December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Als je nog een oude nintendo hebt liggen kan ik je aanraden deze te verkopen. Net die van ons verkocht voor meer euros dan hij in guldens heeft gekost bij aanschaf :D.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Goede verkoop geweest!

@hier; Hier ook druk aan het opruimen, Jeroen is gisteren begonnen op de zolder.
    Wat een ruimte daar nu zeg!
    Straks ff de kasten van de jongens induiken en bekijken wat doorgegeven kan worden.

Gisteren is Luca van het Ikea keukentje gevallen, met zijn gezicht eerst op het bureau wat er naast staat en toen op de grond!
    Wat een schrik! Tand door de lip, tandvlees beschadigd en veeel bloed :(
    Ik was al geschrokken van het nieuws en toen viel Luca ineens, nou je kon me wegvegen...
    Luca gisteravond en vannacht nog gecontroleerd maar hij sliep goed, vanmorgen wel wat later wakker dan normaal. Wel vrolijk gelukkig maar gaf wel gelijk aan dat hij pijn had.
    Ik kom nu net pas thuis van mijn werk dus geen idee hoe het er nu uit ziet, gisteravond zwol zijn gezicht aan 1 kant helemaal op.

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dees, he bah! Wat schrikken! Gelukkig gaat t goed met m! Hoe ziet het er nu uit?
    Hier heeft Jamie aan n val (van dr fietsje wat ik laatst zij) n grijs tandje over gehouden. Gelukkig is het wel.al.wat bij getrokken, maar als je goed kijkt zie je wel n verschil met de rest...

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: och wat sneu voor Luca :(

@RiTi: haha goeie deal dan :D

@Hier: vandaag rustig dagje thuis, gisteren een dagje naar zee geweest dus een hoop zand vandaag weg te werken en op te ruimen...
    Ieder kind een emmertje voor schelpjes, en vandaag een hoop gaatjes ingeboord zodat ze kettinkjes konden maken, waren we ff zoet mee ;)

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dretjuh , oh wat heerlijk naar zee, fijn altijd.

Dees, oei, naar zo'n val. Gelukkig ziet het er vaak dramatischer uit dan het lijkt in het gezicht en geneest het ook snel.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @MinnieMe; Ziet er nu gelukkig wel aardig uit, wel iets dikker nog en klein beetje blauwig. Niet erg opvallend, maar als je het weet dan let je er specifiek op.
    Grijs tandje nog wel, moet ook een flinke val zijn geweest.

@Dre; Heerlijk geweest zeg dat dagje strand, ik zag het al aan de foto's ;)
    Leuk idee om er kettinkjes van te maken.

@RiTi; Luca is een bikkel :D Ben ook blij verrast dat het snel geneest.

@hier; Moe maar voldaan van deze dag. De zolder is een heel stuk opgeknapt, wat een ruimte ineens. Er zijn heel wat dozen weggegaan, hadden veel dozen van apparatuur etc bewaard maar het meeste is nu echt gearchiveerd :D
    Kleding van de kids heb ik niet meer uit kunnen zoeken, ondertussen wel de Imac verkocht en wat geheugen voor een andere computer.

7. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dre, aah, leuk zo'n dagje strand! En t weer zat ook lekker mee!

Dees, bedoel je dat hij n nu n grijs tandje heeft, of Jamie? Iig gaat t al n stuk beter met Luca! Heeft er nog last van?
    Klinkt als n productief dagje! Lekker toch!
    Hier de hele middag eigenlijk niks anders gedaan dan spelletjes met Jamie. Huisje boompje beestje, en de 3 biggetjes. Zo wat is dat kind fanatiek zeg! Gelukkig kan ze nu ook n beetje beter tegen dr verlies... Tja, soms wordt ook haar huisje om geblazen.....
    Eerst was het dan n drama, maar nu zegt ze 'geeft niks hoor, dadelijk blaas ik toch ook jou huisje weg. Helemaal weg!' en dan zwaait ze met dr armen door de lucht.
    Haha muts.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @MinnieMe; Nee, ik doelde op Jamie d'r tandje.
    Luca heeft er nog wel last van maar is verder net zo vrolijk, speels en ondeugend als anders ;)
    Moet hier ook eens kijken naar wat meer variatie wat betreft spelletjes, toren van pisa lijkt me ook wel wat voor Beau.

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    He goed idee, wat meer spelletjes doen met de peuter!

Hier wel wat haba en jumbo spellen maar die komen er maar zelden van (en hebben soms ook variaties voor dreumes, peuter, kleuter).

Hier bij vlagen, memorie, kwartet en domino. Allemaal leuk, maar doen het toch te weinig.

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @collo: klinkt goed, wij willen best een x mee, maar ik en het nog nooit gedaan hoor, Marc heeft ooit een bevlieging gehad ;)

@riti: dat inderste shirtje is gaaf! Mooi! Maar ons maudje heeft ook 104/110

@mini: 10 daagjes verschil dus, wat leuk!

