Riti leuke kapper!!!! De onze woont in de straat niet zo mooi maar wel praktisch. Daarnet nog heen gewandeld met de 2 want lianne had een kleurplaat voor haar dochter gemaakt.
Maura vindt dat getut en veel aandacht echt geweldig denk ik. Dacht op hun bord aan de straat gelezen te hebben dat we samen voor 25 euro kunnen, hoe knus is dat. Lakken we daarna elkaars nagels HAHAHAHA
Dees, hihi leuke logés, hopelijk geen verdrietig afscheid woensdag anders moeten jullie er zelf misschien ook aan?
Beau die zat gisteren ineens achter mij mijn haar te doen, vroeg om elastiekjes en wou een mooie staart in mijn haar maken. Hoe leuk en lief is dat, ik was helemaal verrast door hem! Hij ging echt mijn haar pakken en deed het echt bijna goed @RiTi; Nee dat zal denk ik nog wel meevallen, maar je weet nooit Wie weet komen er nog wel konijntjes.
Zo te lezen heeft iedereen een leuke dag gehad met dit weer Minni Zo gaat het met Lenn soms ook hoor, maar ik ga bewust naar een dierentuin en niet naar iets wat nog redelijk onbekend is, aangezien hij in de dierentuin toch niet dwars gaat liggen Al ben ik wel streng daarin. Bij de derde waarschuwing gaan we naar huis. Heb ik vorig jaar eens moeten doen. Constant gillen en schreeuwen, zeuren om van alles wat niet mogelijk is (dieren voeren, dieren aaien). Na3x was ik het zat en ben zo terug gelopen naar de auto. Oh Lenn wakker.
Dees Hier wordt mijn haar ook regelmatig onder handen genomen door Amy of Lizzy. Vind het altijd wel grappig. Alleen begunt Amy er op te staan dat ik de speldjes ook in laat als we naar buiten gaan... Minnie Bij BSO zou het mij vooral om het gevoel gaan. Heb je een goed gevoel om je kind daar straks achter te laten? Het leukste is natuurlijk als ze veel gaan ondernemen met de kindjes. Luuz Zo heerlijk ome eens een moeder te zien die de daad bij het woord voegt! Nagenoeg altijd dreigen ouders alleen maar met naar huis gaan en dat hebben die kinderen ook wel door. Alles goed met Lenn? RiTi Leuke kapper zeg! Joyce Hoop echt dat Yoeri snel weer helemaal er bovenop is. Lekker gezond de zomer in! Grappig dat Lianne weer een opening ziet om lekker te rebelleren... Komt vast weer snel goed hoor! Vind ze het fijn dat ze nu beter hoort of is ze er al helemaal aan gewend?
haha heerlijk al die knipjes Maura zit echt nooit aan mijn haar, vind het ook al gauw vervelend dus heb haar in een ver verleden vast zelf duidelijk gemaakt niet aan mijn haar te trekken. Dees, paar konijnen in de tuin kan wel gezellig zijn. Luuz, slaapt hij al weer? Gaan jullie allemaal nog leuke koninginnenacht-dag-kroningsactiviteiten ondernemen?
Collo, nou inderdaad, wat een geduld! En van jou, zonder dat er haren uitgerokken zijn? Echt knap. En ik zie je nu ook staan bij whatsapp, *zwaai* bevalt het een beetje je nieuwe telefoon?
Dees, wonen hier sinds december 2009 dus 3,5 jaar, maar we hadden geen keus. Komen uit Cuijk, zijn naar n dorp verhuisd omdat vriend n cafetaria had gekocht met woonruimte erboven. Nadeel was dat er een café aan zat. Toen ik zwanger was van J zijn we naar andere woonruimte gaan zoeken. En op het laatste moment kregen we deze woning toegewezen. Dus we hadden geen keus. Ook hebben we de cafetaria toen verkocht. Maar we zouden erg graag terug naar Cuijk willen. We wachten op de nieuwbouw woningen die in 2015 opgeleverd worden. Riti, aah! Dat is gewoon te cool! Luuz, oh die 3X waarschuwen ken ik. Waren in n grote speelgoed winkel. En ze luisterde voor geen cent. Na 3x ben ik maar met haar in de auto gaan zitten. Loop je daar met een brullend, schoppend, en schreeuwend kind door de winkel richting uitgang.. "mama! Nee! Laat mij met rust!" *schaam* gelukkig heeft het wel gewerkt. Voor ff.... Haha.. Collo, wauw! Nieuwe mode! Hier, duik mn bedje in
RiTi 'Ben serieus nu al verslaafd aan mijn Iphone... Trouwens echt heel erg dat haar mooie krullen eruit geknipt moeten. Maak nog maar een paar hele mooie foto's en ik zou proberen een krul te bewaren.
