December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    precies mijn gedachten:D Nog maar een rondje;)

Nou, even staan praten als brugman vandaag ivm studie. Moest me eigenlijk aan het studieplan houden (gehele studie is al betaald), maar ze zijn zo vriendelijk geweest om het één en ander uit te zoeken wat betreft mijn huiswerk. Ze belde netjes terug om door te geven dat ze mijn mentor heeft gesproken en zij aangaf dat mijn cijfers ruim voldoende waren om eerder te beginnen met het volgende deel.

Dus morgen moet ik even terugbellen om na te gaan of het systeem het inderdaad opgepakt heeft en dan hopelijk binnen 3 dagen het volgende pakket in huis. Verveel me rot joh:$

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Luuz, hihi vervelen, ook wel eens lekker toch? Boek? Leuke serie? Je graveerhobby?

Collo, oh my, ik hoop dat de nachten bergopwaarts gaan :). Het is wel heerlijk in het park nu, lekker hoor.

Hier, drukke dag gehad, ik ga zo richting bank en een leuke serie :)

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Collo, hopelijk gaan de volgende nachten beter. Fijn dat het lekker rustig was! Geniet nog van je vakantie!

Luuz, hopelijk kun je snel verder met je studie! Door jou verhalen krijg ik bijna weer zin om die van mij op te pakken. Ben alleen zo op na n dagje met de kids! J is zwaar aan het puberen, en D is ook erg onrustig. N dag als vandaag gun je bijna niemand! Ben opper dan op, en mm spieren doen gewoon pijn terwijl ik amper iets heb gedaan. Wie weet over n paar dagen.....

Hier, lange nacht, en lange dag. Denk dat ik dadelijk ga douchen en naar bed ga.

4. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
  5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    als je leuke tips hebt voor een leuke serie; ik hou me aanbevolen :D
    Ik heb gewoon geen zitvlees denk ik.

Minnie
    Poeh, herkenbaar. Lenn ligt zo ontzettend dwars de laatste dagen, al denk ik dat dat voornamelijk komt door de drukke weken die ik op het werk heb gehad. Gelukkig komt daar verandering in de komende tijd. Elise krijgt hoektandjes, dus die slaapt slecht en komt elke nacht minstens 1 keer voor een knuffel. Na een flesje gaat ze wel weer slapen, maar ze blijft af en toe wat mopperen in haar slaap. Ze hoeft er dan niet uit, is ook niet wakker eigenlijk, maarja, ik daardoor dus wel. Over een paar jaar zijn ze de deur uit denk ik dan maar :D

Heb ook niet altijd evenveel zin hoor, zeker niet als ik een saaie stof over handel en wetskennis door moet nemen, maar goed, het moet dus dan kan het maar beter gedaan zijn.

Maar man man wat zal ik blij zijn als mn man weer thuis is zeg.

Wel heel lief trouwens; zaterdag cadeau gekocht voor mn nichtje haar verjaardag. Lenn wil al heel lang een grote Chuggington-trein. Maar goed, was nogal duur, dus dat ging gewoon niet.
    Stonden in de speelgoedwinkel en hij wist nog niet dat ik die trein wilde kopen. hij is ook tevreden met iets van 2 euro, maar hij vond deze echt heel mooi.
    zegt hij; 'Mama? Deze kost veel centjes he?' Ja klopt schat, maar hij is wel mooi he?
    'Maar jij werkt toch voor centjes?' Ja klopt (hier was ik dus de weg kwijt:D)
    'Als ik je ga helpen voor centjes, dan heb ik wel centjes genoeg om deze te kopen'
    Kon wel huilen:) Alsof hij zelf wilde sparen, door voor mij te werken, zodat ik niks hoefde te betalen:D
    De trein heb ik dus voor hem gekocht en zijn spaargeld blijft netjes in zijn spaarpot:)

Elise zat direct al te wijzen naar een mooie knuffel van een eend in een zwemband. De eigenares ken ik wel en die gaf hem gelijk aan haar. Toen ze hoorde wat Lenn tegen me zij over de trein zei ze gelijk dat we de knuffel gratis mochten meenemen.
    Dat heb ik uiteraard niet gedaan (10 euro voor dat ding:$) en heb er gewoon voor betaald.
    Maar ik kan zo trots zijn op Lenn op zulke momenten. Blijkbaar komt de opvoeding wel goed aan :)

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ah Luuz dat is echt TE schattig!!! En beetje jammer van de 10 euro voor de eend dan ;) haha!

@mini: vreselijk verhaal he! Ik heb het daarstraks ook gelezen ja, niet eerlijk!

@sanne: ja hoor die is helemaal opgeknapt! Nog wel ab kuurtje afmaken. En collo, jullie beertje is haar qua gewicht inderdaad voorbij hoor ;) Ben vanmiddag bij het cb geweest om d'r te wegen ivm het niet altijd willen eten. Ze weegt nu 6855 gram en is 66 cm lang...Dus...:D haha, wel grappig!

@collo2: wat beteft je bed, is het niet mogelijk om de matrassen om te wisselen? als je 2 losse hebt tenminste? Zodat je in het midden het stevigere gedeelte juist hebt...
    Succes met jullie kleine draakje!

