespeeld en de zandbak weer zomerklaar gemaakt. Het stoepkrijt blijft leuk voor ze. @happy; Hebben de heren in de auto nog geslapen of thuis? Hopelijk was de verjaardag ook geslaagd voor de heren of waren we goed moe? Ze hebben zich in het speeltoestel wel echt super vermaakt, gut wat een rode wangen hadden ze!
Dees Wonder boven wonder gaat het super met Lizzy in haar nieuwe bed. Ze komt er niet eens uit, maar gaat in haar bed zitten spelen. Hopen dat het zo blijft. Hier nu op weg naar verjaardag in Roosendaal. Dus kinderen zullen morgen wel behoorlijk trubbelig zijn na zon weekend. Gelukkig zitten ze dan op het kdv...