December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Riti
    Je hebt ook gelijk, waarschijnlijk pak ik het allemaal te serieus op omdat de school zich natuurlijk van die kant wil presenteren. Gewoon invullen dus die aanmelding.

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, hebben jullie een tweede schoolkeuze achter de hand? Anders daar ook even kijken. Ik heb op dit vlak makkelijk praten he, de Vrije school heeft spelen tot het 7e levensjaar zo hoog in het vaandel dat men bang is dat ze veel te weinig leren. Andere uiterste dus.

Wat is het toch heerlijk shoppen voor kleine meisjes! Kan zelf ook wel wat gebruiken maar daar komt het dus niet van haha.

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Collo, als je nog n andere school op t oog hebt zou ik idd ook ff daar journaals dat kan..

Riti, haha hier ook altijd dat probleem. Met 100,- op stap voor mezelf hou ik altijd n hoop over. Voor de kids kom ik altijd geld te kort haha.
    Heb net t shirtje binnen! Ff gepast en ze wil m niet meer uit haha..
    Thnx! Ze is er heel blij mee! Ze vroeg al of ze er vannacht in mocht slapen;)

4. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gister t spel knappe koppen gehaald. (aanbieding bij intertoys)
    Erg leuk! Duurt niet te lang (Max 20 min), goed te doen voor J, en ze kan er echt ook dingen van leren. (bijv, waar komt melk vandaan? Noem 2 dieren die veren hebben) sommige dingen zijn erg makkelijk, maar sommige dingen zijn ook best lastig voor ze. Maar wel op zo'n manier dat ze t kunnen leren.

Verder n helse nacht gehad.
    J is van 22 tot 1:15(!) aan het spoken geweest! En vanochtend om 5 stond ze weer naast ons bed! Bah!
    Nu ligt ze op de bank te pitten... Grrrr...

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Klinkt als een leuk spel!

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hello ladies,

Ik heb vanochtend een gebruikt fietsje gekocht via mp om Maud zonder zijwieltjea te laten fietsen en waarempel binnen 20 min. reed ze al helemaal zelf! Voor iedereen die het wil zien, filmpje op fb ;)! Ik wist dat een loopfiets een goede voorbereiding was, maar dat het nu al gelijk zo snel zou gaan had ik niet verwacht! Ik ben trost!

@collo: veel plezier vanavond! Leuk dat ze blijft slapen!

@riti: jummm ik heb ook asperges in de planning voor morgen!! Lekker gegeten?

@mini: leuk nieuw spel! Hopelijk komende nacht weer rust! Succes!

7. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Suus, wauw, wat goed van dr! Mag je zeker trots om zijn!

Hier, net ff hard onderuit gegaan! Gleed uit en maak me toch n smak! Op mn rechter zij.. Mn ass, elleboog en rug hebben n flinke klap gehad. Au!
    Vraag niet hoe t kwam.. Schaam me diep...;)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Suus; Ik zag het filmpje voorbij komen, wat knap zeg!!

@MinnieMe; Vaak val je vanwege de meest onbenullige acties, ik ken het ;)
    Leuk idee trouwens voor vaderdag, heb zoiets eens voorbij zien komen op FB volgens mij.

@hier; Vandaag een verlaat moederdagcadeau mogen ontvangen, de nieuwe Ipad :D Wauwie! Ben helemaal blij :D
    Verder vanmiddag en net gewerkt, tussendoor bij opa en oma gegeten voor de gezelligheid.

9. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dees, jeej!! Altijd leuk n nieuwe gadget!:)
    Vriend en ik waren aan het badmintonnen met n balon. K maakte n punt en tijdens mn debiele overwinningsdansje smacht hij de ballon in mn gezicht...

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    sjonge....wat is het koud... kan iemand mij uit deze herfstdip halen?
    (hoor nu op de achtergrond Dirk Scheele heel vrolijk over de lente zingen....)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zwaai!!

Vanmorgen heerlijk wezen zwemmen in het nieuwe zwembad, wat een plezier.
    Beau is nog niet zo 1met het water, Luca daarentegen wel...die springt, duikt, zwemt en drijft in het water. Kan hem dan ook gerust ff los en alleen laten en observeren. Luca had zoveel plezier dat hij nu nog ligt te slapen ;)

Nog even relaxen en dan duik ik de wijk weer in

12. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dees, klinkt heerlijk! Succes!

