December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ben ik weer, was een kort pakketje en mag nu mijn bereikbaarheid tot 23u thuis uitzitten.

@Luuz; Zelf geen bril, J. wel.

@Dre; Sterkte met de oma van Freddy, ik denk aan je.
    Yup, helemaal zindelijk...moet eerlijk zeggen dat ik verbaasd ben over hoe makkelijk Beau er ook zelf mee omgaat/omging.

@Panos; Als het maar gesmaakt heeft, fijne avond met hopelijk wat productiviteit.

@Suus; Nog file gehad onderweg?
    Kids lief gaan slapen en was Stijn nog in slaap gevallen in de auto?
    Hier was Beau total loss, ook omdat hij vanmiddag dus niet had geslapen :) Luca is trouwens nu ook lief gaan slapen en is tot nu toe nog stil gebleven.

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ben ik ook!!!

@Luuz: ja, wcbril ;)

@dees: was gezellig! De broek van Beau ligt nu bij de was en stuur ik weer schoon naar je terug ;) Jammer dat het eigenlijk best kort was, maar ach, reden te meer om niet al te lang te wachten voor we een nieuwe date plannen :D
    Iedereen is welkom ;););)

@panos: fijn dat je kids zo lekker slapen nu!!! En ja, ook ik moet altijd lachen om je berichten :D

@riti: beterschap voor Maura, leuk jurkje trouwens van de spam! En heerlijk weer was het vandaag om buiten te zijn! Maud heeft vanavond nog even lekker op haar fiets gecrosst! (schrijf je dat zo?)

@Dre: haaaaai! MCDonalds lekkerrrrrr!!! :D

@all: er komt hier zo nu en dan een kip binnenlopen, iemand enig idee wie dat is? :D Haaaaaaaai kippie!!! Milan is cool, en piemels zijn ook zeker cool! :D Fantastisch he, die taal en fantasie van de kids in deze leeftijd! ;)

@iedereen die ik vergeet: haaaaaai! :D

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @dees: niet echt veel file gehad gelukkig, alleen de N65 van Vught naar Udenhout (80 weg) was erg druk dus ben ik binnendoor gegaan, maar beide kids hebben in de auto geslapen, dus die waren ook zeker wel gaar!
    Ik zal met je mee duimen dat Luca zich netjes aan zijn verplichte uurtjes slaap zal houden ;)

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Suus; Broek was schoon hoor dus erg vies kan hij toch niet zijn van dat ritje naar brabant :D
    Ik zie hem wel weer tegemoet en anders kom ik hem volgende week bij de kraamdate wel ophalen ;) (hup hup bevallen jij)
    Vond het eigenlijk ook weer vrij snel gaan de tijd, gaan we zeker een keer weer over doen en dan wellicht wat langer :) (mits je dat goed vind).

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Die 80-wegen lopen idd gauw vol rond 17u, wel fijn dat je dan een binnendoor weg weet.
    Vond Maud het niet erg een broek van Beau aan te hebben, Beau vond het wel prima en leuk en vertelde het nog aan papa toen hij thuis kwam :)
    Luca gaf tijdens het naar bed gaan wel aan dat hij in een "ander bed" wou slapen...wat dat dan nu is?!

Zit nog te dubben over de fiets voor Beau, mijn voorkeur gaat uit naar die bruin/zwarte..wat jullie?

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Hoop zo voor je dat het nu ook zo blijft met het slapen van je ukken... Campingbedje moet voorlopig toch nog kunnen of niet?

Dees
    Wat fijn dat Beau's oren er goed uit zagen. Het wordt tijd dat je mannetjes een beetje opknappen...Nu Luca nog...

Chicken
    Leuk dat je ons nog weet te vinden;)

Zwangeren
    Heb Happy even niet gesproken... Wellicht dat ze nog nieuws heeft?

RiTi
    Zie Ferdy al helemaal glunderen als Amy zoiets zou zeggen over een grote plasser...

WOw, hier total loss... Vandaag die speurtocht gehad en pas helemaal op het einde begin ik last te krijgen maar merk nu wel dat mijn bekken het neit zon strak plan vond. Daarna lekker gegeten en de hele dag me echt supergoed vermaakt met collegas. Wel raar idee dat ik morgen alweer moet werken. Voor mijn gevoel vandaag ook gedaan.. Kruip zometeen lekker mijn bed in dames.

