December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @collo: jaloers!!!! Wanneer gaan jullie??? Leukjoh!

@luuz: jij bent een toppertje!!! Dikke schouderklop hoor!

@mini: jeej vlekken weg, fijn!

@dees: jouw kerel is ook een topper!

@riti: goed hoor van Maura! Knap hoelang en goed ze het soms volhouden he! Ik heb laatst ook een hele slentertocht door de stad gemaakt met Maud en zelfs ik was gebroken, moet je nagaan hoe knap het voor haar dan is!

@panos: hoe is het met je vriendin eigenlijk?

@hier: lekker slapen...trusten!

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Luuz, pittig hoor, knap hoe je het doet!

Minni, Fijn zo weer een broek te kunnen scoren :)

Suus, knap van Maud, groot worden ze al he. Echt een grote zus ook denk ik?

Collo, oh balen van je laptop zeg.

Hier, Even drie dagen 'vrij'!! Huis en kind vallen even drie dagen onder de regie van Dennis, heerlijk. Ik heb zo veel kleine dingen te doen waar ik me even op moet concentreren, heel veel leeswerk en wat schrijfsels.
    Daarnaast ben ik nu even aan zet met wat klusdingen (hij de afgelopen twee dagen).
    Heerlijk even de gezinslusten en niet de lasten :) Morgen wel gewoon moederdag maar geen grote activiteiten voor mij.

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    We vertrekken morgen en blijven een paar daagjes. Komen woensdag weer terug. Heb er echt zin in. Even weg van alles en welkom in de Disney droom.

Julian gelukkig vandaag weer koortsvrij dus weerr opgelucht.

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    De foto's van Julian zijn inmiddels gered, nu kijken of we de rest er ook nog af kunnen krijgen.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Heerlijk Collo, veel plezier!

6. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ff heel snel..

Collo, veel plezier!!

Luuz, hoop dat t weekje vrij geregeld kan worden!

Hier, vriend de hele dag boven zitten knutselen met J voor moederdag, en ik beneden. Heb 2 thheboeketjes gemaakt. 1 voor mn moeder en 1 voor mn Oma. T is 3X mislukt, maar ben nu wel tevreden met t eind resultaat.
    Dadelijk eten maken... Nog geen idee wat precies...

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    Veel plezier in Disney!

Minnie
    Leuk, dat geknutsel :) Al enig idee wat je gaat krijgen?

Hier helaas geen ontbijtje op bed morgenvroeg. Wel een verjaardag 's middags, dus heb denk ik geen kind aan ze.
    Vanmorgen heerlijk op ons gemakje boodschappen gedaan, alles was op. Daarna doorgelopen om wat te drinken en te eten. heerlijk, even tijd voor ons 3en. Volgende keer gaat man ook mee, dan is het spul compleet. Erg gezellig:)

Beetje jammer dat ik door dit deel van de studie heen gefietst ben. Heb per mail gevraagd wanneer ik de rest van het pakket kan verwachten. Pas over 2,5 maand:$ Mijn hemel, wat moet ik tot die tijd doen 's avonds?
    Nouja, voor vanavond allemaal lekkers in huis gehaald, dus voor de verandering maar een avond voor de tv;)

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Luuz, wat ga je kijken vanavond?
    Jammer hoor, moederdag zonder je man, maar gauw een ectra uitje samen plannen of zo.

Hier vanavond een fillumpje, maar lege kasten dus Dennis is even weg om in onze snackbehoefte te voorzien :D.

9. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Luuz, heb geen idee. Hoewel J dr eigen steeds verspreekt. Gister had ze iets over n hat (?), dus vriend zegt: ssst, dat moet ie nog niet zeggen... Waarop ik reageer met: hu..? Ik kan er toch niks van maken (ivm dr oortjes loopt ze achter met taal). J dr reactie: nee mama dat ga ik maken!
    Haha... Logisch.....
    Maar vandaag ben ik er achter dat ze met hat hart bedoelt. Denk ik.... Normaal zegt ze altijd hatje, dus kon die link in eerste instantie niet leggen.

Maar n avondje tv is ook wel lekker! Wat raar dat je niet in je eigen tempo kan werken... Lijkt me best vervelend... Iig gaat t goed met de punten! Super goed!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    riti
    heb me heerlijk vermaakt met paul de leeuw en straks begint terug naar de kust.
    vorig jaar was ie er ook niet volgens mij.

minnie
    ben nu wel benieuwd wat ze gemaakt heeft. hier staan ook trouw twee cadeautjes te wachten.
    gemiddeld doe je 4 lessen per maand. zijn er 14 in totaal. dus reken maar uit. staat zo'n 3 maanden voor. maar heb alle hoofdstukken al klaar(2 weken over gedaan) haha.
    net ook de laatste cijfers terug gekregen. wederom 2 tienen.

staan nog wat cases in het boek maar zag al dat die 14 hoofdstukken dan nodig zijn om te gebruiken. gok dat daar sowieso minimaal 4 uur tijd in gaat zitten, dus dat doe ik een keer als ik dat achter elkaar kan doen.

helaas mn rooster gekregen. geen weekje vrij. maandag afspraak gepland om de boel na te spreken en ze bij te praten en woensdag, vrijdag en zaterddag weer aan het werk.

11. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Ben ik weer.
    Voor de nieuwsgierige staat er iets in de club ;)

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Leuk nieuws LW!!

Hier nog steeds bestanden een het redden van de laptop. Moeten de laptop aan laten staan de dagen dat we weg zijn omdat het echt supertraag gaat. Niet echt een prettige gedachte, maar als we hem uit zetten start hij ws nooit meer op, die gok wil ik ook niet nemen.

Ben ook heel benieuwd wat ik ga krijgen voor moederdag. Het komt van de v&d en weegt niet heel veel...maar wel een redelijk grote doos. Diamanten oorbellen kan ik wel uitsluiten...;)

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Haha wat een spanning allemaal!

Maura is zo vol van verrassingen en geheimpjes dat ze het de eerste seconde dat ze je ziet vol enthousiasme toeschreeuwt :D.

Zo ook vandaag, in geuren en kleuren. Ik ga met papa op de fiets, bloemen kopen voor jou. En dan zetten we ze in een emmer met een beetje water in de schuur. En dan mag jij ze niet zien, (op fluistertoon) want het is een verrassing. En morgen, moet jij in bed blijven want dan ga ik met papa een lekker ontbijtje maken, met een eitje. En dan mogen de bloemen mee, dat is een cadeautje voor jou.

En dit was alleen nog maar voórdat ze naar het dorp gingen, alle stappen in het maken, inpakken, meenemen en verstoppen van de psz knutsel hebben we al gehad.
    hihi heerlijk.

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ow riti ik geniet ook zo van deze leeftijd!!! Zo logisch beredeneerd allemaal! Maud zei vorige week: als er een luchtballon vliegt en hij gaat hoog naar de sterretjes, dan kunnen opa en oma joossen erin en dan komen ze naar ons en dan kunnen we weer met ze kroelen! Als dat toch kom he meiden! Briljant bedacht van haar!

@lw: super nieuws!!!

@collo: leuk leuk leuk, lekker rondstruinen in de blije wereld!

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh shoot! Bedenk me ineens dat ik geen reisdocument heb voor Julian...oh oh! Dat wordt spannend bij de grens... En dan verblijft hij ook nog eens illegaal in het hotel (4 persoons kamer)... Kan daar zo slecht tegen, knoop in mijn maag.

Heeft iemand Langs de Leeuw gezien vanavond? De dame van de moedermelk was een mama uit mijn Februari-mama clubje. Wat een lef!!

16. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Fijne Moederdag schatjes.

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    jaaa fijne moederdag iedereen!!!

Fred en ik zijn dr ff een paar dagen tussenuit geweest.
    Was in Frankrijk een Harley meeting waarbij ze een Guinness Book Record probeerde te zetten.
    Waren een paar mooie/leuke dagen, afgesloten met een etentje in valkenburg en daarna gaan bowlen.

Zo de kindjes halen bij mn ouders, daar hadden ze hun cadeautjes mee naartoe genomen die ze op school hadden gemaakt, bijhorend versje uit hun hoofd geleerd :D zo schattig :D

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Klinkt als super dagen meid! Blij dat je een beetje aan het genieten bent!

LW
    Jij ook een fijne Moederdag. Hier vanmorgen heerlijke frutsels gekregen incluus macaroni lijstje... En een hele mooie set glaze van bodum die ik wilde maar eigenlijk te duur vond en te link met kleine kindjes... Lief dat Ferdy dat onthouden heeft.

Nu onderweg naar Parijs!

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Fijne moederdag allemaal!

Collo, loopt vast los allemaal, maar vooral die knoop is rot. Niets meer aan te doen, dus maar gewoon gaan en van genieten :). Hou je ons wel op de hoogte?

Paul de Leeuw niet gezien.

Hier een heerlijke zon ondanks de verwachtingen. Ik lig in bed bij het raam, met laptop en boeken, heel ergonomisch zo :)

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Fijne Moederdag!!!

Leeuw niet gezien maar wel gelezen. Jeetje live borstvoeding op een ander niveau 😊 op zich niks tegen maar volwassen man voeden , tja... 😉

Deel Deze Pagina