Hier, J heeft waterpokken. Zal dus niet lang duren voor D t ook heeft. Gelukkig nog geen last van..

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, Lekker, zwemmen! Was het diepe bad ook leuk?

Doortje, het wordt beter! Echt, heus!

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hier een leuk druk weekend met veel bezoekjes en gezelligheid.

Net nu we ons aan het bedenken waren over op vakantie het zindelijk worden wat te 'forceren' vanwege alle stress die er bij haar bij is komen kijken (nieuwe setting, mooi weer, alle rust etc etc). Nu komt het heel soms voor dat ze wel eens een halve poging oid doet, maar ligt altijd zo moeilijk.

Besluit ze vandaag uit het niets in eens dat ze gaat poepen en plassen op een potje of op de wc (zoals ze zelf zei). En verdomd zeg....
    En dan ook gelijk alles he :(.
    Hahaha gek kind, dat wordt vaak stoppen onderweg naar Frankrijk :D.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ik vond vooral het diepe bad juist leuk, konden nog aanschuiven ook voor ouder&kind zwemmen maar toch niet gedaan omdat Luca te druk was met het zwembad te ontdekken ;)
    Wij gaan hier wel vaker komen :)
    Wat fijn en leuk dat Maura interesse heeft gekregen nu voor de zindelijkheid, hopelijk houdt ze het ook vol en blijft ze het leuk vinden.

@MinnieMe; Ik hoop dat de jeuk zo goed als weg blijft van de waterpokken, ohw gut wat had Beau een jeuk :(

@hier; Niks bijzonders eigenlijk, vanavond gewerkt en kom nu net thuis. Jeroen is een film aan het kijken maar vind het dan weer niks om er half in te vallen.

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, Maar hoe was het diepe bad, wat was het leuke er aan?
    Door het raam zag ik alleen het gewone vierkante lesbad namelijk met daarnaast het wedstrijdbad. Wij zwemmen eigenlijk alleen nog maar in het diepe, dus dan is het ook wel leuk als daar wat te 'doen' is. (drijvers, glijbaan, pionnen, doorgangetjes etc).
    Niet dat we ons niet vermaken in een gewoon diep bad hoor, maar met 3 zwembaden in de buurt wordt je kritisch :).

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Wat wij vooral deden was inderdaad van de glijbaan af, drijven op van die matten (met en zonder gaatjes), dobberen met van die kleine rode plankjes. Luca vond het prachtig om telkens van de kant af in het water te springen, diepe en het stuk waar ze nog kunnen staan. Trappetje op en af klimmen. Andere kinderen hadden van die gekleurde buisjes die je in het water kunt gooien en dan rechtop blijven staan op de bodem. Is vooral bedoeld met zwemlessen, het opduiken van spullen op de bodem. Luca en Beau vonden dat erg interessant. En verder baantjes trekken, zelf zwemmend en soms op mijn rug.

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, leuk dat ze wel echt waterspeeldingen in het bad hebben.
    Ik ga zeker binnenkort eens kijken, we zijn aan een nieuwe badenkaart toe en gaan eens zien waar deze keer.

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Het bad, ook het peuterbad lag vol met speelgoed.
    Ik vond dit zeker een succes en nog goedkoper ook dan kikkerfort.

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, oh echt joh, dacht dat het niet veel scheelde. Badenkaarten zijn vaak ook weer voordeliger.
    Peuterbad moeten we het niet echt van hebben, ze wil echt lekker zwemmen zonder vaste grond aan haar voeten. Even lekker tutten met een gieter doet ze altijd wel even.
    In de Kwakel kan je ook rondjes zwemmen, onder een bruggetje door en een stukje naar buiten, dat soort dingen vindt ze echt super nu.

Nog even en ze kunnen lekker naar de plas, het kindergedeelte is daar ook heel leuk.

Afwisseling is ook leuk trouwens, heb zelf dan weer een voorkeur voor geen chloor maar dat is zeldzaam.

Deel Deze Pagina