oh balen zeg, Maura dr peuterdansen heeft een hele leuke afsluiting waarbij iedereen kan komen kijken in een mooie zaal. Zijn we op vakantie grmpf. En ze vind het zo leuk. Pindakaas.
Balen Riti! Zou leuk zijn je tegen te komen is Zeist Word gek...is het al vrijdag?? Kan me helemaal niet meer concentreren....Hebben jullie leuke naamideetjes voor ons; zowel jongens als meisjesnamen die bij onze knullen passen?
Panos, wonen in Haps. Beetje verder dan EHV haha.. Beetje tussen Nijmegen en Venray. Riti, idd zonde!! Mss dat er weer krullen komen als t wat korter is? Dat het dan niet zo zwaar is en ook bovenin meer gaat krullen? Had namelijk ook pijpenkrullen onderin toen ze echt lang waren als kind. Maar sinds t wat korter is n hele bos krullen van boven tot onder. Hoop dat ze er uit iets van over houd! Rest, sorry.. Haak hier ff af. Ben op bezoek... Kom vanavond nog ff langs..
Luuz Bah, schoorsteenbrand. Precies de reden dat hier de open haard/kachel dus echt nevernooit aangaat. Shijnt dat de bewoners voor ons 3 keer een schoorsteenbrand hebben gehad. En de schoorsteenafvoer loopt ook nog door de kamer van Julian en Lizzy, dus dat ding gaat niet aan hier. Zou voor je zusje wel iets leuks kopen. Goede oppas is goud waard hoor. Over goede oppas gesproken. Mijn favo juf van het kdv, die nu dus weg is naar een andere groep, meende het dat ze echt wel op mijn kindjes wil passen. Ben zo blij dat we eindelijk een oppas gevonden hebben die ik blind vertrouw. Vind haar zo leuk en vooral goed met Lizzy. Iemand een idee van wat ik haar moet bieden aan uurloon? Ze is natuurlijk al wat ouder (25 jaar), dus dat telt denk ik ook mee. Panos Hahaha, den kdat met jouw genen je niet bang hoeft te zijn dat je kids niet het dorp uit komen. Ik zou juist wel willen dat ik in een iets meer beschutte omgeving zou wonen. Stad heeft natuurlijk niet alleen maar goede invloeden. Happy Oh, ben zo benieuwd! Kan niet wachten tot vrijdag!! Vind Tim wel een leuke naam. Verder pas Lucas er ook wel bij of Koen, Joost, Joris, Cas, Dex, Jelmer, Ivo, Levi, Simon, Tom?
Happy, oef namen, zo moeilijk. Als je een shortlist hebt stem ik graag mee . Collo, o wauw, dat valt onder superoppas! Fijn zeg, incl diploma's en 3 kids maakt het wat 'duurder', is er niet een handige site voor?
Super fijn Collo een betrouwbare oppas! Grappig dat beide namen van mijn neefjes in je lijstje staan en de naam voor een knul die we op 1 hebben staan! Maar goed, jij gaat er dus ook vanuit dat het een knulletje is ? Anders zijn je meisjessuggesties ook welkom haha!
Happy Ging er idd helemaal vanuit dat het een jongen is... Maar als vrijdag anders blijkt dan ga ik wel voor een nieuwe naam hoor. Ik vind eigenlijk al die namen die in het rjitje staan erg leuk. Ze kwamen ook rechtstreeks van onze shortlist voor Julian. RiTi Kan wel op het Nibud kijken, maar dat is toch ook weer anders...
Happy, weet niet hoe je zoontjes heten.. Maar vond het sowieso erg moeilijk. Voor n jongen hadden wij überhaupt geen naam. En voor n meid hebben wij n hele lijst gehad. Romy / romé Jesse (kan ook voor n jongen) Tess Lynn Fay July Silke Uuhm..... Collo, wauw! Fijn idd zo'n oppas! Geen idee wat je moet betalen.. Mss ff rondkijken op internet en met haar overleggen?
