Beterschap voor alle zieke kindjes! Maar 1x babyors nodig gehad, gut wat was ze een dood vogeltje toen. Bijeenkomst, dienst of hoe je het ook noemt was erg fijn (niet kerkelijk oid). Paste heel erg bij mijn oom en zijn gezin, hartverwarmend en vreselijk druk. Het intense verdriet van mijn tante en twee nichten is zo voelbaar, al waren ze zo sterk. Nog met een kleiner gezelschap wat gegeten (late lunch) en gedronken en dat was eigenlijk ook erg gezellig. Blij thuis te zijn na deze lange dag en met duplo te kunnen spelen .
Riti Was helemaal vergeten dat de dienst vandaag was. Fijn dat het een passend afscheid was. En als het even kan moet het daarna ook wel gezellig zijn met familie. Is bij ons in ieder geval wel altijd, hoe triest de aanleiding ook is.
@RiTi; Fijn dat het afscheid was zoals het zou moeten zijn voor je oom, op een passende wijze. @Collo; Wanneer heb jij eigenlijk weer een echo, ook een 3D-echo? Ben wel heel benieuwd naar het kleine mannetje
Ladies! Ik val ook weer even binnen! Ik heb het druk! Haha! Ik moet ook echt mijn onderschrift even gaan verbouwen... Dat zal ik zo maar eens gaan doen... Hoe is het hier? @riti: fijn dat het een goed afscheid was, fijn!
hey deesje, ja ik voel me prima maar ik merk dat ik alweer teveel wil doen en dus ook doe...En dan roept mijn lijf me wel even terug hoor Vandaag eerste dag zonder kraamzorg en ik ben alweer gelijk de hort op gegaan voor boodschappen e.d. Ietsje teveel gedaan... En eigenlijk zou ik 's middags nog een dutje moeten doen...ben nu echt keimoe! Maarja, zo meteen de laatste voeding en dan snel plat! En wat betreft 3 kids: tis pittig maargoed dat wisten we van tevoren! Sanne is wel een voorbeeldig dametje hoor! Die hoor je eigenlijk alleen bij krampjes en voor een voeding! Dus we mogen echt niet klagen! Einde ego.. Hoe is het met Luca? Spuugt ie nog zoveel?
Suus Ha, snap dat je het druk hebt! Mij niet bang maken nu he? Hahaha... Dees Heb morgen afspraak bij de VK en krijg daar een verwijzing voor groei echo ergens de komende weken. Met 29 weken doen we de 3D echo. Volgens de echo mevrouw zou in mijn situatie op die termijn het beeld het mooist zijn. Denk dat ik rond de 36 weken ook nog wel een liggingsecho krijg. Voel me helemaal nuttig. Ik had een paar weken geleden op de rommelmarkt een stoeltje gekocht voor Amy (zon klein fauteuiltje). Had de kat er na een paar dagen een enorme winkelhaak in getrokken....zo zonde! Ook in het kussentje zat een haal. Dus vanavond het kussentje en een stuk van het stoeltje opnieuw bekleed met een hip stofje. Als ik zo nog een stuk ga breien voel ik me nog bejaarder denk ik....
@Suus; Zal ik de broek eerdaags zelf op komen halen anders? Maken we er gelijk een kraamdate van! Leuk? Sanne klinkt als een voorbeeldige baby, heerlijk zeg! Hey maar nu alweer op pad geweest voor de boodschappen, doe je goed! Pas je wel op, denk aub aan jezelf! Luca heeft vanmiddag voor het laatst gespuugd, uurtje voordat we naar de HA moesten...sindsdien ging er een knop om @Collo; Leuk leuk! Nog een paar weekjes afwachten dus. De naam is al helemaal definitief? Jij bejaard? Hou op schei uit! Absoluut niet!
hey collo! gezellig! (al ga ik hierna wel naar bed...) Ik maak jou niet bang hoor! Jij bent ook een oermama en daarbij; there's no way back Goed bezig joh, met je stoeltje! Spam je ff een foto van het stoeltje en daarna ook van de gebreide wanten whaha! dees: kraamdate is altijd leuk! Zijn er nog meer mensen die dat leuk vinden? En ja, mijn lichaam geeft het precies aan als ik teveel gedaan heb... hoofdpijn, slaap en pijn in bekkengebied...dus...
@Suus; wanneer kan en wil je visite ontvangen? Is het handig dat ik de jongens wel/niet mee neem? Meer dames die aan willen sluiten?
Suus Ja wil ook graag komen, maar moeten idd even kijken of het combineren niet teveel kindjes/drukte oplevert. Anders kom ik gewoon een keer zelf of met Ferdy. Dinsdag en donderdag zijn mijn opties...
He Suus, Wat goed dat Sanne zo'n tevreden meisje is! Goed op je zelf passen hoor, en geniet er van! Hoe is het voor Stijn en Maud allemaal? Collo, Leuk idee, stoeltjesspam? En wat ben je aan het breien Hier, ik zit zelf nog op zomertijd geloof ik. Beetje flauw zonder zomer.
Riti Fijn dat het mooi was. Is toch de laatste kans om afscheid te nemen. Collo Wow, heb je stoeltje gezien op fb. Errug mooi! Suus Super dat ze zo'n tevreden meisje is. Een klein skeetie! Doe je wel eustig aan? Kraamdate Leuk! Wanneer? Voor een baby kijken rij ik graag dat hele stuk als ik niet hoef te werken. Nou elise lag er rond half 6 gisteravond in en op wat huiltjes na heeft ze doorgeslapen tot kw over 6 vanmorgen. Toen is ze bruut wakker gemaakt door Lenn. Speelt inmiddels wel weer, miept wel wat sneller maar zodra ze merkt dat ik het speelgoed echt niet voor dr ga pakken, stopt ze en pakt ze het zeld om vervolgens weer verder te gaan spelen. Ze gaan gewoon naar de opvang maar probeer wel iemand te vinden die me z.s.m. kan overnemen zodra de opvang belt. Haar stem is ook weer wat meer terug gelukkig. Heb het idee dat het vooral haar doorkomende tandjes zijn.
@RiTi; Tjee, wat vroeg! @Luuz; Zou het dan wel pseudokroep zijn, je zou denken dat ze er dan nu nog zo'n last van moet hebben. Werkse vandaag meid, hopelijk houdt tut het rustig op de opvang. @hier; Luca werd rond 2u wakker, was zijn speen kwijt en is weer lief verder gaan slapen in zijn eigen bed. Daarna werden beide heren tegen 7.45 wakker, heerlijk. Luca haalt zijn schade van gisteren weer in geloof ik, de stand is nu al 3 boterhammen! Hij is weer heel vrolijk gelukkig.
Nou, autostoel gekozen. Het wordt de Romer Kid Plus SICT na alles te hebben afgewogen. Nu nog even een kleur kiezen.
denk dat die het ook wordt, vind rood ook leuk maar wat hard met zwart. De nieuwe kleuren 2013) zijn erg mooi maar heb er niet 50e extra voor over. Babypark verkoopt ook de kiddimoto helmen (en wil die of de coconuts) dus dat is handig.
Ik zag idd de prijzen dan ineens flink stijgen, en dat alleen voor een ander kleurtje. Kleuren van vorig jaar zijn vaak ook mooi. Ik ga straks de fiets voor Beau bestellen, leuk!
Leuk, welke is het geworden? Nou het is gelukkig andersom, nu de nieuwe collectie er is wordt de oude goedkoper .