December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Collo de spiraal ligt bij de huisarts in de vuilnisbak en heb weer gewoon microgynon.
    Hier ook ff rust. Yoeri in bed en man met lianne naar opa en oma. Hebben extra parasol voor ons voor bij de zandbak.

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hier ook naar bevrijdingsfestival in Haarlem! Net naar het kinderfestival geweest en straks met z'n tweeën het echte werk :) we slapen bij mijn ouders, dus kindjes worden wel vermaakt!
    Ik vind dit weer zo fijn!!

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Doortje; Hoi! Gezellige dag van maken inderdaad.
    Heerlijk dit weer, leven echt weer helemaal op.

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Nee, op zaterdag zul je echt door die haag van irritatie heen moeten:D:D:D Kon het echt niet wachten?

LW
    Meissie wat heb je toch een supermooi buikje!! Werd er gewoon helemaal blij van! En wat is Sophie toch een mooie meid. Ze doet me een beetje denken aan een oude Hollywood-ster met die mooie krul voor haar ogen...

Hier vandaag een lekker dagje rundum hause gehad. Vanmorgen beetje in de tuin bezig geweest en kindjes lekker gespeeld. Raar weer hoor. In de zon is het niet uit te houden zo warm en in de schaduw kan het ineens best fris zijn... Heb vandaag de kindjes toch maar met water laten spelen, maar ze kregen het op een gegeven moment wel koud.

Geen bevrijdingsfestival voor ons...lagen er vannacht pas laat in (rond 02.00 uur) dus echt even een dagje bijtrekken. Wel genoten van het weer!

Chicken
    Ha meissie!! (leuk dat je toch stiekem een beetje blijft spieken...)

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Nachtbrakers ;)
    Dan is het wel lekker om een dagje bij huis te zijn, kinderen hebben het leuk gehad bij opa en oma?

@hier; Gisteren het etentje gehad ter ere van de verjaardag van mijn oma.
    Het ging eigenlijk wel aardig, maar ohw wat waren de heren druk...maar ze wisten wel de sfeer (?) erin te houden. Ze zorgden er iig voor dat er gelachen werd :)
    Beau was zelfs zo behulpzaam om te helpen met het afruimen van de tafels, de pepermuntjes rond te brengen en de ober te vragen om een nieuwe ronde drinken ;)
    We hebben wel gelachen, oma's weer blij en gelukkig.

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, Hoe was het etentje bij je oma? (oh lees het nu)

Doortje; Veel plezier, lekker he?

Collo, het had zelfs absoluut geen haast mijn domme zaterdag-winkelcentrum-actie. Ik heb er van geleerd.

Bevrijdingsfestival was super! Net op tijd, want het was vol en er kon niemand meer bij. Erg genoten, van alle podia en gezelligheid. En wat een topdochter is ze toch, ze maakt overal dr eigen feestje en vindt het vooral allemaal erg leuk en gezellig, geweldig toch?

Wel weer zwemmen en koppeltje duiken in het zand, ook mooi geschminkt als vlinder voor het goede doel en dit alles op een laagje zonnebrand......dat was weer op kop in bad, weken en boenen en weken en boenen.

7. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@collo wat ben je toch een schat he.dank je wel voor je compliment!
    Voel me vereerd.:)
    Dank je wel dat vinden wij van Sophie ook.
    Ow wie vond je Sophie lijken als ik dat mag vragen?

Hoe hebben de kids het bij oma gedaan?
    Zijn ze lief geweest?
    Ik wil jullie snel weer een zien.
    Kan ik Julian ook eens zien bewonderen.
    En de 2 knappe dames weer zien.

@hier een dagje in de park gespeeld.
    Picknicken bij de park water.
    Zag ik een soort glimmende helm aan de zijkant van het water.
    Dus riep uit de grap Sophie daar is een schildpad.
    Bleek het toch een echte schildpad te zijn gelijk met de mobiel een foto gemaakt.
    En weg zwom hij.
    Was best verbaast zo grote schildpad in best vies water.

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Fijn dat het etentje meeviel. Is dan toch de goede keuze geweest. De meiden hebben het bij oma altijd leuk. Er ligt grenzend aan haar achtertuin een enorme buurtspeeltuin, helemaal geschikt voor Amy's leeftijd. En daarna mochten ze bij oma in bad, ook altijd feest. Wel de laatste keer want as maandag beginnen ze met de nieuwe badkamer bij mijn moeder, helaas zonder bad...

