Riti, oh lekker gezellig idd..:s jammer! T zag nog wel zo gezellig uit! maar iig niet n compleet mislukt kapsel.. Collo, ooh lekker!!! Zo lief als ze dat voor je doen!! Hier neemt vriend iedere vrijdag kibbeling voor me mee.. Vind ik veel leuker en liever dan n bos bloemen haha Happy, spannend! Gaat vast helemaal goed komen! Hoe laat mag je?? Fijn dat an oortje weer beter is! En J doet al heel lang geen dutje meer smiddags. Heel soms valt ze tegen 16u op de bank in slaap. Maar alleen als ze echt heel vroeg wakker was, of n beroerde nacht heeft gehad. Hier, heerlijk geslapen! Om 7:15 werden de dames wakker!!
@Minni ik dacht dat dat misschien de reden was van het moeilijk gaan slapen 's avonds...maar dat is het dan dus niet. Fijn dat ze lekker geslapen hebben! Volgende week staat een deel van de verbouwing op het programma. Op de 1e verdieping de 4e slaapkamer realiseren. Ben benieuwd. Manlief gaat zelf een gat zagen/slijpen voor een nieuw deurgat. Hopelijk raakt hij niks haha.
Happy, nee, gelukkig heeft ze maar zelden zo'n avond.. Succes met verbouwen! Ooh zul je zien haha.. Hier net pannenkoeken gegeten. Voor D apart n pannenkoekje gemaakt met opvolgmelk en ze heeft zitten smullen!! Beetje gepureerde banaan erop en ze was helemaal gelukkig haha..
Hallo! Hier een rustige ochtend gehad. Beetje spelletjes gedaan met de dames, nu alles op bed. Julian ligt in de box, die zal zo wel weer honger krijgen.... Leuk spelletje, heerlijk retro voor de kids en zelfs Lizzy kon het meespelen: http://jeugdsentimenten.net/wordpress/wp-content/uploads/2012/09/kleurentorentjes.png
Kapper, tja, het zijn toch de mensen zelf die het moeten maken he. Happy, Nog 1 nachtje, spannend hoor. Zo mooi als alles weer helemaal goed mag zijn. "hopelijk raakt hij niets" hihi, loopt vast wel los
@happy; heel veel succes morgen bij de echo! Laat ons niet te lang in spanning zitten, meld je het in de club? @RiTi; jammer zeg dat de kapper toch tegen viel. Maura's haar is en blijft echt super mooi. Er is een flink stuk af zo te zien. @hier; drukke dag op kantoor gehad die ook nog eens erg uitliep ivm problemen met de computer die niet helemaal juist functioneerde. Het maken en versturen van de planning ging wat moeizamer en de helpdesk zijn ook heldere lichten zeg...nondeju.
Bonjour! Weer een mooie dag vandaag! We gaan zo lekker onkruid trekken op de moestuin, geen zin om met mooi weer ergens in huis wat op te pakken. Maura heeft gisteren van mijn ouders (nog meer) playmobil gekregen, (een kampeersetje, geweldig tot aan een gaslamp en muggenspray aan toe). Ze komt er maar niet van los en zit er steeds weer ergens anders mee te spelen, handig hoor Ik had een balletje opgegooid voor dinsdag as, en het wordt wel goed weer. Iemand zin om iets buitigs te gaan doen? Speelbos, of anders misschien speeltuin of kinderboerderij of zo? Mijn huis staat altijd open voor wassen, plassen, handen wassen en koek, koffie en limonade .
balen riti, moet werken anders komen jullie met zn allen een bakkie doen bij ons op het terras. is braderie op jet plein even aankleden en ontbijten en dan eens even naar de stad.
Goedemorgen! Heerlijk die zon in de vroege ochtend Hier niet zo'n al te beste start gehad dus ik vrees voor de rest van de dag @RiTi; Lekker bezig al, al helemaal een idee hoe je de moestuin in wilt gaan richten? Leuk spul dat playmobil, zag al een gezellige foto voorbij komen op de camping. a.s. dinsdag is voor mij nog even onder voorbehoud!
