@LW; Een pretecho is ook leuk, ik kon ook niet wachten tot de 20wkn! Hihi. Wat zegt je gevoel qua geslacht van de 2e spruit? Avondje werken was goed te doen gelukkig. Nog geen idee welke bloemen, ik laat me verrassen vanmiddag en denk dat ik Beau en Luca nog wel wat uit laat zoeken. @Vakantie; 2 weken Frankrijk in Juli, 1 week met schoonouders en andere week met een stel goede vrienden en hun 1-jarige zoontje. Jeroen en ik willen in September nog een dikke week met z'n 2e naar Egypte.
Ik denk dat het weer een meisje is.weet niet zo goed waarom. Gelukkig dat je avondje werken goed te doen was. Ik ben erg benieuwt wat beau en Luca voor bloemen gaan uit kiezen. Waren jullie een jaar geleden ook in Frankrijk toch? Lekker hoor 2 weken lang genieten. Egypte wauw *jaloers* Ik vindt het daar zo mooi uit zien die hotel,s enz. Wil ik ooit wel eens naar toe.
@LW; Klopt, vorig jaar zijn we ook in Frankrijk geweest. Komt omdat we daar zelf een eigen vakantiehuis hebben Egypte is zo mooi, zal ons 4e jaar worden. Moet je denk ik toch ooit eens geweest zijn Ik denk ook dat jullie een meid krijgen!
Ola! Hier alles heel goed! Beetje ziekjes, we hoesten gezellig een compleet nieuw koningslied bij elkaar, maar verder mogen we niet klagen. Studie afgerond, scriptie 7,5 en nu wachten op m'n mondeling examen in juni. Op kantoor beetje tobben, iedere keer zieken en dat in een drukke maand komt de sfeer niet echt ten goede. Wat klinkt dat heerlijk die vakanties allemaal!! Egypte is inderdaad heerlijk. Ben er 3 keer geweest in Sharm El Sheik voor het duiken. Nog nooit naar de pyramides, maar dat lijkt me ook heel gaaf. Man heeft momenteel een project van CenterParcs in Duitsland, daar mogen we in juni/juli ergens een week in een huisje. Man gaat daar dan aan het werk en wij gaan niksen...met m'n ouders erbij. @LW..wow alweer 14 weken goed zeg!!! Verder hier iedereen blij, gezond etc?
Chicken! Whaha kan je het niet laten? Iedereen is verkouden geloof ik. Zijn we met zn allen niet ziek, dan snotteren we allemaal. LW Ik gok een jongen. Let wel; een gok Dees Lekker, Egypte. Lijkt me ook erg leuk, maar wij gaan voor de Canarische Eilanden in September hoop ik. Mwa, jammer weer. Zou vandaag de studieboeken binnen krijgen. Ik vanmorgen kijken voor een tijdsindicatie, staat er dat de verzending vvertraagd is en nu morgen pas word bezorgd. Het zal een keer goed gaan bij PostNL.
LW, spannend! Leuk dat je al een voorgevoel hebt. Chicken, he bah, beterschap! Dees, lekker vakanties, fijn hoor! Egypte, niet echt mijn ding, zou wel een keer het binnenland in willen trekken, ver bij de resorts vandaan. Maar Dennis heeft dat al gedaan en hoeft echt niet nog een keer en in mijn top 10 staat hij ook niet dus denk dat Egypte aan mijn lifelist voorbij gaat. Vakantie, we gaan in juni twee weken naar de Ardeche en in de zomer weer een stuk huis verbouwen en genieten van zonnig Nederland.
@Chicken; Wat heerlijk en fijn dat je je scriptie hebt afgerond! Goed zo. Het zal zeker een drukke maand zijn nu met al die belastingaanvragen, dan heb je je personeel wel nodig. In Sharm ben ik dus nog niet geweest, alleen Hurghada en Cairo. Hebben ook de piramides gezien en de sphinx, erg gaaf! Wij zijn zeker blij en gezond @Luuz; Canarische eilanden is ook lekker, alleen niet zo'n mooie ervaring met Gran Canaria terwijl Tenerife en Fuerteventura wel weer erg mooi moeten zijn. Het is ook altijd wat met PostNL!
Riti Ardeche lijkt me ook erg mooi. Tot nu toe niet verder geweest dan NL qua vakantie Maar dit jaar kan het waarschijnlijk eindelijk. Maar ja, waaaaar naartoe Dees Mijn baas gaat elk jaar in September en zei precies hetzelfde. DUs Gran Canaria gaat het niet worden elk geval.
@Luuz; Ga je dan met het hele gezin of even alleen weg met je man? @RiTi; Ardeche lijkt mij ook een mooie omgeving! Wat zijn de verbouwingsplannen?
Nee met het hele gezin. Ik vind een avondje weg met zn tweeen al lang genoeg om van huis te zijn Even iets dat ik aan jullie voor wil leggen. http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/436153-zoontje-word-geplaagd-op-kdv.html#post14950797
Ahhh wat sneu Luuz voor hem. Je vraag je af waar dat vandaan komt he al dat pesten bij zo'n jong kind. Kun je niet eens met de ouders van dat meisje praten?