RiTi
    Lekker dat je meisje zo mooi haar eigen ding doet. Kan daar ook erg van genieten. Bij ons zoeken de dames elkaar altijd op in vreemde situaties waardoor je een hele andere dynamiek krijgt. Apart van elkaar zijn ze eigenlijk veel leuker...

Vandaag trouwens een superdag met Lizzy gehad. Ze was vrolijk, niet té ondeugend en gewoon een lekker ding. Helemaal geen ruzie met haar gehad. Vanmiddag ook op tijd op bed gelegd voordat de vermoeidheid echt toesloeg... En ze begint nu echt een mooi tempo te krijgen op haar loopfiets. Heel leuk om te zien. Nog even en ze gaat Amy voorbij op haar fiets.

9. littlewonder23

@collo fijn dat Lizzy vandaag een vrolijke dag had zonder ondeugende dingen.
    En hoe ging het met Amy vandaag?
    En niet te vergeten hoe ging het met Julian?

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    LW
    Sophie lijkt echt op jullie allebei vind ik. Misschien nog eens afspreken daar waar we laatst met de "kraamvisite" geweest zijn. Is echt een leuke tent! Kun jij door de week ook eens afspreken of moet je dan altijd werken?

De meiden hebben daar goed geslapen. Lizzy was een beetje oververmoeid dus die heeft mijn moeder nog even moeten troosten met een slokje water, maar daarna sliep ze ook. Gekke meiden zijn onderweg van oma naar huis (45 minuten rijden) gewoon wakker gebleven! Een maal thuis gingen ze gelukkig weer meteen lekker slapen.

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Amy was vandaag een beetje een oorwurm. Die was moe, maar wilde perse niet slapen. Veel huilen en hangen...morgen beter waarschijnlijk.
    Julian is zoals gewoonlijk weer super makkelijk. Die vind alles best, heerlijk mannetje!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @LW; Gaaf om zo een schildpad te zien!

@Collo; Dan wordt het dus tijd voor een grote cementkuip bij oma :)
    Gelukkig de juiste keuze gemaakt met het etentje, dan maar even de tanden op elkaar.
    Kan het nu weer achter me laten.

@interactie tussen de 2 kids; Heerlijk!
    Beau en Luca speelden gisteren ineens kappertje, om de beurt gingen ze bij elkaar de haren knippen. Ik hoorde Beau ineens zeggen tegen Luca: "vind u het mooi mevrouw?" "wel stil blijven zitten hoor dame" *proest*.
    Verder vinden ze het heerlijk dit weer, ravotten op de glijbaan, stoepkrijten, samen bellen blazen, zandtaartjes maken en zand-pannenkoeken bakken and so on.
    Erg leuk :)

13. littlewonder23

@collo lijkt me erg leuk om af te spreken.
    Meestal kan ik de maandag wel.
    Als je een andere datum of dag weet roept u maar.
    Kijk ik wel in me agenda of ik dan kan.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wat zijn jullie plannen voor a.s. dinsdag?

15. littlewonder23

Ik ben vrij :D omdat Sophie thuis is van de Psz
    En jullie?

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    RiTi wou dinsdag ook iets gezelligs gaan doen, vandaar.
    Wat en hoe is nog niet besproken, vandaar dat ik weer even een balletje op gooi.
    Het weer beloofd al veel goeds.

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, heb er gisteren of eergisteren nog een balletje over opgegooid, maar met niemand een afspraak kunnen maken.

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ah, die had ik dan denk ik even gemist.

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Nee, heb wel zin, maar nou komt mijn moeder weer deze kant heen. En die kan ik het niet aandoen om de hele dag weg te zijn met de kindjes... maar ook weer geen zin om de hele dag thuis te zitten met dit weer... Moeilijk!

20. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Zwaaaaaaaaaaaai!!!!

Dinsdag wordt het supermooi weer!!!!!! :D:D:D

En ik heb op zich ook wel een gaatje vrij ;)

Dus als er iemand nog trek heeft in Oisterwijk??? :)

Deel Deze Pagina