Happy, een goede nachtrust is dus gewenst... Hoop dat je ff lekker bij kunt tanken! Riti, klinkt als n top dag! Heerlijk als ze zo in hun element zijn! Kan me voorstellen dat ze uitgeput was haha... Dees, klinkt als n lekker dagje! En wat super tof van Jeroen! Hoop zo dat het iets uit haalt! Iedereen thnx voor de support! J heeft nog lopen spoken tot 21:45, en D was ook niet bepaald van plan te gaan slapen... Net nog n oude pantalon gevonden die ik ooit bij de oude kleren op zolder heb gegooid. Heel toevallig, want was hard op zoek naar n nieuwe (dacht dat deze allang in de kliko lag)... Heb m 3 jaar terug weg gegooid omdat de naden steeds los lieten, en ik het met de hand moest maken steeds omdat ik nog geen naaimachine had. Heb m net nog ff onder t naaimachine door gehaald, en is weer zo goed als nieuw! Toch nog iets wat mn dag n beetje goed maakte.... Ben gesloopt, op en kapot! Duik dus snel mn bedje in!
@mini: jij bent toe aan een heerlijke nachtrust denk ik! Slaap lekker meid, morgen hopelijk een makkelijk dagje! @riti: oe dat klinkt echt heel leuk en lekker!!! Jij vind dat soort dingen ook altijd, top! @dees: wat goed van Jeroen! Ik zou ook zo in de auto stappen om te helpen als ik de mogelijkheid zou hebben, vreselijk verhaal maar ik ben echt heel bang voor het ergste.... @all: slaap lekker!!!
Minnie Vreselijk, zon dag dat helemaal niks lekker loopt. Gelukkig heeft je broek de dag nog een beetje kunnen redden. Riti Bij jou juist een superdag, wat lekker! En idd jij vindt altijd van die leuke dingen. Haal je die dagen uit krantjes of waar kom je dat soort dingen tegen?
Suus Jij hebt de date al helemaal voor ogen hè? Hahaha. Als het Den Bosch of Tilburg wordt ga ik lekker mee hoor!
Suus, thnx, hoop t ook haha.. Sanne al beetje beter?? Collo, haha ja, t klinkt zo stom wbt doe broek, maar je moet weten dat ik al.sinds ik m weg heb gedaan op.zoek ben naar n nieuwe.. En met mijn maat (32/34) is dat gewoon niet te doen! Had van de week nog maar n maatje 36 gehaald, en door Oma smaller laten maken (dat is nog net te moeilijk voor me) maar het was t toch net niet... Hier, is het toch nog laat geworden. Vriend en ik hebben de rest van de avond de radio aan gezet en lekker geklets en herinneringen opgehaald. Heerlijk! Morgen gaan we naar de verjaardag van ons(vriend zijn) neefje. Heb r zin in. Heel stom, maar zijn fam is toch gezelliger dan mijn fam. We hebben pas contact sinds D geboren is, (op schoonbroer na) maar t voelt zo goed om daar te zijn! Niks gedwongen, gewoon lekker jezelf zijn!
Gisteravond had Julian ineens 39,5 koorts dus vandaag even naar de ha geweest. Die kon gelukkig niks vinden dus het zal wel overwaaien. Verder beetje bgeslapen want Dees heeft me veelte lang wakker gehouden gisteren Voorbereiden voor tripje naar Disney verder. Heb er zin in.
Leuke uitjes vinden, google voornamelijk. Via het ene leuke idee rol je in de andere. Helemaal gaar na een leuke maar lange dag in Den Haag, met Maura naar mijn vriendin met dochtertje geweest. Lange reis, omleidingen, ver lopen pffffff opperdepop. Maar wat deed ze het super weer, knap! Collo, ach, dat is niet de bedoeling, gelukkig was er niets te vinden. Koorts weg ook al? Collo en Dees, wat spoken jullie zoal uit in de late (vroege) uurtjes? Voor leuke spelletjes hou ik me aanbevolen
@Collo; I know, het was ook veel te laat. Jeroen was dan ook pas na 1.30 thuis Nog even liggen napraten en toen gaan slapen...tot 6.15 *gaaaap* Gelukkig niks aan de hand met Julian. @RiTi; Struinen hier op ZP en het nieuws volgen...meer dan dat was het eigenlijk niet. Niks geen leuke spelletjes, soort van csi kun je het misschien noemen.
