December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Sorry meiden even lang niet geweest hier. Drukke dagen achter de rug...Leuke dingen hoor, maar weinig tijd voor internet.

Wat een leuk nieuwtje Dees!! Gefeliciteerd. Leuk dat de datum voor de 1e echo al staat, spannend!

Wat een rotnieuws Collo....61 is veel te jong...

Tijs vond de PSZ super! Leuk hoor. Brengen ging prima (is het toch gewend van die ene dag KDV) en kon goed mee. Erg leuk! Hij gaat vanaf nu op maandag en vrijdag. Voor ons wel even wennen...want dan kunnen we niet zo lang meer op bed blijven liggen helaas....;) Vond het ook wel erg lekker eens alleen met Jobje te zijn, speciaal.

Afgelopen donderdag totaal verregend in de Efteling...nu maar hopen dat komende zondag het wat beter is...dan gaan we naar de Beekse Bergen..

Eten; hier spagetti, lekker snel aan tafel na een dag werken en KDV.

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Happy, stoer zo lekker op pad ondanks de regen! Leuke foto s er van op fb. Goed zeg dat Tijs het zo leuk vond, groot worden ze he?

Collo, daar dacht ik ook aan, maar ze kent heel loco niet dus vrees dat ik er dan beter naast kan zitten om het te doen. Mp ga ik vanavond even kijken, ook naar een 16 inch fietsje trouwens.

Huis ruikt heerlijk naar curries :)

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Riti, maak zo ff n pbtje.. Thnx! Vond zelf de onderste ook wel leuker, dus komt goed uit;)

Dees, spannend!! Leuk leuk!

Dre, bah! Stress moet echt afgeschaft worden! Beetje rust weer in de tent?

Collo, wat n rot nieuws! Heel veel.sterkte voor ze!

Happy, fijn dat t goed ging! Hier geniet ik ook altijd wel van de tijd alleen met Dayenne als Jamie naar de psz is.

Fiets, hier n 2ehands kinderfiets bij de fietsenwinkel gehaald voor 65,- en je zag t er niet vanaf dat hij al n keer gebruikt was!

Eten, geen idee... Vriend kookt altijd.

Hier, boodschappen weer binnen. Dadelijk eten, dames in bad en naar bed, en dan zelf ook vroeg naar bed (zeg ik nu)..

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Minnie: nee kids nu op bed en ik ben weer terug met school bezig hihi... Maar nog een half uurtje dan stop ik.

Wat n luxe dat jouw vriend altijd kookt :D

@Happy: had de foto's op je fb gezien, zijn super leuk:)

@RiTi: hmmm curry lekker!!!

@Hier: morgen op school worden de schoolfoto's gemaakt, lijkt me super leuk om hun eerste klassenfoto's te zien :D
    Dat je je zo kan verheugen op zoiets, heel maf eigenlijk.

5. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dre, haha.. Weet je wat t is. Als ik kook is t ramp voor iedereen... Hij kan t goed, en vind t leuk.. Ik kan t totaal niet (buiten pasta, en wentelteefjes), en heb er n hekel aan. T is ook t weinige wat hij les huishouden doet, maar ik hen er dankbaar voor!

Schoolfoto's. Hier de 28e van de psz. Verheug me er ook op haha..

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo. Rust in huis..
    Morgen lekker dagjevrij. Moet echt even bijtanken dus de kinderen gaan naar de opvang.
    Inmiddels al een week aan de studie van het volgende deel. Compleet boekhoudsysteem op de laptop moeten zetten. Kreeg vandaag pasmunt cijfers terug. Twee keer een tien :) dus kan de rest ook opsturen. (Als ik de vorige opdrachten fout zou hebben kon de volgende opdracht niet kloppen). Dat stuur ik morgen pas op.

Heb vanavond een verplichte bankhangavond en ga na m'n kopje thee naar bed. Ben zo ontzettend moe.. Slaap lekker alvast!

7. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Luuz, pittig hoor! Super goed dat punten weer top zijn!
    En n verplichte bank avond is soms ook wel goed;)
    Slaap lekker alvast!

Hier, tja, wat zal ik er van zeggen... Niks nieuws......

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Trusten meiden!

Vanavond ineens veel krampen gehad, steken in de buik en lies (rechts). Zere rug en duizelig.
    Ik schrok er wel ff van!
    Heb mijn dienst gelukkig wel af kunnen maken maar ik was blij toen ik net thuis kwam.
    Nee, dat voelde niet fijn en voel me nu dood-op :(

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Aiii. Heb je goed geslapen?

Kids op de opvang, keuken gedaan. Zo even koffie doen bij de buurvrouw en dan aan de studie..

10. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dees, he bah! Hoe gaat t nu? Beetje kunnen slapen?

Luuz, studie ze!

Hier, beroerde nacht gehad. 0:15 stond Jamie naast ons bed. 2:50 werd Dayenne wakker. 3:15 lag ze er weer in. Maar kon zelf niet meer slapen. Rond 6:00 sliep ik eindelijk... En toen stond 6:30 Jamie weer naast ons..... *gaap*..
    Denk dat hier weinig gedaan gaat worden vandaag.

