December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Ik was wel die kant opgekomen hoor! Jij was tenslotte de aanstichter van een meeting. Baal ervan dat ik met Julian naar het CB moet. Is ook echt zon rot tijdstip. Van tevoren lastig al echt een uitje te maken en na het CB is Lizzy alweer moe, dus moet die naar bed.
    Wel leuke plannen voor morgen?

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, dat je met drie kids over je eigen drempel komt vind ik al knap!

Geen punt hoor, gooi altijd overal en bij iedereen balletjes op met uiteenlopende resultaten, zo gaan die dingen.

Wij gaan morgen naar dat speelbos, lekker ravotten met water en zand.
    Al wil ik ook graag naar de moestuin, maar dan neem ik geen stel kids mee op sleep.

Vanmiddag is ze al fijn met allemaal kids aan het spelen en heb donderdag en vrijdag ook kinderplannen. Dat was het voornaamste, hoe leuk ze alles ook vindt, wil graag dat ze met andere kinderen om gaat.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Moet Julian zijn prikjes krijgen?
    Jammer van een evt. date, snel weer eens iets zien te plannen.

@RiTi; Speelbos hier in de wijk?
    In de moestuin kun je ook spelen met water en zand ;)

@hier; Dagje in de wijk en kantoor weer achter de rug, liep weer een beetje uit vanmorgen dus heb mijn uurtjes weer gemaakt gelukkig.
    Morgen ga ik denk ik met de jongens naar het strandje, lijkt me heerlijk voor de ze.
    's Avonds weer werken dus niet te veel in petto.

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, Haarrijn strandje is heerlijk al nu.
    Ik ga naar het Gagelbos, daar kunnen alle leeftijden heerlijk uit de voeten met veel opties (water, zand, gras, bomen, klimmen, bouwen etc).
    We hebben maar een klein moestuintje, Maura kan wel helpen en is ook netjes naar de andere tuintjes maar ongelimiteerd scheppen en spelen met meerdere kids gaat echt niet want dan is al het zaaien voor niets geweest.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    echt balen dat ik moet werken. had wel zin in een date :D

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Luuz, zeker jammer, maar komt wel een keer hoor.

Dees, Voel je vooral erg welkom aan te haken, had ook niet begrepen dat jij tijd of zin had om iets 'buitigs' te gaan doen morgen toen ik het voorstelde hier. Vandaar dat ik het toen ook bij wat anderen heb voorgesteld, insteek blijft het zelfde, gewoon gezellig buiten spelen met wie zin heeft.

7. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bah, heel verhaal, internet storing!

Opnieuw:

Happy, het is geen kma.

Dretjuh, fijn dat je laptop t weer doet!

Riti, aah, leuk.toch! Lekker genieten van de spelende kids!

Date, sorry maar zou niet weten hoe ik ergens moet komen zonder rijbewijs en 2 kids....

Hier, naar de ha geweest. T is n soort schimmel eczeem. (ben de naam kwijt)
    Smeren dus met weer n andere zalf, want door de hormoonzalf die we hadden wordt de schimmel juist erger.
    Moeten nu 2x per dag smeren tot het over is, en dan nog n week.extra.
    Nadelen zijn dat het eerst veel erger wordt voor het beter gaat, en ze heeft er al zo veel last van!
    En deze zalf droogt de huid uit, terwijl ze al.zo'n droog huidje heeft, en we deze juist zo vet mogelijk moeten houden omdat dr eczeem anders opspeelt..
    Maar kan het niet tegelijk smeren, dus dat wordt min 3 weken n regel rechte ramp! Hopen dus dat het werkt, en dat het niet voor niks is! Zo zielig voor mn moppie!!:(

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Minnie
    Ach wat sneu zeg:( Hopelijk gaan die 3 weken een beetje snel. Kan me voorstellen dat dat geen leuke weken zullen zijn.

Chop chop, off to bed. Morgen om 8 uur de zaak openen i.v.m. braderie. Moet de kassa's nog opmaken van vandaag en dingen regelen voor morgenmiddag.
    gelukkig daarna een dag vrij. Schoonmoeder haalt de kinderen tussen de middag op, dus hoef me niet te haasten om 17.00 uur, ook weleens lekker :)

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    MInnie
    Nou maar hopen dat het inderdaad dat is en dat ze er met deze zalf vanaf komt.

Hier
    Vandaag eindelijk een grote wandeling gemaakt rond een plas hier vlakbij. Viel uiteindelijk nog mee. Deed er een uur over. Moest alleen wel goed voorbereiden, zonnebrand, flesje water mee, doek om Julian af te schermen voor de zon...etc... Wat een geregel zeg voor een wandelingtje!
    Wil nu eigenlijk bijna dagelijks zon wandeling gaan maken om mezelf weer een beetje mobiel te krijgen. Voel me nu af en toe echt oud, waardoor ik weer minder beweeg, wat mijn lijf dan ook weer geen goed doet etc etc... En ik flirt ooknog met het idee om richting sportschool te gaan binnenkort... Maar vind 40 euro best wel prijzig. Kan wel goedkoper, maar heb er 1 nodig met kinderopvang...

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heerlijk de zon in :) kan je niet een apart tasje in de kinderwagen leggen met zonnebrand e.d.? hoef je alleen maar een flesje water te pakken als je de deur uit gaat.