Suus, fijn dat het beter gaat! Collo, gelukkig niks ergs! Koorts al gezakt? Beterschap! Riti, vermoeiend maar geslaagde dag dus. Fijn! Dees, pff, kort nachtje!! Wel de dag goed door gekomen? Hier, J is vanavond maar 1X naar beneden gekomen! En D is ook meteen heerlijk gaan slapen! Helemaal blij dus met mn lange avond voor ons zelf! En de rode plekken bij D zijn helemaal weg! Wel nog n beetje jeuk, maar we moeten sowieso nog n week door smeren. Gaat helemaal goed komen dus! 21 mei moeten we met J naar de kinderarts omdat ze al ruim n jaar hoest als n zeehondje. Maar omdat het de 1e x is (gaan nu naar n andere omdat de vorige niet goed beviel) zitten we daar n kleine 2 uur in t zh. Twijfel of we D mee moeten nemen. Hebben namelijk wss geen geschikte oppas.
@MinnieMe; Ja hoor, wel wat eerder vermoeid maar we gaan gewoon door. Jeroen is vanmiddag om 13u weer van huis vertrokken richting Doorn. Beide heren ging op bed waardoor ik ook even op standje relax kon gaan. Wat super dat de rode plekken helemaal weg zijn!
Dees, lekker als je dan ff lekker je ding kan doen! Vind t echt super tof van Jeroen dat hij zich zo in zet! Hoop zo dat t iets oplevert!
Min ie Super dat vlekken al een eind weg zijn. Gaat vast goed komen. Dees Er is inmiddels geen sprake meer van een Quick fix denk ik...hahaha hij is echt goed naar e haaien mijn laptop. Maar Jeroen geeft het nog niet op....
@collo; Ohw jee?! Hij is wel een doorzetter gelukkig, hij bijt zich er echt in vast Ik hoop dat hij nog te redden valt..
weeeeeeeekend!!! morgen wel veel op de planning staan maar goed. zn baas heeft besloten dat ze alsnog overweeks gaan, dus man is pas eind volgemde week thuis. baaaaal dus enorm, ben zoooo moe na de afgelopen twee weken. maar toe maar, kan er weinig aam veramderen. hopelijk kan het qua planning, wil heel graag een weekje vrij. desnoods zaterdag werken maar hopelijk doordeweeks vrij. lig net in bed. het laatste hoofdstuk gemaakt vanavond. morgen even uitwerken en dan lekker rustig aan doen tot het volgende studiepakket binnenkomt. laagste crijfer is een 9,3 dus moet lukken tot morgen!
O, wat balen als je rekening had gehouden dat hij sneller terug zou zijn. Moet toch wel kunnen een weekje vrij? Je hebt zo hard gewerkt de afgelopen weken... Dees Jeroen is weer onderweg naar huis. Kon hem alleen niks lekkers aanbieden. Alles is echt op hier...haha heb ook niks in huis gehaald omdat we naar Disney gaan en de boodschappen komen morgen pas. Voel me een slechte gastvrouw...hahaha Zijn nu een back up aan het maken van mijn documenten zodat mijn laptop waardig kan overlijden.
@collo; niks lekkers in huis? schandalig! Haha ik heb ook weinig over gelaten in huis...oops Nee jeroen is met weinig ook zoet te houden. Balen dat ie echt stuk is! gevalletje verzekering misschien lizzy als tasmanian devil. Maar euh disney? wat leuk! weekendje daar?