Luuz, lees je link vanavond even, titel klinkt niet best Zo dit weertje! Maura helemaal blij omdat ze met blote voeten naar buiten en weer naar binnen kan, heerlijk alles open. Straks lekker naar de stad fietsen in de zon, dansles en ijsje eten
Riti Valt op zich mee hoor, is maar door één meisje en nog niet eens alleen op hem, maar op meerdere kinderen, maar vanmorgen zei hij wederom dat hij eerst nieuwe haartjes wil, want hij vindt het niet leuk. Chicken Is op zich wel een idee. Geen idee alleen wie dat zijn. Het meisje is er altijd al als ik hem wegbreng. Zal het vanmiddag eens voorleggen aan de leidster.
@dees zoo heey dat is hellemaal luxe. Wist ik niet. Was dat het huisje met ze stijlen pad naar het huisje toe? Kan me nog iets herinneren met een auto van de pad af reed met beau erop. Zo ja ik vond het een erg leuk huisje. De volgende keer kom ik er gezellig bij zitten ( geintje) @chicken beterschap!een 7,5 goed zo netjes hoor. Zal in juni duimpje draaien voor je. Ook lekker toch naar centerparcs in Duitsland. Hoe gaat het met de kids? @luuz heeeeey alles goed met jou?hoe gaat het met je man ivm nieuw werkgever? Postnl is op dit moment echt dramatisch. @vakatie wij gaan 2 weken naar Griekenland. Vindt het echt spannend. Ik ben nog nooit echt op vakantie in het buitenland geweest. ik heb altijd maar doorgewerkt. Weet niet wat ik moet verwachten enz laat het maar op me afkomen. @geslacht hihi jongen of meisje blijft nog even de vraag. 11 mei om 19:00 staat er een pret echo gepland. Hopelijk laat het kindje zijn of haar geslacht zien.spannend!!
Ow jeetje ,vindt het echt sneu voor hem. Meschien met De ouders van het meisje praten? Wat doen de begeleiders eraan?of ze überhaupt wel stappen gaan ondernemen?
Volgens mij doen de leidsters er wel veel aan. Vooral blijven herhalen dat dat gedrag niet geaccepteerd wordt. Geen waarschuwing vooraf, maar direct op de strafplek met uitleg. Was vanmorgen geneigd om te zeggen dat hij maar eens flink terug moet plagen, maar ja. Zij mag het niet, dus hij ook niet. lastig dit.
@Luuz; Dat is een erg vervelende situatie, ik vind het dus ook zeker de taak van de leiding om deze kwestie aan te pakken. Hoe is het kindje buiten het KDV? Vertoont ze dan hetzelfde gedrag? @LW; Klopt, het huis heeft inderdaad een stijl pad omhoog. Vorig jaar reden Beau en Luca met een autootje van de steile helling af, much fun! Griekenland heeft vast en zeker ook gegarandeerd mooi weer, goed vooruitzicht! Wanneer gaan jullie? Je hebt net gebeld voor de pretecho? Dat is al snel! Spannend! @hier; Kids weer heerlijk buiten gespeeld, die vermaken zich veel beter dan vorig jaar. Luca ligt nu even op bed
@dees haha beiden kids nog wel hihi. Heb ik denk Luca gemist op het autootje. wij gaan begin juli naar Griekenland. De pret echo had ik s,morgen in de afspraken lijst gezet daar. Omdat ze telefonisch niet bereikbaar was. Meschien dat ze al bezig was met een echo. Vanmiddag kreeg ik een berichtje terug dat de afspraak goed was.
Luuz, ooh zo erg hoe gemeen die kleintjes tegen elkaar kunnen zijn! Hier ook n mannetje wat J constant dwars zit. Hebben altijd gezegd dat ze moet zeggen dat hij op moet houden. Als hij door gaat ze naar de leidster moet. Maar dat durfde ze nooit. Tot op n dag ze hem n flinke klap heeft gegeven. (hij duwde, sloeg, en pakte haar altijd stevig vast. Dingen afpakken. Etc) sinds dien laat hij haar met rust. Het is niet de oplossing, maar kon ook niet boos worden toen ik het hoorde. Snap het heel goed. Wat zou jij doen als iemand jou n klap geeft..!? Maar goed, dat is eigenlijk geen antwoord op jou vraag. Ik zou het eens na vragen bij de leidsters. Mss dat hun n keer n gesprek kunnen voeren met de ouders? Zeker aangezien ze meerdere kindjes pest. Vakantie, jaloers!!! Ik wil ook!!!! Wij gaan helaas nergens heen. Mss n weekendje samen naar n hotel oid. Verder gewoon wat dagjes uit met zn alle. Chicken, 7,5 netjes!! En de mondelinge examen komt vast ook helemaal goed! Lw, leuk leuk, n pret echo! Ik denk ook n meid! Hier, genieten!! Heerlijk dit! J samen met papa ff naar de speeltuin, D ligt op bed, en ik ga ff lekker languit met n boekje op mn gat zitten..
gezocht date op woensdag regio waalwijk (of met waalwijk op route vanaf eindhoven). Heb Lianne beloofd dat ze m'n werk'n keer mag zien