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Minni, Ach wat rot zeg, jeuk is vreselijk, arm meiske.

Luuz, lange dag morgen, werkze!

Collo goed bezig! Hele onderneming maar wel echt super!

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Moest mezelf insmeren en had natuurlijk net een jurk met een vrij lage rug....best komisch om te zien volgens mij....

13. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Luuz, werkse morgen! En daarna lekker n dagje genieten!

Collo, lekker! Soms is het gereed maken van de kids idd zowat meer tijd dan wat je gaat doen.. Maar altijd lekker om er ff opuit te gaan!
    Hier ben ik ook altijd langer bezig om D gereed te maken als ik J op ga halen van de psz, dan dat we op en neer zijn. Ach ja, hoort erbij!

Collo2, haha, zie t helemaal voor me..

Hier, vanmiddag lekker met de dames in t speeltuintje voor ons huis gezeten. Strandlaken mee, speelgoed voor D, en luieren/spelen maar. Waren natuurlijk nog geen 10 min daar dat J naar de wc moest.... Maar ondertussen wat broodjes gesmeerd en hebben we nog lekker gepicknickt..

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    morgen!

He balen, vandaag eindelijk een dagje voor mezelf... thuis bijwerken, sporten, fysiotherapeut en moest nog wat dingen regelen. Maar helaas Alexander mag vanwege zijn oren ook deze week niet naar school, en zelfs niet in de zon dus dat betekend binnenzitten vandaag.

Layla en Dani zijn op schoolreisje naar een binnenspeeltuin, dus die hebben n super dag vandaag.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen ladies

Zie club ;)

Beau is niet helemaal lekker, hoesten als een zeehond, koortsig en aan de race ;) Hij geeft ook aan niet helemaal lekker te zijn en dat hij een zere buik heeft.
    We blijven dus maar thuis vandaag :)

@Dre; Zo'n vrije dag gaat altijd wel op aan dingen die nog geregeld moeten worden. Herkenbaar. Maar altijd wel weer fijn dat je dingen van je lijstje hebt kunnen schrappen.
    Leuk een schoolreisje!

16. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dre, aha, beterschap daar met zn oren!
    Leuk! Binnenspeeltuin is vandaag mss wel n goed idee. T zou vanmiddag slecht weer worden heb ik begrepen...

Dees, daar ook beterschap! Thuis is ook genoeg leuke dingen te doen;)

Hier, lijkt de zalf al wat te helpen. Minder jeuk, maar we juichen nog niet te vroeg.
    Al n hoop gedaan in t huis, dus dadelijk ff met J naar de speeltuin nu het nog kan...

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: ach gossie arme Beau :( Nooit leuk als zo'n kleintje zich neit lekker voelt

@MinnieMe: Zou fijn zijn als het zalfje meteen zou werken :)

Tja het weer :S Hmm ik had me verheugd op lekkere zon 25 graden hier, maar t ziet er aardig bewolkt uit, balen....

@hier: pfff nou bijna een hele maand aan foto's zit er weer doorheen. alles op laptop gezet en gesorteerd. Was toch wel ff werk.
    zo blogje beetje bijwerken, en mn nieuwe kookboekjes die ik gisteren gehaald heb doorbladeren :)
    heb voor mn verjaardag een aantal cadeaukaarten gehad en ben gisteren in Tilburg ff de stad ingedoken hihi

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    dani is best gemeen kwam ik gisteren achter.
    We zaten bij mijn ouders en mijn pa heeft best een bolle buik.
    En dani zei steeds dat er een baby in zat.
    Hij gaat bij mn vader op schoot zitten en zegt
    "opa jij hebt baby in je buik, ik ga baby kapotmaken"
    en hij begint zo op zijn buik te stompen

we moesten best lachen want het stoere boeven factor was hoog, maar tis maar goed dat er bij mij geen baby in zit :p

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hier prachtige ochtend achter de rug, heerlijk zonnig.
    Heel gezellig buiten gespeeld en geklodderd met modder en takken, ging er heel ontspannen aan toe allemaal ondanks de verschillende leeftijden (en dat we/ze elkaar niet heel goed kennen)

Dretjuh, Gemeen is een groot woord, maar lief is anders.

Minni, oh minder jeuk zou fijn zijn!

Suus, Beterschap voor Sanne, hoe is het nu?

Nog even langs de tuin geweest, iedereen is zo lief voor Maura echt fijn. Mensen in de hoek hebben een groot speeltoestel en een prachtige bloemen tuin, ze mag altijd van de glijbaan :). Wij halen water uit de sloot, maar vlakbij hebben ze hun eigen pompje met een grote bak, Maura mag daar altijd haar gietertje vullen, dat soort dingen, zo welkom!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dre; Ohw dat is inderdaad niet al te lief :)
    Cadeaukaarten houden het hier niet lang vol, bedenk me nu dat ik er ook nog 1 heb liggen van de Blokker.

@RiTi; Ik durfde de deur niet uit met Beau, anders was ik ook nog even langs gegaan in het speelbos.
    Heerlijk dat Maura in d'r nopjes is rondom de moestuin.

@hier; Beide jongens op 1 oor, ik ff rust.

Deel Deze Pagina