Collo, dat is wel een goeie inderdaad, heb ook nog een lok van haar eerste babyhaar (zo donker!). Knip gewoon een pluk af voor vertrek. Het is echt niet leuk meer voor haar al dat borstelen. Ik ga ze gewoon bellen, want al kan ik best zelf een stukje er af knippen vind het ook heel jammer (met mijn stijle peper & zout haar) en dan an maar beter een ander het doen. Leuk he, een smartphone . Gut, is het al weer zo laat?
RiTi Ik neem aan dat je al geprobeerd hebt om het haar wat te temmen met cremespoeling/anti klit? Zou wel echt alles uit de kast trekken voor ik die krulllen zou laten afknippen. Maar zou het ook bij de kapper laten doen. Nu ga ik ook slapen...
collo geweldig met lenn is alles goed. beetje ondeugend en eigenwijs, ik vermoed door alle drukte op mn werk. maar dat kan even niet anders. als ze terug zijn van vakantie word het rustiger. lenn kan ook zo heerlijk kappertje spelen met mn haar. riti zonde van haar mooie krullen, maar dan is afknippen wel het beste. moet wel leuk blijven natuurlijk. nou duurde even voor lenn weer sliep. ineens brandweer on de straat. schoorsteenbrand maar binnen een kwartier was alles ook weer weg. bewoners hebben het zelf kunnen blussen geloof ik. lenn is inmiddels op de opvang. elise nog thuis. mn zusje komt zo om op elise te passen. denk dat we over twee weken mn zusje en haar vriend meenemen naar een restaurantje ofzo. ze passen komende weken behoorlijk vaak op (al vroeg ze zelf of ze morgem op mochten passen en ze mee mogen nemen naar een rommelmarkt) maar ze willen er dus geen geld voor. dus even met man overleggen wat we dan kunnen geven. ik ga zo richting het werk. even de boel klaarmaken voor vandaag zodat ik om half tien de deur open kan gooien en gelijk kan beginnen voor morgen. complete kassa moet nog veranderd worden. 1x raden wie dat rotklusje op zich mag nemen oja, nog even advies nodig in de club
Collo, heb wel wat geprobeerd maar niet zo veel. Vind haar ook nog wat te jong voor te veel gedoe met haar haar, omdat ze het niet zo boeiend vindt. Ze is wel echt een meisje, maar als ze lang moet stilzitten of het kriebelt in haar gezicht met spelen is ze er snel klaar mee, wat logisch is. De krullen, er gaat wat mij betreft ook niet te veel af hoor. Het inblonde krullendeel is ook echt nog haar eerst haar nadat de babyplukjes uitvielen. De kwaliteit er van is gewoon slecht. Mijn stijle haar heeft ze niet, maar vrees wel dat het nu bij een slag gaat blijven en dat ze ook wat donkerder gaat worden. Gek, ik vind het niet echt heel zonde of zo, maar het is vooral zo kenmerkend voor haar. In een groep peuters is ze vaak te herkennen aan die bak haren, geen idee hoe het er uit zal zien als er een stuk af is. Luuz, ach arme Lenn, zo sneu als ze wakker worden. Hier eergisterennacht een laaghangende helicopter met infra rood op zoek naar twee inbrekers, wat een herrie. Gelukkig sliep Maura door, dat scheelt. Vanavond eet ons oppasmeisje gezellig mee, zo'n leuke meid, zo wil iedereen een dochter van 13 . Kunnen wij makkelijk vroeg weg ook.
