Spelletjes Hier leuk oldschool spelletje' had ik laatst al gespamd dacht ik. Gekleurde balletjes verzamelen op een stokje door te gooie met een dobbelsteen. Supersimpel, maar Amy vindt het helemaal leuk. Vor onderweg wil ik eigenlijk iets gaan maken. Een soort bord waar ze dan verschillende dingen op moeten verzamelen die ze onderweg zien ( koe, paard, auto, vrachtwagen, traktor, tv masten etc etc) je kunt er evt. Een beloning tegenover zetten als het bordje compleet is. Hier vandaag even naar Goes gereden om een rudrager op te halen. Jammergenoeg regende het daar dus niet nog even kunnen geocachen. Besloten om nog even langs de Vossenberg te rijden op de terugweg zodat de kindjes toch nog even lekker konden spelen. Ook Lizzy kan tegenwoordig prima in het grote klimtoestel. Dat is we erg fijn. Hoef ik hara niet me elke seconde in de gaten te houden. Dus ik durf daar binnenkort ook wel weer een speeldate aan! Dees Cool die banner! Zo leuk al die zwangere dames! Hier beginnen de hormonen steeds koester te worden mbt een vierde... Hebben al zon mooi gezin nu. Luca klinkt ook als een echte brokkenpiloot. Hoop dat hij er snel geen last meer van heeft. Riti Vind vooral het bovenste shirtje erg leuk. Weet niet of het onderste iets voor Lizzy is. Verder Hoort mijn schoonzus morgen hoe het gesteld is met haar vader. Is afgelopen week kanker bij vastgesteld met 2 uitzaaingen, zo naar. Heel sneu want haar moeder heeft ook al kanker gehad, wel gelukkig genezen en vorig jaar is. Haar vader gedotterd na een hartaanval. De beste man is ook letterlijk pas een paar weken met pensioen" dat had ie vast zich anders voorgesteld. Verder2 Ben ik een beetje nerveus aan het worden voor aankomend weekend. Dan gaat Ferdy met zijn voetba team een weekendje weg en mag ik hier alleen de boel runnen. Vind het overdag niet zon probleem maar zie op tegen de nachten. Alleen slapen is niet mijn ding. Word altijd, zeer ongeëmancipeerd, een beetje bang alleen. Misschien moet ik even bij Luuz in de leer...
@spelletjes: wij hebben ook de stokjes met balletjes, helemaal leuk. Memory, elektro, mini loco.. @collo: zijn jullie kids in de nacht nog wel eens onrustig? Jij komt dat weekend wel door joh, oermama collo! En wat vreselikk voor je schoonzus en haar ouders... Hopelijk kan hij goed behandeld worden, zo sneu! Ik ga vlug slapen, trusten!
Collo Je mag killerhond wel lenen Wat sneu voor je schoonzus zeg. Sterkte voor d'r. Waaaarom slapen die van mij nooit uit?!
Geen beeld bij stokjes en balletjes...klinkt leuk! Oh ja mini loco, moet nog op zoek naar leuke boekjes, Suus, tips? Collo, leuk idee, een zoekvel oid. Even verzinnen hoe zoiets leuk te maken. Ga ook op zoek naar zo'n dienblad met een kussen er onder. Volges mij kan ze dan heerlijk kleuren en zo in de auto. Zit een beetje in dubio of ik zal gaan zwemmen zo, kost me altijd een beetje mn dag zeg maar :-D
Riti: zie foto! Wat betreft mini loco, ik heb nog bambino loco, moet nog mini kopen dus geen idee van de boekjes van mini eigenlijk!
Goedemorgen! @Suus; Ik ga ook eens op zoek naar dit spel, bedankt voor de tip. Mini loco hier ook in het bezit, is ook echt zijn favoriet. @RiTi; Je kan bijna buiten gaan zwemmen @Collo; Nee nachten alleen zou ik ook niet fijn vinden, vooral omdat je er nu zo aan gewend bent dat er iemand naast je ligt. Komt vast goed, alles goed sluiten en voor je eigen gerustheid leg je spullen op de trap als je naar boven gaat die geluid maken. @hier; Straks even de VK bellen, leuk. Vanmiddag van 13-15u themabijeenkomst, Beau en Luca gaan dan rond 11u naar opa en oma zodat ze daar kunnen eten en daarna op bed gelegd kunnen worden. Vanavond vanaf 17u weer in de wijk werken.
Dees, welke boekjes heb jij bij mini loco dan? Leuk vk bellen al, ook zo'n mijlpaal! Slaapt Beau nog iedere middag? Wou het nieuwe zwembad eens gaan bekijken, maar heb het al afgeblazen. Maura is heerlijk aan het spelen en was de afgelopen twee dagen ook veel op pad dus dan is ze ook altijd wel blij met een thuisdagje. Gaan nog wel even de buurt in op een droog moment. Suus/Collo, ziet er leuk uit dat spel, die hou ik in gedachten! Wel al een kist vol spellen dus moet een beetje uitkijken Miniloco, kwam vorige week dus een basisdoos tegen bij de kringloop, in superstaat, als nieuw. Dus voor die 1,50 kon ik het niet laten. Lees wel overal dat mini loco vanaf 4 is en bambino loco nog mee kan tot 6.
@RiTi; Ik heb de uitvoering van kikker, 2 boekjes. Zal zo even een foto uploaden. Wil graag nu de vk bellen ivm de afspraak van de echo, omdat we rond de 11-13 wkn zwangerschap in Frankrijk zitten. Beau slaapt eigenlijk niet meer 's Middags, ik denk nog 1 a 2x in de week dat hij eraan toe is en ook echt wil. Nieuwe zwembad wil ik ook nog graag naartoe, maar de tijd en mogelijkheden ontbreken momenteel.