@dees: wat een mooie banner ;)

@hier: weinig nieuws eigenlijk. Vanmiddag ff lekker naar de babydump geweest maar viel behoorlijk tegen... Kleding gaat maar tot 68, babyspul heb ik niet meer nodig en heel veel te 'neuzen' was er eigenlijk niet. Dus dat is ook gelijk de laatste x geweest! Ik bem er ooit 1x geweest voor de babykamer enzo, toen was het superleuk natuurlijk! Nu dus weer braaf naar de prenatal want die vind ik nog wel leuk...;) voorlopig nog even...

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Zitten hier al heerlijk in de pre vakantie sferen, heerlijk!

Niet concreets maar veel surfen naar leuks in de omgeving en onderweg, we hebben het over dingen op lijstjes (die we nooit maken) en vooral veel ideeen over wat we absoluut gaan eten :D.

Alle tips voor leuke in de auto ideeen voor peuters zijn erg welkom trouwens (anders dan film, tv of muziek).

Nog 2 weken en 3 dagen :)

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Suus, Ook wel fijn dat je zo veel al hebt, man man, wat heb ik veel gekocht destijds oa bij de babydump.

Shirtjes, Oh ja, Minnie en Collo, zeggen jullie als je er wat mee kan?

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Suus; Prenatal blijft ook veel leuker, vind van de babydump alleen de kamers leuker.
    Qua kleding zou ik ook wel weten waar heen te gaan.
    Thanx voor de banner, kon het niet laten een nieuwe aan te maken :D

@RiTi; Ohw dat duurt inderdaad niet al te lang meer, heerlijk!
    Lekker vooruitzicht.

14. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dees, het was idd hard gegaan. Maar ben daarvoor naar de tandarts geweest, en die zeiden dat het al heel.snel kan kan gebeuren bij kindjes. Ze hoeven maar net met t tandje ergens op te komen... Ach.. Ze heeft er geen last van, en t is al n stuk minder grijs dan eerst.

Spelletjes, hier doen we sowieso iedere zondag spelletjes met Jamie, en vaak ook.door de weeks. Maar zondag maken we er speciaal tijd voor. Vind ze echt super leuk, en iedereen (papa en mama) doet mee.
    Hebben er alleen nog niet zo veel (3)... Willen nog graag knappekoppen, maar spelletjes zijn zo belachelijk duur!
    En nu ze er tegen kan dat ze soms verliest zijn we aan t zoeken naar meer.

Dus iemand n idee...?
    Knappe koppen
    Toren van pisa (thnx riti;))

Krokodil met kiespijn (check)
    De 3 biggetjes (check, maar weet niet of die nog te koop is. Komt van mn zusje af)
    Huisje boompje beestje (check, maar niet zo'n succes hier)

Wat is nog meer leuk.voor deze leeftijd..?

Dees2, WAT!!!! Feli!!!! Super leuk!! Hoe voel je je???

Riti, vind de shirtjes echt super tof! Zag dat Collo ze mss ook wou... Anders hoor ik t graag;)

Hier, duik zo mn bedje in..

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @MinnieMe; Dankje! Voel me goed gelukkig.
    Nergens last van nog, zit helemaal op een roze wolk :D

@spelletjes; zat net dus ook even op internet te speuren naar leuke ideeën van spelletjes maar zie weinig bijzonders.
    Ben dus ook op zoek naar tips :D

16. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Voor kleertjes ga ik altijd naar de Jola. Slaag altijd voor alle 2 de dames. Zo blij dat Dayenne straks Jamie dr bakkaboe kleertjes mag dragen! Vond t altijd jammer dat ze naar zolder moesten. Ook omdat ze best lang mooi blijven.

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wij doen erg vaak 'ik zie , ik zie wat jij niet ziet', doen peuters en kleuters daarna ook leuk zelf en samen. Voordeel is dat het altijd kan, ideaal om 'even wachten' te doden.
    Zo ook, 'wat is weg' iedereen die meedoet pakt wat (of meer) dingen (speelgoed). Kleedje er over, 1 ding weg halen en raden maar.

Rode Ruud en Groene Gijs is ook wel leuk, vooral omdat er verschillende spelvariaties mogelijk zijn waardoor het spel ook even mee gaat.

Ze is een beetje klaar met memorie helaas, vind ik zelf wel aardig.

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zie, ik zie wat jij niet ziet doen we hier ook vaker.
    Beau is dan zo enthousiast dat hij het voortijdig al verklapt :D

19. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dees, fijn dat je je goed voelt! En lekker blijven zitten daar;)

20. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zie ik zie doen wij idd ook regelmatig. Maar wij willen echt n bordspel voor de zondag middag. Of idd zoiets als wat is weg. Willen lekker aan de eettafel zitten met n spel op tafel en chipjes/nootjes/worstje oid..

Deel Deze Pagina