@riti: Helaas ik mag dinsdag aan de slag voor mn baas. Joehoe. Is het al vakantie? @luuz: Werk ze! @dees: Ojee, iets bijzonders? @minnie: Vervelend van je moeder! @happy: Succes met de echo. Ben erg benieuwd of het al te zien is . Spannend! @collo: Lekker dat je zo goed gescoord hebt met koningginedag. Hier viel het eigenlijk behoorlijk tegen. Deels dankzij mezelf... We waren op jacht naar een grote tractor of skelter voor in de tuin. Zie ik er 1 staan, draai me om en wacht op Stephan (liep een stukje achter mij). Draai me terug. Gaat een of andere muts er met mn skelter vandoor (ding kostte 12 euro). Zucht. Kwam dr later nog een paar keer tegen en heb hem bijna van haar gepikt toen ze even niet oplette haha. Helaas waren alle andere skelters op de markt of veeeeeeeels te duur of verkocht. Grrrrrr. Hier vandaag helaas binnen aan het werk. Jammer. Wel thuis, scheelt weer iets. Enne, ik stop vanmiddag eerder om weer even naar zieke vriendin te gaan. Gaat erg slecht.... Btw, wij zitten morgenochtend weer in de achtbaan bij Dippiedoe. Iemand zin om aan te sluiten?
Dees, geen goede start, voorbehoud voor volgende week, klinkt niet heel ontspannen. Lekker van de zon genieten vandaag, komt de rest vanzelf . Ja tuinplannetje is er wel nu, wel eenvoudig nog want we zijn erg laat en doen alles gelijk in de volle grond. Panos, balen he dat het dan net voor je neus weg is. Wij hadden zo'n megatractor trouwens, en weggegeven. Handig he, zo'n dode mus Vreselijk van je vriendin, veel sterkte! Ik sta open voor andere ideeen hoor, maar de agenda zit hier inmiddels vol voor de andere dagen komende week.
@riti: En bedankt! Tuinier ze vandaag. Ben benieuwd naar de eerste oogst (oftewel nodig ons maar uit voor een proeverij ). Volgende week kan ik alleen donderdag. Is dat nog een optie?
@Panos; Wat een akelige situatie met je vriendin, nogmaals sterkte! Niet echt super bijzonder, maar Beau kreeg zijn vinger tussen de deur en Luca spuugde vanmorgen ineens zijn brood uit Beau is super moe en wou net alweer terug naar bed wat hij ook voor een half uur gedaan heeft. @RiTi; Heel ontspannen was het inderdaad niet maar ik hoop dat daar zo verandering in komt. Eenvoudig of niet, je kan al lekker van start @hier; De 1e was hangt alweer aan de lijn te drogen, boven een stofzuiger door de slaapkamers en badkamer gehaald. Vind het voor nu wel weer even voldoende
Panos, jullie mogen altijd komen proeven, al is het voorlopig nog van de groenteboer Ik nog even kijken voor een date voor onze vakantie (nog 5 weken, ben helemaal niet aan het aftellen of zo). Donderdag kunnen we niet, Ga met Maura broodjes bakken en ontbijten op een schapenboerderij en dan waterbeestjes vangen en met de schaapjes spelen. Het zit vol ook nu helaas. Ik wil ook bergstein laarsjes van rubber, waarom zijn die er niet in grote maten?
@riti: Roept u maar een datum. Hier nog steeds redelijk rustige weekend. Eigenlijk wel fijn voor de verandering. Leuk uitje volgende week! Of de maten kloppen niet of mijn kids zijn echt reuzen. VOor uk1 een nieuwe broek in maat 110 die dus echt te kort is. En uk2 moet over naar 104. Denk dat ik ze maar wat minder te eten ga geven de komende week
Zo...ben er weer! Alles zag er prachtig uit! Ze heeft de kleine even helemaal nagekeken en alles zag er goed uit. Wat een opluchting!! Ennuh...voor degene die willen weten of we een zoon of dochter krijgen....zie club!