Goedemorgen! Jaja, ik leef nog Had even geen tijd en puf om hier te reageren gisteren, met de kids en stel vrienden naar de rommelmarkten geweest en daarna aansluitend vertrokken naar het dorp. Moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje tegen vond vallen, ik was niet de enige trouwens. Die middag hier thuis rondgehangen in de tuin en tja 's Avonds moest ik weer werken. Vandaag een dag vrij, straks even boodschappen doen en dan verder relaxen met de heren. @Luuz; Werkse vandaag, het zal er wel een puinzooi zijn. @rommelmarkten; Ik vond het toch wel erg tegenvallen, ik heb echt niks leuks gezien. Wel een mooie nieuwe voetbal gekocht, uit een winkeltje die open was in het dorp. @Collo; Jij hebt leuke dingen gehaald zeg, super!
Wie van jullie weet hoe de service bij de hema is en binnen hoeveel dagen je de fotoboekjes in bezit hebt. Is dat met 2 dagen klaar? » pocket fotoboekje S op fotopapier (15×10) » fotoalbum.hema.nl
Bonjour! Dees, Vond de afgelopen twee jaar het dorp ook alleen 's morgens vroeg leuk, dit jaar niet geweest dus geen idee. Hier een hele leuke koninginnennacht gehad op de vrijmarkt in Utrecht, goede sfeer, lekker weer en veel gezelligheid. Gisterenmorgen lekker ver van alle drukte vandaan een stukje gespit in de moestuin en Maura lekker op kop in het zand kunnen wroeten. Vroeg in de middag op weg naar het feestje, waar ze al de hele dag zo naar uit keek . Met een heel stel vrienden in een park en op een plein feest gevierd en een heerlijk rondje door de gracht gevaren. Topdag!
@RiTi; Ik zag inderdaad een gezellige foto voorbij komen op FB, al varende op een boot. Heerlijk zeg. Dorp was echt heel rustig, de soort van braderie was er ook totaal niet. Straten waren leeg en her en der stonden wat verkoopkraampjes,
Dat herken ik op zich ook wel van afgelopen jaar, vooral leuke vrijmarkt in de wijkjes niet echt bij de winkels zelf. Nou, wij gaan naar de kapper! Allebei
Hier ben ik ook in de wijken geweest hoor. Stad is altijd hysterisch druk. Is geen doen, zeker niet met kindjes. Maar was in 1 wijk zo leuk gedaan dat ik denk dat we daar volgend jaar met zijn allen maar naartoe gaan. Allemaal leuke dingetjes georganiseerd voor kindjes. Verder helemaal blij dat mijn zaadjes goed aan het kiemen zijn, dus binnenkort weer wat dingen in de tuin zetten en dan hopen dat er echt geen vorst meer komt... Ga zo maar eens even een stuk wandelen in het kader van mezelf activeren...
Vorst aan de grond mag nu inderdaad wel even verleden tijd zijn, kom maar door zomer! Lekker even een ommetje maken, ga ik straks ook even doen met de heren..kan ik gelijk langs de buurtsuper
Zit lekker in de zon! Allebei de manneke's in bed, want vannacht heeft Tijs flink gespookt. Waarschijnlijk oorontsteking, pakte telkens naar zijn oor en wist echt niet hoe hij moest gaan liggen. Geen koorts dus de dokter vond het niet nodig langs te komen. Beetje weinig geslapen dus...geeuw! Koniginnendag was leuk. Weinig leuke dingen helaas op de vrijmarkt...maar goed. Gezellige dag bij mijn zus gehad. Nog twee nachtjes....... Dees die fotoboekjes maak ik ook wel eens, maar meestal duurt het wel wat langer dan twee dagen...
Luuz, haha.. Toen ik nog thuis woonde wel n keer sochtens n dronken vent in de voortuin aan getroffen die lag te slapen.. Dees, geen idee. Heb nog nooit besteld bij de Hema. Riti, klinkt als n top dag! Happy, he bah! Hoop dat Tijs zich snel beter voelt, en geen koorts erbij krijgt! Hier, vandaag mn moeder uitgezwaaid. Die gaat voor 10 weken weg. Dr afstand van dr omgeving. Maar ze is de weekenden wel thuis. Ben benieuwd wat ze denken te bereiken.. Verder eindelijk geslaagd voor n pantalon (maatje 34 is moeilijk te vinden.. Ben al dik n half jaar op zoek) en silicone ijsbolvormpjes voor D dr voeding in te vriezen. Straks maar eens n voorraadje aanleggen. Verder weinig nieuws..