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Suus, Lekker crossen! Had jij nu ook de kazam gekocht?
    Respect zo'n bezoekje in jouw ' toestand' hihi
    en Dees, fijn dat het gezellig was.

Dees, leuke fietsjes. De blauwe is mij iets te bling, dus zou de ander kiezen. Maar smaken verschillen he, gelukkig.

Wich reminds me, helm. Ik block het blijkbaar ook steeds, het wil er niet in.

Nou die Maura is helemaal niet ziek meer, zag haar ieder uur opknappen vandaag. Mooi, nu alleen nog snotterig...komt goed.

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Colli, rustig aan, heftig dagje zo.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Dat is dan zeker een pittig dagje voor je geweest, kijk je wel uit in jou toestand?
    Begrijp het heel goed dat je op tijd je bed in kruipt, doe het ook hè.

@RiTi; Gelukkig is er idd nog keus :D
    Ik vind die blauwe dus ook aardig druk en opvallend, mijn oog viel ook gelijk op die bruin/zwarte maar is vanaf 1-11 weer leverbaar.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees , voor zijn verjaardag?

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Yup, maar denk wel dat hij de fiets eerder gaat krijgen zodat hij er ook eerder wat aan heeft :D

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Leuk!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik kijk er zelf dus ook erg naar uit, net of ik zelf jarig ben :D

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hihi herkenbaar

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @collo: fijn dat het leuk is geweest! En inderdaad denk aan je lijf, het zou ook deze zwangerschap wel eens mooi zijn om geen pe te krijgen, ik duim voor je!
    Wil jij binnenkort ook nog daten? ;)

@dees: ik vind ook die onderste leuker! Maud vond het helemaal niet erg van die broek, had het niet eens in de gaten dat hij niet van haar was hoor ;) hihi

@duplo dierentuin: ik dacht dat hij bij de intertoys tot 28 oktober ongeveer 50 kostte? Nu kan ik hem alleen nog maar voor rond de 80 euro terugvinden? Ik heb het toch in de folder zien staan volgens mij! iemand een idee?

@happy: ja hoe is het met jou? Leuke vakantie gehad? Al nieuws voor ons ;)

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Riti: is je banner weg of had je er al een tijd geen? Ik weet het even niet meer, maar viel me ineens op ;)

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ben inderdaad al een tijdje bannerloos.
    wie weet joekel ik er weer een eentje in elkaar, maar jullie weten ook wel dat ze drie wordt.

Iemand nog tips hoe houten blokken te ' wassen' ?

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    #38 collo003, 23 okt 2012
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
    RiTi
    Houten blokken wassen.....nog nooit in me opgekomen! Sorry geen tips.

He, ik lig nog niet in bed, wat een verrassing...zucht.

Suus
    Ja hoor, maar zou pas volgende week dinsdag kunnen. Heb as donderdag min of meer aan meisje uit de buurt plus vriendinnetje beloofd dat ze hier mogen komen knutselen met Amy....waar ben ik aan begonnen?
    Heb wel mijn naam, adres en telefoonnummer op een briefje geschreven en gezegd dat ze aan haar moeder moest vragen of het goed was en dat haar moeder mij best mocht bellen. Wil geen kindjes binnen halen als de ouders niet weten waar ze zijn...of is dat stom?

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Hogedruk spuit?

@Suus; Voor rond de €50,- moet ie wel te verkrijgen zijn maar niet online, daar is hij 9 van de 10 keer niet te bestellen.
    Je zou daarvoor dus echt naar de winkel moeten en dan het geluk te hebben dat die daar op voorraad is.

20. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @collo: als ik volgende week nog babyloos ben dan kunnen we wel kijken of het mogelijk is!

@riti: ok, viel me op hihi

@dees: ja dan ga ik in de winkels maar op zoek idd

@collo2: nee is helemaal niet gek dat je je adres enzo hebt achtergelaten, heel alert zelfs!

Ik duik erin, vannacht moet ik wellicht nog werken ;)

Deel Deze Pagina