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: oei da's niet zo best... misschien de hormonen die je aanmaakt dat je lichaam ff schrikt.
    hopelijk heb je er geen last meer van nu

@MinnieMe: pfff wat een nacht zeg.. hopelijk kun je ff bijtukken straks

@hier: ff ochtendje alleen, kids op school, hebben turnen en dan bezweet naar de fotograaf ;) *doh!*
    nog ff mn laatste schoolwerk afmaken en dan ben ik klaar! heb alleen nog de strijk te doen vanmiddag...

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @MinnieMe; Jij hebt ook een pittig nachtje achter de rug gehad zeg!

@Dre; Lekker zo'n ochtend voor je alleen, strijken nog steeds niet je favo hobby ;)

@hier; Gaat gelukkig weer beter, heb minder last vandaag.
    Vanmorgen een nieuwe tuinslang gekocht en voor de jongens 2 nieuwe spellen: Ezeltje strekje en die krokodil waarvan je de tanden 1 voor 1 in moet drukken. Beide zijn een succes :D

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dre
    rustig dagje dus?

Dees
    Jaaa die krokodil hebben wij ook :D Dikke hit haha. Mini loco hebben we ook en snapt Lenn prima als je het goed uitlegt. Alleen lukt nog niet, maar samen gaat het hartstikke goed. Maar hij herkent alle cijfers ook wel, dus dat scheelt al een hoop.

Minnie
    Ajjjj wat een rotnacht zeg. Vanavond op tijd naar bed als de kinderen het toelaten.

Nou, weer 2 keer een tien, maar zit nu bij het volgende hoofdstuk hartstikke vast:( Ben al sinds 11uur aan het puzzelen, maar krijg het niet voor elkaar.

14. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dre, aah lekker zo'n ochtend.. Succes met strijken.. Heb r ook n hekel aan.

Dees, fijn dat toets beter gaat. ff rustig aan doen..?
    Krokodil met kiespijn hebben wij ook. Eerst was ze er bang voor, maar nu vindt ze t wel leuk.

Luuz, ai.. Succes!

Hier, nog niet echt bij kunnen tanken, maar t valt opzich nog mee.
    Net ff voor D macaroni met broccoli en kaassaus gemaakt.. Vind t zelf ook best lekker haha...

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: hmm zie er altijd tegenop als ik eraan moet beginnen, maar eenmaal bezig is het toch fijn dat de kleding is opgeruimd en de wasmand leeg is :)

Klinkt leuk die spelletjes!! Hier toch ook maar eens een paar van die dingen aanschaffen, lijkt me super voor ze!

@Luuz: yep een rustig dagje, 's ochtends altijd beetje bijwerken en dan de middag echt voor de kids
    wauw 2x een 10! super goed joh!!!

@MinnieMe: oww ja dat vind ik ook lekker!!! **probeert geur op te snuiven maar helaas**

@hier: net pannenkoekjes gemaakt voor de kids. Ze zijn nu braaf aan de eettafel aan t spelen.. Layla uiteraard aan de knutsel en Dani met autotjes en bootjes.
    zometeen stop ik ze lekker in bad.
    2 Juni hebben ze ook schoolfeest, hebben bepaalde kleding nodig en elke klas heeft n optreden, super leuk!!

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zo, hier alweer bijna de dag achter de rug. Het begon vanmorgen toen ik uit bed wilde stappen om de dames klaar te maken voor het kdv. Krabbelde aan mijn knie en voelde iets raars. Hè, wat is dat nou? Een klein zwart bultje.....ja hoor, een teek!!! Ieuw! Zondag in het bod geweest met geocachen dus wel verklaarbaar.
    Shit, geen Tele tang of juiste pincet in huis... Dan maar even langs het inloopspreekuur van de ha. Tijdens het aankleden van de dames blijkt Lizzy er ook 1 te hebben onder haar oksel.
    Bij de ha snel laten verwijderen en meteen een tekentang gekocht en Lizzy naar het kdv gebracht. Dt heeft me ook weer genezen van leuke boswandelingen.

Verder nog naar. Kpper geweest en nog even in de tuin gewerkt. Nu even verzinnen wat we vanavond eten.

Dees
    Gelukkig dat het vandaag alweer beter gaat.

17. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Collo, ieuw!!! Gelukkig heb je t optijd ontdekt!
    Vind n wandeling door t bos heerlijk, maar de beestjes mogen daar blijven!
    Hier nooit iemand n teek gehad. Maar heb wel n tang in huis. Heb alleen geen idee hoe ik die moet gebruiken haha

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jaaaaa telefoon weer terug. Briefje erbij dat het glas teveel beschadigd was om te repareren dus een nieuwe voorkant gekregen. . Netjes.
    Vanmiddag de laatste twee delen van de twilight reeks gekocht. Kindjes slapen dus avondje niks.

19. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Luuz, fijn dat je m weer terug hebt!

Hier, word gek van de puistjes! Sinds D geboren is nog geen 1 dag zonder n puistje door kunnen brengen! Lijk wel 13:x

20. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dubbel post... Excuus..

Deel Deze Pagina