Riti, wauw! Super dat ze nog n mooie bos krullen heeft! Vind t zo jammer dat mn meiden niet mijn krullen hebben! Of iig J niet. We zullen zien wat D dr haartjes gaan doen straks.. Duimen draaien dus! Ben je nou naar die super leuke kapper geweest?
RiTi Hoe was het idd bij de hippe kapper? Maura's haar is gelukkig nog steeds supermooi. Hoeveel is er vanaf dan? Het is nog steeds zo lang? Minnie Zit je moeder een beetje met zichzelf in de knoop? Hoop dat het snel beter gaat met dr dan.
Collo, weet t niet precies. Ze zit met n hoop dingen uit t verleden die ze altijd weggestopt heeft en nooit heeft kunnen verwerken. Afgelopen jaar is dat allemaal weer boven gekomen. Maar ben er eerlijk gezegd niet zo mee bezig. Ze heeft altijd wel ergens last van, maar is er altijd vaag over. Feit is ook dat ze hier vrijwillig heen gaat, waardoor ik dus weer twijfel in hoeverre het echt is. Laten we zeggen dat ik soms n beetje moe wordt van dr klachten over van alles en nog wat. Dan heeft dit, dan weer dat, dan weer zus en dan weer zo. Hier, ben op. 19U J naar bed gebracht. Heeft lopen spoken tot 20:30! Tussendoor D wakker geweest. Papfles en weer naar bed. Om 21u werd D weer wakker, en wou niet meer slapen en geen flesje. Om 22:15 begon ze eindelijk moe te worden.Terug in bed ho maar. Dus weer flesje geprobeerd waar ze nog geen 50ml van op heeft. Maar ze ligt nu eindelijk lekker te slapen, en ik duik er ook in. Duimen draaien voor n heerlijke nacht!
Minni, heftig voor je moeder, en ook voor jou. Hopelijk werkt het en doet het haar goed allemaal. Collo, Er is een ruime 10 cm af, misschien iets meer maar alles krulde he. Wat een haar heeft die meid. Die kapper was niet voor herhaling vatbaar. Leuke zaak, leuk concept maar slecht uitgevoerd. Niet echt leuke kapsters die er stonden, echt goed ook niet trouwens (maar ook niet slecht genoeg hoor). Dit is ook de tweede zaak, misschien werken de echte betrokken mensen dus in de andere. Maura werd met haar neus voor een scherm gezet en ze knalden Dora aan (vrij hard). Ik kon plaatsnemen aan de andere kant, achter haar, lekker gezellig. Dat heb ik dus ook pas later gedaan. Die tv loste alles op, want er werd vervolgens ook niets meer tegen haar gezegd. Maar goed, leuk uitje hoor, en prima dag verder.
Minnie Vervelend van die mensen die altijd iets hebben. Zeker als ze nooit precies uitspreken wat het is. En als het dan je moeder is, is het helemaal lastig. Goed dat je je er een beetje los van kunt maken. Hoop dat je een goeie nacht hebt... Hier Ferdy is lief. Kwam vandaag thuis met een tasje van de markt. Heeft hij in zijn pauze in de stad op de markt twee zakjes kruimels met stroop gehaald voor me. Wel grappig, de stroopwafelmeneer kent me voortaan, kom er immers als meer dan 30 jaar...
Da's zeker lief Collo! Nog 1 dagje..... Vind het echt wel heel eng eigenlijk. Niet het geslacht want dat maakt me niet veel uit (ik denk ook weer een knul hoor), maar gewoon dat er geen andere dingen zijn. De engste dingen spoken door mijn hoofd. Hoop vandaag in ieder geval een porretje te voelen, want het is al twee dagen rustig.... Tijs zijn oor is tijdens zijn middagdut opengegaan gelukkig. Zei daarna ook dat zijn oor niet meer zeer deed. Vannacht dus weer een rustig nachtje gelukkig. Heftig avondje dan Minni. Slaapt J nog tussen de middag?