Heb even rondgekeken en kom op 8-10 euro per uur. Best pittig, maar dan heb ik wel de absolute zekerheid dat mijn kindjes in goede handen zijn bij iemand die fluitend op drie kindjes tegelijk kan letten.
Collo, Vind het zo gek nog niet hoor. Om neer te leggen best flink natuurlijk maar dan heb je ook wat.
fase 1 zaden bestellen, check! Nu even kijken hoe ik dat spitten kan versnellen (zonder het zelf een hele dag te gaan doen )
Collo, is idd niet niks! Maar dan heb je ook wat! Mss kun je iets regelen met dr? Riti, veel plezier en succes!
Ze kwam zelf ook met het voorstel van 10 euro per uur. Denk dat Ferdy er nog maar wat klanten bij moet nemen... Maar we gaan ook niet iedere week weg, dus voor eens in de zoveel tijd moet het kunnen.
zooooo. jeetje, ben gesloopt. mn voeten branden, mn benen doen zeer en blegh wat was het druk! niet eens zo druk als andere jaren, maar wel erg gezellig. wel veel mensen gehad die het overal niet mee eens waren dus wat begonnen te zeuren, maar verder een topdag gehad. vanavond nog 1 hoofdstuk afwerken en dan geef ik mezelf morgenavond vrijaf. morgenvroeg om half 10 op jet werk zijn om de boel weer op te ruimen en dan hopelijk de middag lekker vrij. man is morgenmiddag terug in de haven en uiterlijk s nachts thuis. nu met de pootjes omhoog en even tv kijken en mezelf aan de studie schoppen. maar de opleiding us leuk
Hier ook een hele drukke dag, maar ik heb weer speelgoed voor het hele jaar! Heb onder andere een shopper vol duplo, een krat Little People, een zak Nopper blokken, diverse boeken, Little Pony's en spellen. Mijn armen doen pijn... Ik hou van koninginne/koningsdag!! Vrienden zijn ook weer de deur uit en inmiddels weer gestofzuigd en gedweild.
haha hier moet ik het complete huishouden nog doen, maar morgen weer een dag. binnen een half uur hoofdstuk 8. voorbeeld uit een eetcafe dus de huiswerkopdrachten waren zo gemaakt. doe ik op het werk ook al dus eitje. nu dus al lekker voor de tv.
Collo, moeilijk! Vind 10 pu best veel. Ookal is ze goed en voelt het goed. Stel je bent 3 uur weg.... Zou eens vragen wat ze van 8 vindt.. Je kan altijd nog 10 doen als ze daar niet mee akkoord gaat. Succes iig! Goed geslaagd dus op de rommelmarkt. Hier alleen n paar rolschaatsen voor J. T was echt 10X niks bij ons. Luuz, schiet lekker op met je opleiding! Vol houden zo! nou hopen dat je vriend optijd terug is morgen! En lekker weer samen genieten! Hier, ff naar de rommelmarkt geweest, maar waren snel weer thuis. Net ff van n oude vest van mij n roodkapje mantel gemaakt voor J. Hoop dat ze m past en leuk vind we zullen het morgen weten..
trek ik ze aan ofzo. &@^#/$& lig ik heerlijk te slapen. was echt moe. staat er een dronken idioot op de deur te kloppen. ik met mn kop uit het raam (de buurman was ook not amised laten we mar zeggen). of iemand in deze straat zin had in een snelle wip mn buurman vloeken en schelden dat ie weg moest wezen of anders de politie zou bellen. ben naar de kast op de overloop gelopen en heb vervolgens een kapotte laars naar zn hoofd gegooid. idioot. nu kan ik dus niet in slaap komen. fijn :x
ja was echt niet blij. ben nog steeds moe haha. maar de kinden zijn op de opvang en de keuken is opgeruimd en schoon. nog even puin ruimen in de woonkamer en rond half tien richting het werk om daar puin te ruimen van gisteren.