Dees, dank je, had de kikker boekjes ook gezien. Er is echt zo veel keus, lastig kiezen hoor. Vindt Beau het leuk om te doen? Ben ook nog niet geweest in het nieuwe zwembad, moet eerlijk bekennen dat hij me ook niet geweldig lijkt. Het peuterbad is erg mooi, maar ik zwem juist veel met Maura in dieper water, en dat is in dit zwembad een gewoon vierkant bad zonder poespas. Juist die stroomversnelling en spuitdingen in Breukelen zijn dan zo leuk. Misschien is een inwendige echo dan handiger, dan zie je al snel wat.
@RiTi; Teveel keus inderdaad, wil ik er ook nog wat boekjes bij hebben maar weet dus echt niet welke. Beau is er erg enthousiast over, elke dag wil hij er wel mee spelen. Moet eerlijk bekennen dat ik het zelf ook wel erg leuk vind, vooral omdat we er zelf vroeger ook mee gespeeld hebben. Ga nu bellen met de VK, tussen 10-11 kan je bellen voor afspraken.
Collo, wat erg van je Szus! Hopelijk kan ze goed behandeld worden! En alleen thuis savonds/snachts is ook niet mijn ding... Succes! Onderweg, hier oom altijd zo'n zoek spelletjes. Of n paar blaadjes printe waar een tekening op staat van allemaal.rondjes. Ronde stickertjes kopen in verschillende kleuren en plakken maar. Dees, leuk! Vk bellen! Idd n n mijlpaal! Al n afspraak gepland? Loco, wil ik ook! Hier, net Jamie afgezet bij de psz, en ben door gegaan naar de basisschool om haar in te schrijven. Vanaf t nieuwe schooljaar gaan ze ipv 8:45/12:30 - 13:30/15:30 naar 9:45/13:30 Dus geen tussen de middag meer. Vind t wel veel beter! Weet nog dat t altijd zo'n gedoe was om thuis snel n broodje te eten, en dan als n dolle weer op de fiets naar school. Verder begint ze na de kerstvakantie, maar mag ze voor die tijd 10 dagdelen komen kijken. Ben benieuwd!
Mini pb me even je naam en adres, dan stuur ik het onderste shirtje naar je op. Collo, de bovenste is naar je onderweg.
@spelletjes: mini loco is idd leuk, electro vind layla wel leuk, en puzzelen willen ze alle 3 wel.. Verder mwah zijn t nog niet echt spelletjes kinderen want t eindigd altijd op ruzie ;0 @Riti: ik laat kids altijd onderweg de auto's tellen, of het aantal volkswagens ofzo maar verder staat toch wel de TV op onderweg..... @Collo: helemaal alleen 's nachts en dan met 3 kids in bed dan slaap je toch maar met 1 oog en 1 oor, de rest staat op scherp. maar jij fixt da wel! @MinnieMe: spannend hoor de basisschool! Hier blijven de kids gewoon eten op school, dat heen en weer fietsen en snel snel wat eten vinden wij ook niks en de kids blijven liever daar... 13.30 klaar zijn, heb je later nog wat aan de dag, da's ook fijn @hier: thuis n beetje bijwerken, verder nog leren.... 24uur is te kort vandaag... Kids weer op school, nog boodschappen doen... zoef zoef....
Hier ook mini loco maar nog niet veel mee gedaan. Amy vindt het nog moeilijk om de cijfers te herkennen. Komt nog wel. Hier ook de boekjes van kikken en 1 van pluk an de Pettenflat. Riti Cool! Je kan idd beter een mooi groot bad hebben. Peuterbadje zijn ze ook snel klaar mee. (en wij ook) Dees Leuk een afspraak, dan wordt het echt echt allemaal hè? Hier Schoonzus belde maar helaas was het slecht nieuws. Ze gaan niet veel meer aan haar vader doen,behalve inwendig bestralen zodat hij weer normaal kan eten. Ze konden alleen niet zeggen of hij nog weken of jaren heeft... Dus dat is wel even pittig. Vind het echt heel eg voor haar. Die beste man is pas 61 jaar.
ach jee wat vreselijk voor je schoonzus en haar vader Veel sterkte voor hun! @hier: ahhh stress... zo'n 40 pagina's geleerd en samengevat, getypt getypt en getypt.... een hoop administratie gedaan, moest een zooi inscannen.. pff een gedoe nog steeds om alles over te zetten van NL naar belgie... met kinderbijslag en zorgverzekering etc... moeten ze iets hebben is het weken wachten voor iets geregeld is... Boodschappen gedaan, gestofzuigd, nu ff 20 minuutjes voor moi en dan alexander halen van school, en dan layla en dani en dan ist 4uur als we thuis zijn en dan meteen aan de kook. Gehaktschotel met erwten en aardappelschijfjes uit de oven.
Collo, wat een rotnieuws zeg, de onzekerheid lijkt me ook vreselijk. Dretjuh, aaah stress is niet leuk, geniet van je 20 minuutjes, heel even rust. Wat zijn die miniloco boekjes los duur zeg, 8,95, jeetje. Hier uitgebreide pan kip vanavond met gekruide rijst en bloemkoolcurry. Kan de kip mooi in porties de vriezer in.
Riti Leuk kadootje om in de auto te geven? Al op MP gekeken? Dre Lekker druk door dus! Hoe is het nu met je? Begin je alweer lichtpuntjes te zien?