Aloha! Wat een geouwehoer hier. Niet bij te houden @minnie: Mag ik vragen in welk dorp jullie wonen? Wij wonen nl ook in een dorp en zijn ook niet tevreden met het aanbod van scholen hier. Vandaar de keuze waarschijnlijk toch de kids in EHV naar school te doen. @collo: Ja positief verrast door de dorpsschool. Alleen denk toch dat we voor de stad gaan... De school hier kan nog zo mooi zijn, maar het blijven achterlijke idioten hier in de buurt (excuses voor mijn taalgebruik). Dus. Lastig lastig. Want ja, ik wil ook niks liever dan een fijne school in de buurt. Grappig is dan wel weer dat mochten we voor de school hier kiezen en mocht deze bevallen dat we dan dus niet hoeven te verhuizen.... Nog een nadeel is dat als ze hier naar school gaan dat ze dan waarschijnlijk ook hier gaan sporten etc. Dan komen ze dus nooit meer buiten de dorpsgrenzen en daar gruwel ik van. Als we ze nu in de stad op school doen, dan kunnen ze lekker sporten in het dorp. Win win. Jullie horen het al, we zijn er nog laaaaaaaang niet uit. Schoolplicht is vanaf 5 toch...? @school: Hier starten ze zo snel mogelijk na Sinterklaas (even afhankelijk van de wenperiode). Uk1 is van de 13e, maar ik ga zeker niet wachten tot na de vakantie. VInd het juist wel fijn dat ze kort gaan, dan vakantie en dan volle bak. Anders is het meteen zon lange periode. De kerstvakantie neem ik dan volgend jaar denk ik vrij. VInd het sneu om ze voor 1 a 2 weken op een nieuwe school te zetten en dan ook meteen 2 weken volle bak op een nieuwe BSO. Maar goed, miss verander ik hier nog wel van mening over het komende jaar..... @riti: Gezellig naar de kapper! IK knip beide kids altijd zelf. Miss stom, maar wilde als kind zo graag kapper worden dat ik nu heerlijk los ga op de kids. Resultaat is wisselend... Vooral uk2 is lastig met zn steile haar. Uk1 heeft dik haar met slag, dus dan valt een misknip niet zo snel op . Jaja, arme kids. @luuz: Werk ze! En uiteraard ben ik alweer lost... Vandaag hebben we een kindervrij dagje (vanmiddag lekker lunchen en shoppen). En morgen moeten we even kijken... 's Ochtends sowieso met de kids, s middags misschien oppas en de stad in. En anders lekker met de kids iets leuks doen. GIsteren trouwens naar dippiedoe geweest (hebben abonnement). Een hoog kermis gehalte, maar toch wel leuk. Ook buiten is het nog best groot. Was trouwens onder de indruk van uk1! De achtbaan ging echt heel hard, maar ze vond het geweldig!! Helaas mag ze tot ze 1,20 is niet alleen, dus moeders zat er gezellig naast de hele dag
Haai! Aan het werk vandaag....nou ja inspiratie aan het zoeken. Iedereen op kantoor is vrij dus gezellig, not... Morgen naar Zeist. Hopelijk een beetje weer en dan op zoek naar een mini stofzuiger voor Job en een kruiwagen voor Tijs. Zal wel met een heleboel andere zooi aankomen denk ik haha. Heb voor de 4 kids een oranje shirtje gekocht gisteren, leuk. Riti als het onhandelbaar wordt is dit een goede oplossing toch. Ze krijgt er vast net zo'n leuk koppie door als nu met langer haar. Ziet er echt leuk uit die kapsalon! @School, lastig Panos dat jullie zo twijfelen...hopelijk kom je er op tijd uit. Is er geen wachtlijst voor de school in Eindhoven? Spannend weekje! Komende vrijdag (echo 8.15!!) weten we wat ons derde prulletje is een knul of meissie. Via PB mogen jullie het wel weten hoor, hou het publiek nog geheim tot hij of zij er is. Kan het wel in de club gooien !
Panos, kan je niet schoolwenweken inlassen op een paar verschillende scholen? Begrijp jullie dilemma, moeilijk hoor. Happy, wat grappig, wij hebben Zeist als tweede optie voor morgen. Niet dat we daar wat mee kunnen, maar grappig idee . Wil dit jaar niets kopen, kijken of het me lukt .