@hier: heks'nkaas met toastjes....jumm!!!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Suus
    fijn dat Sanne helemaal opgeknapt is. Het bedrag is inderdaad belachelijk, maar als ik zie hoe dol ze is op die eend.
    Lenn heeft hem Dukkie genoemd. Bij het woordje eend reageert mevrouw dus niet meer, maar als je vraagt waar Dukkie is, pakt ze m gelijk.
    Ze is helemaal weg van dat ding, moet overal mee naar toe, anders blijft ze bij de voordeur staan tot je dat beest ophaalt :D

Hier; nieuwe smaak van Lays....En Eli Stone.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Suus; Lekkah! Ik heb een een stukje brie met roomkaas :D

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oke, toch een nadeel ondervonden van een favo knuffel. Wat lenn had met die maffe speelgoedtelefoon, heeft zij nu.
    al 3x naar boven kunnen lopen omdat dat ding op de grond lag ipv in bed.

iemand interesse in een eend? :D

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    je kan er altijd nog duck hunt mee spelen ;)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goed plan. al hoop ik dat ze niet zo hysterosch gaat worden met die knuffel als lenn met zn telefoon.
    wat een irritant geluid maakte die zeg.

en het ergste is, hij speelt er nog steeds mee, elise mag er absoluut niet aankomen, maar hoeft niet meer mee in bed. 'ggg, je slaapt toch nirt met een telefoon mama! daar moet je mee bellen.'

soms begrijp ik mn kind echt niet :D

12. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Luuz, haha... Lief!!!
    Mss in bed vast maken.. Met duc(k)ttape....;)

Suus, ooh, super dat Sanne er weer helemaal bovenop is!

Hier, net de schrik van mn leven gehad! Wij roken altijd in de schuur, dus loop jet de schuur in. Doe altijd t licht aan en loop meteen naar de stoelen. Maar we hebben tl, dus dat duurt ff voor t licht ook echt aan is. Stap ik toch zo op n dikke naaktslak! Sprong meteen op mn stoel! En begon te gillen als n idioot! Bah! Dat gevoel was zo ranzig! Hartkloppingen tot aan Sint juttemes! En t vieze beest leeft nog! Bah bah en nog eens bah! Was in eerste instantie bang dat ik op n mega spin was gaan staan! Als ik eraan denk voel ik t weer onder mn voet glibberen... Gewoon smerig!
    Sorry, moest t ff kwijt.... BAH!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha ja dat voelt vies aan he? (hier vinden we er af en toe 1 in de woonkamer)
    blegh zo smerig!

14. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Luuz, ooh bah! Heb wel ooit n kikker in de woonkamer gevonden. Schrok me wilt! Liep snachts naar benden om n flesje te maken, maak de lamp aan, zie ik opeens n kikker langs de muur op springen! Stond meteen klaar wakker op de tafel!

Zo, J op de psz, D in bed. Heb al n hoop in huis gedaan. Dadelijk ff voorraadje eten voor D maken, tafel dekken en dan weer J halen. Moet nog ff bedenken wat we vanmiddag gaan doen.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gelukkig hier geen kikkers, al ben ik er niet bang voor. Wel voor spinnen:$ Maar die hebben we hier vrij weinig gelukkig.
    Heb je niet ergens een markt ofzo in de buurt? Vinden ze hier helemaal geweldig.

Wasjes gedraaid, wasjes gevouwd, ramen gewassen achter, voor moet nog. Gestofzuigd, toilet gedaan. Met de kids gestoeid, tot Elise omviel en met dr hoofd op de grond knalde. Die kon dus direct door naar bed, compleet gesloopt.

Vanmiddag dus naar de markt, ze eten de laatste dagen belachelijk veel fruit. Zelfs mini komkommers en snoeptomaatjes:(
    Alleen maar beter natuurlijk. Dus vanaf de markt nog even langs de blokker. Mn citruspers heeft het begeven. Daaahaaag versje jus in de ochtend:x

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @MinnieMe: vind hier in de tuin wel eens van die dikke slakken, met huis en zonder huis, maar ja echt smakelijk is het niet nee. Zet ze altijd aan de overkant van het huis (bij de bomen) dan eten ze niet meer aan mn plantjes :p

@Luuz: markt is altijd leuk, maar kids zitten dan op school altijd.
    Heerlijk toch als ze veel fruit eten! :)

@Hier: op school gaat t deze week over het verkeer, bij Dani in de klas staat zelfs een echt stoplicht :) hihi
    eerst alles leren over de borden enzo en dan mag layla morgen met de fiets naar school en buiten een parcours afleggen en Dani doet dat donderdag met zn klasje. Hartstikke leuk!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dre
    wat leuk zeg! ze doen het goed he op school?

ben er echt even naar van. had gehoopt op een klein wonder voor het meisje, maar het heeft niet zo mogen zijn.

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    oh luuz ik ook! Ik ben er vanaf gisterenavond echt al de hele tijd mee bezig, zo vreselijk! Er komt ook gewoon niks uit mijn handen...:)

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Voel me ook leeg vandaag :(

Net wel even gekeken op de rekeningen en zag ineens dat we onze zorgtoeslag (over 2012) en het resterende bedrag van de kinderopvangtoeslag binnen is. We kregen nog een aardig centje terug ook. Had dit helemaal niet verwacht, had zelf minder berekend maar was uit gegaan van 1 maand :)

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Vreselijk dat ze de strijd toch verloren hebben.

Dees, lekkere meevaller :) Al een leuke bestemming?

Ben gelukkig nergens bang voor, of vies van. Maar ik hoef er niet op te staan en ze hoeven ook niet zo nodig op mij al die beestjes. Maura daarentegen is er dol op. Ze heeft ook zo'n vergrootglas potje en daar gaat alles in, of in dr broekzak of in dr knuist ;).

Dretjuh, Wat leuk dat verkeersthema, erg goed ook!

Luuz, lekker fruit eters :) Jummie.

Hier helaas alleen maar financiële tegenvallers, schiet niet op zo.
    Net als lunch sushi gegeten met Maura, vond ze lekker! En dat geklooi met stokjes vond ze ook geweldig.
    En het was maar hele matige sushi zelfs, dus binnenkort maar eens echte verse :)

Deel Deze Pagina